Jump to content

Sign in to follow this  
Raziel81

Rammstein

Recommended Posts

Tekstowo świetny jest ZEIG DICH, nieźle jadą po klerze, oraz WEIT WEG, o stalkingu.
Album przesłuchałem już kilkanaście razy, ale nawiązań do dziecięcej prostytucji w PUPPE nie znalazłem.

Share this post


Link to post


"Schwesterlein" to nie jest przypadkiem "mała siostrzyczka"? Tak coś mi świta.

 

A nawwt jeśli nie i pijany mózg sobie nadinterpretował to i tak creepy fhui

Share this post


Link to post

Masz rację, Schwesterlein to siostrzyczka, ale w innym wersie śpiewa że w oknie świeci czerwone światło, a to świadczy o tym że była prostytutką, no i że chodzi do pracy.

Share this post


Link to post

Chodzi do pracy, ale jej miejsce pracy jest w pokoju obok. Odwiedzaja ją goscie czasem nawet we dwoch. 

Tak wiec macie racje

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
6 godzin temu, Bzduras napisał:

"Schwesterlein" to nie jest przypadkiem "mała siostrzyczka"? Tak coś mi świta.

 

A nawwt jeśli nie i pijany mózg sobie nadinterpretował to i tak creepy fhui

Po prostu siostrzyczka. Tekst nie daje do zrozumienia czy jest to jeszcze dziecko.

 

11 godzin temu, Bzduras napisał:

Za drugim razem to nie jest lalka, tylko typ co zabił siostrzyczkę podczas stosunku.

Skad ten wniosek? Refren nie rozni sie niczym od pierwszego poza tym, ze "jej teraz dobrze". Ciekawa interpretacja, nie powiem, ale interesuje mnie skad.

 

6 godzin temu, basbot11 napisał:

 WEIT WEG, o stalkingu.

Niekoniecznie. Moze tez byc po prostu o kims kogo podmiot nie moze zdobyc i wiem ze tak juz zawsze bedzie. Spokojny ton calej piosenki sklania mnie ku tej drugiej opcji.

Share this post


Link to post
4 minuty temu, Mejm napisał:

Skad ten wniosek? Refren nie rozni sie niczym od pierwszego poza tym, ze "jej teraz dobrze". Ciekawa interpretacja, nie powiem, ale interesuje mnie skad.

Nie będę ściemniać, pijacki wymysł.

Share this post


Link to post
30 minut temu, Mejm napisał:

Po prostu siostrzyczka. Tekst nie daje do zrozumienia czy jest to jeszcze dziecko.

 

Skad ten wniosek? Refren nie rozni sie niczym od pierwszego poza tym, ze "jej teraz dobrze". Ciekawa interpretacja, nie powiem, ale interesuje mnie skad.

 

Niekoniecznie. Moze tez byc po prostu o kims kogo podmiot nie moze zdobyc i wiem ze tak juz zawsze bedzie. Spokojny ton calej piosenki sklania mnie ku tej drugiej opcji.

Nie "jej" jest dobrze, tylko temu co bawi sie lalką

  • Downvote 1

Share this post


Link to post

Kapela mi nie lezy,nigdy ich nie lubialem i watpie ze polubie...ale jedno im trzeba przyznac ze na zywo NIKT nie robi lepszego show.

Share this post


Link to post
9 godzin temu, MaZZeo napisał:

O chu.ju złoty co za koncert :fsg:

Masz gdzies setliste?

Share this post


Link to post

Zgadzam sie z @BieŃ zupełnie nie rozumiem fenomenu tego zespołu ale cyrk na żywo podobno jedyny w swoim rodzaju i tylko KISS może się z nimi mierzyć. 

Share this post


Link to post
4 godziny temu, Mejm napisał:

Masz gdzies setliste?

 

 

1.    Was ich liebe

2.    Links 2-3-4

3.    Tattoo

4.    Sehnsucht

5.    Zeig dich

6.    Mein Herz brennt

7.    Puppe

8.    Heirate mich

9.    Diamant

10.     Deutschland (Remix by Richard Z. Kruspe)

11.      Deutschland

12.      Radio

13.      Mein Teil

14.      Du hast

15.      Sonne

16.      Ohne dich

17.      Engel

18.      Ausländer

19.      Du riechst so gut

20.      Pussy

21.      Rammstein

22.      Ich will

 

ogólnie to ja też jakimś wybitnym fanem nie jestem, po prostu ich lubie i słucham od czasu do czasu, ale show jest po prostu niesamowity i miażdżący. Stadion śląski jest mega, najlepiej nagłośniony koncert na jakim byłem i cieszę się że jednak kupiłem też bilet na narodowy za rok nawet jeśli brzmienie będzie gorsze.

 

Przypadkiem wyszły mi dwa całkiem dobre zdjęcia

 

p7v2HWR.jpg

 

2s9gNKh.jpg

  • Upvote 4
  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Jak najbardziej popieram opinię co do Stadionu w Chorzowie, zaliczyłem Gunsów w zeszłym roku i śmiało mogę powiedzieć że to był jeden z najlepiej naglosnionych koncertów stadionowych na jakim byłem. 

Fotki super, wygląda to tak jakby jakaś bomba wyje.bała.

Share this post


Link to post

Oyezu jak set :obama: O wiele lepszy niz we wro. Myslalem, ze teraz byl w wawie bo Mazzeo w wawie ale fakt waw za rok. Jadem.

Share this post


Link to post

Byłem kiedyś na koncercie w Wawie ale byłem niezbyt blisko sceny.
Moje marzenie aby przyjąć na twarz nasienie z armatki chyba nigdy się nie spełni.

Share this post


Link to post
40 minut temu, giger_andrus napisał:

Moje marzenie aby przyjąć na twarz nasienie z armatki chyba nigdy się nie spełni.

 

Spełni. Jak wylądujesz pod celą ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Posted (edited)

przeglądam yt z tego koncertu i ból dupy robi się coraz potężniejszy :/ (szczególnie że grają moje fav numery tj Sonne czy Du riechst so gut) ...rwę włosy z głowy że mi umknęło takie pierd.olnięcie...faktycznie tak jak mówicie, większego widowiska po prostu nie ma, rozpierducha totalna, wygląda to jak nowa część Mad Maxa, łapę się za głowę nonstop jak na to paczę :p jeśli mam ciary przed lapkiem to wyobrażam sobie ten rozmach na stadionie :O

 

muszę być na Narodowym za rok albo skoczę z mostu

Edited by nero2082

Share this post


Link to post

Jak przeglądam setlistę z Chorzowa to w zasadzie brakuje mi tu tylko mojego zdecydowanie najbardziej ulubionego ich numeru tj Reise Reise.

Przecież to jest galaktyczny ROZPYERDOL!:obama:

PS: Również nie wyobrażam sobie swojej absencji za rok na Narodowym. Tylko wpłynie pensja na konto i bookuję bilety.

Share this post


Link to post
no to powodzenia bo już nie ma
Nieprawda. Kumpel przed chwilą kupił cztery bilety, w tym jeden dla mnie ;)

Share this post


Link to post
Posted (edited)
Godzinę temu, MaZZeo napisał:
Na górna trybunę?

Chyba tak.

W każdym razie cena 220 zł/szt.

Edited by Czezare

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Są faktycznie. Które miejsce najlepsze będzie z tego co zostało? Bliżej sceny? Fioletowe to wolne miejscówki.

 

41t7D7W.png

 

Edited by _Red_

Share this post


Link to post

No raczej nie blizej przez maly kat widzenia.

 

Ale ch.ujnia. Tylko plyta, je.bac te trybuny dla rodzin z dziecmi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.