Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Opublikowano

Witam Wszystkich.

 

 

Przede wszystkim witam czytelników, forumowiczów. Byłem i po trosze nadal jestem czytelnikiem PSX Extreme. Jestem teraz aktywnym graczem Xbox Live i ogólnie gier na tą konsolę. Jednak problem tyczy się licencjatu, który dotyka też gier.

 

 

Jestem studentem socjologii, akurat kierunek mogę uściślić, iż jest to socjologia reklam i marketingu, mimo to praca licencjacka reklam nie obejmuje aż nadto. Problem mam z doborem literatury, szukałbym czegoś mocnego i wyraźnie nastawionego na brutalność gier wideo. Mam kilka tytułów, które za chwilkę podam by się nie pokrywało.

Moim tematem jest Brutalność gier wideo w społeczeństwie, ich wizerunek i spostrzeganie przez ... (tutaj muszę jeszcze popracować kogo będę badał).

Chciałbym Was prosić, jakbyście mogli podać kilka tytułów z jakimi się spotkaliście, lub z jakimi pracowaliście nad licencjatem czy innymi pracami. Zależy mi na takich, które są do złapania w internecie lub na terenie Śląska.

Wiem, że to dużo, ale może ktoś już ma kilka zachowanych pozycji, oczywiście Google pytałem, a do biblioteki też się przejdę.

Moja lista jest taka:

 

1. Braun-Gałkowska, M., Ulfik, I., (2000).

Zabawa w zabijanie. Oddziaływanie przemocy

prezentowanej w mediach na psychikę dzieci.

Warszawa: Wyd. Krupski i S-ka.

 

2. Gała, A., Ulfik, I. (red.) (2000).

Oddziaływanie agresywnych gier komputerowych

na psychikę dzieci. Lublin: Wydawnictwo

Artom.

 

 

3. Piotr Mańkowski, Cyfrowe marzenia - Historia

gier komputerowych i wideo

 

4. Mirosław Filiciak, Wirtualny plac zabaw

 

5. Bartłomiej Kluska, Dawno temu w grach

 

6. Henry Jenkins, Kultura konwergencji

 

7. Lev Manovich, Język nowych mediów

 

8. Manuel Castells, Społeczeństwo sieci

 

 

9. Społeczne aspekty korzystania z nowych

technologii, w: J. Czapiński, T. Panek

(red.), Diagnoza Społeczna 2005: Warunki i jakość życia Polaków

 

10. Caillois, R., Gry i ludzie, tłum. A. Tatarkiewicz, M. śurowska, Warszawa 1997

 

11. Konzack, L., Krytyka gier komputerowych: metoda analizy gier komputerowych

 

12. Kulturotwórcza funkcja gier, red. Augustyn Surdyk, Poznań 2007

 

13. The Ultimate History of Video Games, Steven L. Kent

 

14. How to Do Things with Videogames - Ian Bogost

 

15. Światy z pikseli - red. Mirosław Filiciak

 

16. Zjawisko przemocy w mediach na przykładzie reklam i gier komputerowych dla dzieci i młodzieży / Wojciech Walat

 

17. Wpływ gier komputerowych na dziecko / Barbara Kubiak

 

PS: Jak widać, kłopotem jest też do kogo kieruje ten problem, stąd mieszana literatura z dziełami poświęconymi złym wpływom na dzieci. Myślę by uchwycić jakoś kilka grup, ale sam nie wiem jak.

Edytowane przez AlChemik_

  • Wyświetleń 5,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.