Posted June 20, 201114 yr PSX Extreme #167 Lipcowy numer dostępny od 21.06 (wtorek)Prenumerata - wysyłka 17.06 (piątek) Ten numer PSX Extreme sponsoruje sześć liter: DEJA VU. Dokładnie rok i 12 numerów temu Ściera składał i wirtualnie koordynował z "urlopu" na Krecie powstawanie PE#155, z obszerną relacją z targów E3, playtestem Fify 11 ogranej przez Kosa w Kanadzie i recenzją Red Dead Redemption - wielkiego hitu Rockstar. W tym roku role się pozmieniały, ale hardkor i zawartość podobna - końcówki numeru "doglądałem" z Los Angeles, tworząc obfity materiał z E3, SoQ ograł w Vancouver Fifę 12, a Rockstar dało nam swe kolejne dzieło - L.A. Noire. Chociaż "dzieło" to może za wiele powiedziane - oczekiwania wobec L.A. Noire były bardzo duże, jednak gra chyba nie do końca spełniła wszelkie pokładane w niej nadzieje. Co nie znaczy, że nie mamy na rynku kolejnego unikatu z tej stajni. W listach, na naszym forum czy w komentarzach na PPE często narzekacie na aktualność recenzji, rzadko towarzyszących grom ukazującym się w sklepach. Jak wielu z Was ma jednak pojęcie o cyklu powstawania magazynu, o realiach polskiej branży? O tym, że Rockstar nie udostępnia wschodniej Europie kodów przed premierą, że skład, wydruk i dystrybucja do punktów sprzedaży to kilkutygodniowy proces, w który nie zawsze na czas wpisze się polski wydawca z kodem nadchodzącej gry? Że niektórych kodów po prostu nie ma w zakładanym terminie i są to rzeczy od nas kompletnie niezależne? Warto też wziąć pod uwagę czas potrzebny redaktorom na dogłębne, rzetelne poznanie gry i napisanie tekstu - to przecież nie kwestia kilku godzin. Gdy L.A. Noire debiutowało w sklepach, poprzedni numer PSX Extreme debiutował w kioskach. Po 13 latach oczekiwania, Duke Nukem Forever i tak nie zdążył przedstawić się nam na czas, a dzień premiery gry był dniem wydruku magazynu, który trzymacie w rękach. Do czasu zamknięcia numeru panowała też cisza w temacie recenzenckiej wersji F.3.A.R. - itepe, itede. Naprawdę robimy wszystko co w naszej mocy, abyście mogli na bieżąco i na czas poznawać nasze opinie o najgorętszych tytułach, ale polska branża i nasz cykl wydawniczy rządzą się własnymi, nie zawsze idącymi w parze prawami. Pozostaje mi mieć nadzieję, że dostępne na dalszych stronach tego numeru recenzje czerwcowych premier w postaci nieSławnego: inFamous 2, Alice: Madness Returns, Child of Eden czy Dungeon Siege 3 choć trochę zmienią Wasze nastawienie do tej kwestii. Jedno jest pewne: miłych niespodzianek z naszej strony w tym roku nie zabraknie... Pierwszy w polskiej prasie raport z targów E3, kilkadziesiąt stron relacji z konferencji prasowych i zapowiedzi najgorętszych hitów, które widziałem i ograłem w Los Angeles - to temat przewodni numeru. Oczywiście niemożliwością było jednorazowo wcisnąć wszystkie warte uwagi tytuły, dlatego kontynuacji spodziewajcie się za miesiąc. Na szczęście udało się upchnąć kilka naszych stałych pozycji i tradycyjnie trochę ciekawej publicystyki, ale nie chcielibyście wiedzieć, jakich karkołomnych wyczynów to momentami wymagało. Zwłaszcza gdy zawiaduje się wszystkim zza oceanu. Zapraszam do lektury. • [butcher@psxextreme.pl] PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE! E3 - 30 stron relacji z targów! Relacje z konferencji: Sony, Microsoft, Nintendo, EA, Ubisoft Battlefield 3Call of Duty: Modern Warfare 3Tomb RaiderUncharted 3: Oszustwo Drake'aFar Cry 3XCOMBioshock InfiniteThe Darkness IISilent Hill: DownpourNeed For Speed: The RunAliens: Colonial MarinesNinja Gaiden 3Batman: Arkham CityRageDead IslandHitman AbsolutionGhost Recon: Future SoldierThe Elder Scrolls V: SkyrimMass Effect 3Assassin's Creed: RevelationsLegend of Zelda: Skyward SwordRECENZJE PS3L.A. NoireLEGO Piraci z KaraibówDiRT 3BrinkAlice: Madness ReturnsDungeon Siege IIInieSławny: inFamous 2Super Street Fighter IV AESOCOM: Polskie Siły Specjalne X360L.A. NoireLEGO Piraci z KaraibówDiRT 3BrinkAlice: Madness ReturnsDungeon Siege IIISuper Street Fighter IV AEThe First TemplarChild of EdenWiiLEGO Piraci z KaraibówPOCKETSteel Diver The Legend of Heroes: TiTSDragon Quest VI CO NOWEGO? Armored Core VUFC Personal TrainerRayman OriginsWiedźmin 2: Zabójcy KrólówFIFA 12 HARDKOR Test pada Razer Onza - Kali wziął pod lupę pada Razer Onza: Tournament EditionSzmuglerPrzez pryzmat serii - Rock BandOkiem maniaka Miecze, kolczugi i gar pełen złota - Rozbo o grach RPGPowrót do przeszłości - CD32To było grane - Colin McRae RallyKącik RPGKącik bijatyk STAŁE RUBRYKI Co nowego?Ohayo NipponPSN - Krajobraz po bitwie - Dżujo w swoim stałym felietonieHydeparkListyRegion FilmowyPROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!PRENUMERATA została rozesłana do prenumeratorów w piątek 17.06 (tym samym niektórzy z Was powinni otrzymać numer już dzisiaj!). W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl. PS Zapowiedź również na PPE. Zaglądajcie również na nasze facebookowe konto.
June 20, 201114 yr Author K@t: z recenzjami wyjaśnił już Butcher we wstępniaku - niestety nie wszystkie gry uda się dopasować do naszego trybu wydawniczego. Może kiedyś nadejdą takie czasy, że dystrybutorzy będą pytali, kiedy wychodzi najnowszy PE, żeby mogli dopasować cykl wydawniczy .
June 20, 201114 yr I znowu nie ma Zgrentegna ;/ czemu zrezygnowaliście z tego działu? Chociaż ten nowy "Przez pryzmat serii" też daje radę. Recenzje L.A. Noire ( ), Infamous 2 i Piratów fajnie ;] Okładka prześwietna jak dla mnie chociaż czemu nie z L.A. Noire (a wiem teraz Butch rządzi = fps-y rlz ;p). PS. Kto pisał recenzję L.A. Noire? Edited June 20, 201114 yr by SłupekPL
June 20, 201114 yr Ten numer na pewno zapowiada się na lepszy niż poprzedni, głównym punktem jest relacja z E3, chociaż zabrakło tam kilku pozycji, jak np Gears of War 3 i gry Capcom. No i mam nadzieję, że coś jest w numerze o Wii U. W reckach jest nieźle głównie dzięki Infamous 2 i zaległemu L.A. Noire, ale zabrakło Shadows of the Damned. Ciekawe, czy posłuchaliście się ostatnich narzekań i czy został wywalony ten śmieszny komiks na całą stronę. ;]
June 20, 201114 yr Author SłupekPL: Zgrendgen nie pojawił się głównie ze względu na E3, gdzie co rusz zmieniały się tytuły gier (np. ciekawa historia była z Battlefieldem, ale o tym już przeczytacie w numerze ). W sierpniowym numerze jest spora szansa na jego powrót. Zwyrodnialec: tytuły z E3 pojawią się również w numerze sierpniowym, bo nie sposób było upchnąć wszystkiego na 100 stronach. Co do komiksu - fani L.A. Noire na pewno się uciszą .
June 20, 201114 yr Perez wiem o tym, ale na upartego można było dać Gearsy zamiast nowego NFS'a, który zapowiada się na jakąś porażkę. Kiepski kartonowy model jazdy i festiwal QTE, po co to w ogóle w takiej grze? Nie mam pojęcia. Takie innowacje na siłę. No ale żeby nie było, że tylko się czepiam, cieszy mnie z relacji E3 Batman, Bioshock (ciekawe, czy to relacja z zamkniętego pokazu) Tomb Raider i Uncharted.
June 20, 201114 yr Nie doszła do mnie darmowa prenumerata dla najlepszego moderatora, dlaczego? PS. Jak nie dojdzie dziś, to se chyba kupię ten numer [pierwszy od X lat ] ze względu na okładkę
June 20, 201114 yr Prenumerata ostatnio to jakas padaczka. Kiedys przychodziła przed terminem kioskowym, teraz przychodzi kiedy chce. Przeważnie za poźno. A wiem co piszę, bo prenumeruję PE jakieś13 lat.
June 20, 201114 yr K@t: z recenzjami wyjaśnił już Butcher we wstępniaku - niestety nie wszystkie gry uda się dopasować do naszego trybu wydawniczego. Nie chciałem, żeby to zabrzmiało jak wyrzut, bo zaistniałą sytuację rozumiem jak najbardziej. Zawartość zacna tak czy siak, grunt, że tekst jest w końcu
June 20, 201114 yr Pod względem zawartości nowego nr jest bardzo dobrze, nareszcie będzie co poczytać Okładka FENOMENALNA!
June 20, 201114 yr No numer tłusty, z perspektywy czasu ciesze sie, ze LA NOire bedzie w tym numerze;-);-) <jeszcze nie grałem> I mega, ze Koso napisał tą recenzje. A okładka bardzo fajna, trzeba przyznac.
June 20, 201114 yr Poczytaj sobie o kontrascie niebieski-pomaranczowy. I nie, niestety nie ma takiego koloru jak "halo" wiec nigdy nie bedzie idealnie dla ciebie.
June 20, 201114 yr Wez Bartek uspokoj sie ;/ Serio to nie wyglada IMO dobrze. Licze, ze kiedys covery beda wygladaly jak w GI.
June 20, 201114 yr Cala okladka sklada sie z 3 glownych kolorow - bialego, niebieskiego i pomaranczowego. Jest jeszcze odrobina czerwonego, ale tylko tam gdzie mamy czerwona smuge na artworku. To powiedz mi szerloku jaki kolor mial miec ten pasek.
June 20, 201114 yr Mega zaj.ebista okładka - nie chodzi nawet o dobrze wybrany art z BF3 ale o resztę - dobrze dobrane kolory - po boku mała wstawka że jest raport z E3, na dole lista najważniejszych gier z numeru, górny pasek z konsolami też mi się podoba. Mam nadzieje że to już na stałe zostanie wasz styl - bez oczo(pipi)nych napisów na 50% powierzchni okładki Jest minimalistyznie i genialne - grafik powinien dostać premię ;P
June 20, 201114 yr skoro wszyscy chwala to ja ponarzekam (choc uwazam ze ogolnie jest dobrze) wywaliłbym napis "battlefield 3" z okładki w ogóle i zamiast "raport z e3 30 stron" zamieniłbym na polską wersję "30 stron raportUz e3"
June 20, 201114 yr @szczurek W ogole powinno go nie byc, platformy wypisane na bialo. Edited June 20, 201114 yr by Guest
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.