-
Postów
643 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
3
Typ zawartości
Profile
Forum
Wydarzenia
Odpowiedzi opublikowane przez AiszA
-
-
Jeśli dożyję... to na pewno zagram. Wszystkie odsłony zaliczone, to nie odpuszczę, nawet jeśli ma przypominać Fatal Frame, którą również wymęczyłam na maxa
- 1
-
Właśnie buszuję...
(w ciemnym motywie 4.4 zlały mi nr stron i nie zauważyłam )
Dzięki -
I jak wrażenia? Warto, nie warto?
Bo noszę się z zamiarem sięgnięcia po tę pozycję,
a jakoś głucho i cicho o niej ;)
-
Szybki jesteś
Sprawdzę wieczorem i dam znać.
Ed.
Udało się
a przetrząsnęłam pół netu i całe archiwum
Jeszcze raz, dzięki wielkie.
-
Poszukuję magazynu z tekstem mego autorstwa - ASHFIELD - POLE POPIOŁU... ,
jestem w posiadaniu sporej ilości wiekowych egzemplarzy, ale wyrywkowo jakoś nie rzucił się w oczy.
Wystarczy mi podanie nr, może egzemplarz mam, a jeśli nie, to wtedy z chęcią odkupię lub wymienię na inny
Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc i z góry -
W dniu 29.01.2020 o 16:35, MAJOCHEY_PL napisał:
Mnie wogóle ta aktorka nie przypasowała.
Wolałbym dziewczynę na wzór tej z W3.
W rzeczy samej...
Znalazłyby się lepsze i w ogóle, i w szczególe do tej roli -
Ogólnie rzecz ujmując...
mi się serial podobał, H. Cavill jako Gerald mniej, a już kobieca obsada, w ogóle.
Jakby zapomnieli, że Triss, Jennefer i Ciri, to - uroda, subtelność, mądrość oraz powab w jednym i dobór akurat takich, a nie innych aktorek mnie rozczarował.
Dlatego, serial dobry, a mógł być bardzo dobry.
Dla przypomnienia, co niektórym się przyda
- 1
- 1
-
Jestem w trakcie przygody i na tę chwilę zachwyca, kusi, magnetycznie przyciąga i usidla na długie godziny,
nie mam się do czego przyczepić, na pewno mnie nie rozczarowuje.
Projekt, nuta, obsada - euforia zmysłów, tak jak zresztą zakładałam...
Kiedy wgryzę się głębiej, skreślę więcej/wyrażę się bardziej wylewnie. -
A mi się podobał
Nawet momentami wykopało mnie z siedzenia, za sprawą zaskoczenia
8/10 - polecam -
O (pipi), Was sie powinno yebbać za te polecanie filmów. John Wick vol 2 balas totalny, najbardziej chvjowy film jaki widziałem w tym roku (no ale dno dna assassins creed trudno przebić, ale niezła próba Johnie Wick) Zaczynając od tego że w nazwie filmu jest literówka powinno być WEAK czyli słaby, zaoszczędziłbym kupe czasu na np hmm patrzenie w ścianę, to wydaję się ciekawszym zajęciem niż oglądanie smutnego kijanu z oponą na brzuchu (XDDDDDD nawet nie przytrenował do roli yebany) nie jestem wstanie wskazać nawet jednej dobrej sceny w filmie akcji. za to moge wskazać tonę bzdur i głupot ale szkoda strzępić ryja na to. Ostatnie 10 minut filmu to najbardziej absurdalny i rozczarowujący ending zastanawiałem się czy przy poczatkowym poscigu i akcji ta karuzela s(pipi)iny sie zatrzyma, ale film coraz bardziej brnie w szambo, wciera się i tapla w nim, po czym się topi i umiera.
Kijanu miałem wrażenie jak by wstydził się występować w tym filmie, zero jakiegoś zaangażowania, sceny "dramatyczne" bez wyrazu musieli mu dać smutnego pieska bo inaczej widz by nie wiedział że to poważna scena. Muzyka w tym filmie też beka, scena jak ludzie piją kawę nap'ierdala dubstep jak by miało zaraz nastąpić trzęsienie ziemi, eksplozja, strzelanina, nic XDDDD john wick wchodzi do hotelu. NO I MOJE ULUBIONE: JAK "UFAJNIĆ SCENĘ AKCJI" ? DAJMY MUZYKĘ KLASYCZNĄ ALE W DUBSTEPIE XDDDDD o ku,rwa gniłem w fotelu.
Szanuję za to brak dialogów XDDDDDDDDDDDDD o ile Kijanu w zamyśle był oszczędny w słownictwie (co za każdym możliwym razem film nam przypominał, bo nie wystarczy obejrzeć pierwszą częśc ani dyskretnie to raz napomnieć tylko trzeba to za każdej możliwej sytuacji wałkować XDDD i ta laska XDDDDD NIE MAMY POMYSŁU NA DIALOGI A KIJANU BIERZE HAJS ZA SŁOWA, WIĘC GŁÓWNY PRZYDUPAS VILLANA Z KTÓRYM SIE NAPIERDALA POŁ FILMU BĘDZIE NIEMOWĄ XDDDDDDDDD
Nie polecam. Nawet na tanią środę czy inne bilet za 10zł.
Miałam iść do kina ale sobie daruję po tym "wylewie" ;)
Dobrze, że na mnie i mnie nie trafiło. Dzięki!
Assassins Creed, takie naciągane 7/10
-
Jestem podobnego zdania, odnośnie "The Boy in the Striped Pyjamas" - warto obejrzeć.
Autopsja Jane Doe
Rewelacyjny film... Świetna, budząca lęk atmosfera, tajemniczości i wielkiej niewiadomej, ciągłe poczucie strachu, mroczność, nieszablonowy scenariusz, dobra gra aktorska, idealnie dobrana klimatyczna muzyka. W zasadzie nie ma do czego się przyczepić. Jeden z lepszych horrorów ostatnich lat.
10/10
-
Obejrzałam odcinek pierwszy i zaintrygował mnie na tyle, iż jestem ciekawa dalszych losów James'a oraz tego co takiego mrocznego wydarzyło się w przeszłości. Uwielbiam taką aurę tajemniczości i szaleńcze, brudne klimaty wiktoriańskiej Angli, przesiąknięte śmiercią, rytuałami i plugastwem.
-
The Wailing (Gok-seong) [2016] - co to był za film o_O"
Takie horrory to ja mogę i chcę oglądać. Mamy małą górską wioskę gdzieś w Korei Południowej i
niektórym mieszkańcom zaczyna albo odpierdalać albo mają pojebane sny.
Więcej o fabule nie napiszę. Film trwał 2,5 godziny i cały czas byłem zaangażowany w to co działo się na ekranie.
Żadnych tanich jumpscare'ów, żadnych klisz kiedy człowiek przyzwyczajony hamburgiernią się ich spodziewa.
Klimat, muzyka, aktorstwo, zdjęcia, wszystko.
Jeszcze do dzisiaj próbuję ułożyć w głowie parę rzeczy, bo wbrew pozorom zakończenie i rozwiązanie głównego wątku wcale nie jest oczywiste.
8/10
Hendrix i inni znawcy- czekam na tytuły podobne to 'The Wailing' oraz 'I saw the Devil'
Spróbuję też poprzedni film tego reżysera, 'The Yellow Sea'.
Dobry film, momentami z dreszczykiem a czasami zabawny i na pewno nieprzewidywalny ;]
Blair Witch
Dużo lepszy niż poprzedni, bardziej podrasowany strachem, zaszczuciem i bezsilnością. Choć pierwowzór wyróżnia się tym iż zaszczepia lęk bazując na rzekomo autentycznych wydarzeniach. Dopiero po seansie ogarniamy jak to nabito nas w butelkę, ja się nabrałam ;) Przy drugiej odsłonie już nie ale kto wie, skoro lasy Black Hills istnieją naprawdę, o których krążą równie mroczne i tajemnicze legendy.
9/10
-
Bardzo dobra lista. Wiekszosci nie widzialem wiec na swieta bedzie idealnie
Dorzucę jeszcze kryminał "Stare grzechy mają długie cienie" - niezapomniana podróż po rozpadającym się świecie, w którym zatarła się granica między dobrem a złem. Obezwładniająca atmosfera grozy i beznadziei, niesamowite obrazy spalonej słońcem przyrody z lotu ptaka, bagienna sceneria oraz fatalistyczna aura. Do tego znakomicie dobrana ścieżka dźwiękowa, co łącznie oferuje nam niezwykły, klimatyczny wyraz. Cienie starych grzechów są nie tylko długie, ale i nagrane z malarskim zacięciem. Polecam! 10/10
Z ocen wychodzi, że nie zawiodła się na żadnym.
Poniżej 7/10 nie polecam, inaczej byłoby drugie tyle :blum1:
Hardcore Henry (2015)
No (pipi), to było dokładnie tak zakręcone, jak się spodziewałem, a może nawet i dużo bardziej. Ostra jazda bez trzymanki to mało powiedziane. Filmowy hołd dla fps-ów jakiego jeszcze nie było. Poza tym dość pozytywnie zaskoczył mnie scenariusz - myślałem, że historyjka będzie tu czysto na doczepkę, a w sumie nawet trzymało się to kupy i miało jakieś tam nie do końca oczywiste twisty.
8/10
Before I Wake (2015)
Dla mnie niestety rozczarowanie. Moim zdaniem to bardziej dramat psychologiczny ze szczyptą fantastyki i doczepionymi na siłę kilkoma miernymi jumpscare'ami, niżeli horror. Klimat niestety też słabiutki. A szkoda, bo pomysł (i temat) był niezły i chyba nawet nie aż tak wyeksploatowany.
4/10
Plusik za 8 dla "Hardcore Henry"
Aishy chyba zrzucili nową dostawę filmów helikopterem i wszystko łykneła na raz.
Wolę oglądać niż pierd..ić jak Ty na forum.
- 1
-
Sporo tego było w ostatnim czasie, większośc to horrory i thrillery
Napiszę tylko te tytuły, które warto obejrzeć.Friend Request - 8
Zanim się obudzę - 8
The Boy - 7
The Witch - 8
Strangerland - 8
Paganini: Uczeń diabła - 10
Neon Demon - 8
Killer Toon - 8
Cloverfield Lane 10 - 7
Nie oddychaj - 7
Dziewczyna z pociągu - 8
Wołyń - 10
Las samobójców - 7
Po tamtej stronie drzwi - 7
Zbaw nas ode złego - 7
Coś za mną chodzi - 8
Apartament - 7
Czas wymierania - 7
Lament - 7
Spectral - 7
Edit:
Kiedy gasną światła - 7/10 (ku pamięci dla U Heisenberg U )
a tu mała namiastka filmu Paganini: Uczeń diabła (w tle) i cudownej nuty (dla miłośników muzyki klasycznej). -
Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie? Jakiś namiar
Poszukuję bluzy Assassin's Creed, koniecznie taki fason, może być inny kolor.
Z góry dziękuję za info.
- 2
- 8
-
Ach Ok
Poszukam i oblukam.
-
Serial One step Beyonce słoneczko.Szukam dobrych horrorów tylko nie gore, bardziej związanych ze zjawiskami paranormalnymi. Mogą być dokumenty i filmy oparte na faktach.
Tak z 10 tytułów, już po premierze i z poprzednich lat
Please :exact:
Że niby ten? http://www.filmweb.pl/film/One+Step+Beyond-2002-219247/descs
Dzięki Skateboarding zapewne niejednego przeraża ale nie o taki horror mi chodzi :facepalmz:
Najlepsza rola Bijons.
Nie wątpię.
-
Znaczy filmy o duchach tak? To chyba tylko Poltergeist.
Oglądałam, niezły Dzięki
Sprawdź koniecznie koreański Lament z 2016.
Ok Lubię koreańskie kino.
Mus wykorzystać "Gigant" transferu do środy, inaczej przepadnie.
-
Szukam dobrych horrorów tylko nie gore, bardziej związanych ze zjawiskami paranormalnymi. Mogą być dokumenty i filmy oparte na faktach.
Tak z 10 tytułów, już po premierze i z poprzednich lat
Please :exact: -
'Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father' dziś o 01.50 na TVN Siedem. Milan kiedyś zachwalał, że to prawdziwa historia, a jest bardziej przerażająca, niż większość horrorów. Jeśli nie zasnę do tej pory to chyba się skuszę.
Słyszałam, że dobitny film i szlag, że go przeoczyłam, nawet powtórkę, która była wczoraj
Nie odżałuję... Ma ktoś może namiary na
online z lektorem lub napisami?
Będę wdzięczna.
-
Żeby zostać w temacie wątku jednak - na wakacjach powtórzyłem sobie komiksy z serii Dylan Dog, więc znowu pora na powtórkę Dellamorte Dellamore. Nawiasem mówiąc szkoda włoskiego horroru, ostatnie lata nie są najlepsze.
Dokładnie, włoskie, bardzo dobre kino...
Jak lubisz tej produkcji i starej daty, prócz wspomnianego Dèmoni, warto obejrzeć Tenebre, La Sindrome di Stendhal, Suspiria, Buio Omega, Phenomena, Zombi Flesh Eaters, Profondo rosso, Beyond.
Dla każdego coś dobrego
-
Już oficjalnie, więc mogę się pochwalić, narzeczona wygrała "Powiększenie" - więc teraz tylko Mętraka brakuje. Na razie skuteczność 100%, 2 wysłane teksty i dwie wygrane (wcześniej Krytyk Pisze - z Kamera/Akcja). Duma rozpiera, a i teksty inspirowane moimi wskazówkami
http://www.filmweb.pl/news/Oto+zwyci%C4%99zcy+VI+edycji+%22Powi%C4%99kszenia%22-119330
To super kolego ^_^ Gratsy
-
(pipi)...
ale możesz, bo miejsce odpowiednie.
Silent Hill f
w Ogólne
Opublikowano · Edytowane przez AiszA
a kto powiedział, że mnie tam nie ma
ta... i czasy najlepsze.
Czuję, że odnajdę się w tej produkcji, japońskie klimaty = moje ulubione, niedoceniony KUON, Forbidden Siren czy wspomniany Fatal Frame <3