Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, mam problem z dostaniem się do systemu Xboxa tzn. na początku wszystko jest ok, logo Xboxa pojawia się ale potem jest pusty ekran, mogę jedynie przytrzymując przycisk home na padzie otworzyć opcje wyłączenia konsoli bądź kontrolera. Zastanawiałem się czy to może nie wina dysku ale jestem zielony w temacie także liczę na podpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 3
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Podejrzewam jakiś problem ze zmianą rozdzielczości, sprawdziłeś inny kabel/wejście hdmi

 

"Jeśli w stacji dysków konsoli Xbox One znajduje się dysk, wyjmij go.

Naciśnij i przytrzymaj przez 10 sekund przycisk Xbox  na konsoli, aby wyłączyć konsolę.

Naciśnij i przytrzymaj przyciski Xbox  i Wysuwania, aż usłyszysz dźwięk włączania konsoli. Od razu usłyszysz jeden dźwięk, a po upływie 10 sekund usłyszysz drugi dźwięk. Przed drugim dźwiękiem zacznie świecić kontrolka zasilania. Nie przechodź dalej, zanim nie usłyszysz drugiego dźwięku.

Uwaga Jeśli masz konsolę Xbox One S All-Digital Edition, musisz nacisnąć i przytrzymać przycisk Xbox  oraz przycisk Wiązania, ponieważ Twoja konsola nie ma przycisku Wysuwania.

W każdym przypadku spowoduje to uruchomienie konsoli w trybie niskiej rozdzielczości (640 x 480). Aby zresetować to ustawienie, naciśnij przycisk Xbox  w celu otwarcia przewodnika. Wybierz kolejno pozycje System > Ustawienia > Wyświetlanie i dźwięk > Wyjście wideo, a następnie z listy rozwijanej Wyświetlacz wybierz odpowiednią rozdzielczość.

Jeśli musisz wykonywać te kroki przy każdym uruchomieniu, możesz zmienić wartość ustawienia Połączenie TV na HDMI, tak jak pokazano w kroku 3 w następnej sekcji pt. „Ekran jest pusty, a w Twojej konfiguracji jest używany odbiornik AVR”. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Jak dostosować ustawienia wyświetlania na konsoli Xbox One"