Jump to content

Law


Cisu

Recommended Posts

nie wiem czy o to ci chodzi ale to powinno wyglądać tak np. 4,3~DSS(b~f~f) i mieszasz jak jak sparujesz cios to 1,f+1 to jest najlepszy Reverse w grze ;] tylko musisz opanować DSS bo b~f to masz DFS rzadko tego używam... (przyjedź do mnie do opola to posparujemy ;] )

 

 

Ps. DSS jest zaj...stym stance'm ciężko go opanować ale warto ;]

Edited by Cisu
Link to comment
  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zacznijmy od tego że Law ma dwie możliwości przejścia do DSS, różnie się to wykonuje po seriach pięściami(np. 1,2_2,f+2,2), a inaczej po kopnięciach(np. 4,3_f,f+3_b+2,3,4). Po punch'ach wystarczy nacisnąć b,f i lądujemy od razu w DSS, po kopnięciach b,f przenosi do DFS(animacja wycofującego się Marshalla), skąd, by wejść w DSS można klepnąć f zaraz po zakończeniu animacji ciosu umożliwiającego przejście do DFS, bądź jeszcze raz b,f, kiedy Law odejdzie już kroczek czy dwa(chodzi mi o to, że samo f nie przenosi z DFS do DSS kiedy Law wycofa sie na większą odległość).

Co do timingu - żeby uzyskać najszybsze przejście, TRZEBA klepnąć b,f zaraz po komendzie ciosu! Uzyskamy wtedy najszybszego DFSa(tzn. Law wycofa się szybkim krokiem), skąd możemy przejść natychmiast do DSS(trzeba docisnąć ~f w pierwszych kilku klatkach animacji DFS) ALBO odejść na bezpieczną odległość nie robiąc przejścia do DSS ALBO zrobić podczas animacji DFS ~f (tylko na początku)_b,f by uzyskać wspomniane przez MTC autoparry.

Autoparry działa jak zwykłe b+1+3_b+2+4, czyli zbija kopy i pięści na mid i high, przy czym wg mnie okienko jest mniejsze(działa tylko wtedy gdy Law robi charakterystyczny ruch rękami, jak przy d+1+2) i nie zgodzę się żeby gwarantował każdy cios z DSSa jak to napisał MTC o 3+4 - wchodzi tylko 1,f+1_2,2_2,f+2, a jak jesteś cwaniak to możesz spróbować rzutu, jednak można się wyrwać, a zabiera tyle samo co DSS 1,f+1. Aha, w przypadku tego parry nie trzeba już robić przejścia b,f jak po b+2+4_b+1+3.

 

A w praktyce? Zajman, spróbuj tak: robisz 4,3,b,f z szybkością jakbyś wykonywał serię ciosów, nie robiąc przerwy między 4,3 a b,f - wszystko zaraz po sobie. Sprawdź czy Law wchodzi do DFS, czyli czy wycofuje się - popróbuj różnych timingów b,f - gdy zrobisz to zbyt późno Law odejdzie do tyłu jak gdyby powoli, opieszale. Tak więc: 4,3,b,f i gdy tylko skończy się animacja 3 dociskasz ~f i jesteś w DSS. Można to robić jako, np. 4,3,b,f~f+3 i otrzymasz 4,3,DSS 3.

 

Co warte poćwiczenia w practice - b+2,3,4 DSS 3+4 żeby weszło jako combo za 70 dmg, w walce oczywiście nieprzydatne(chyba że 3+4 na ścianę), ale jak będziesz to sadzał to nie powinno być kłopotem robienie w jugglach b+2,3,4 DSS 3. Sprawdź też sobie 4,3 DSS 2,2_2,f+2_1+3_2+4, żeby wchodziło jak 3-4 hit combo. Serie po 4,3 DSS nie są co prawda gwarantowane, jednak są nieprzerywalne(tylko crush_SS pomaga), a z odpowiedniej odległości masz gwarantowaną próbę rzutu(pod ścianą np.) Jest jeszcze WS 4~DSS, ale to wymaga konkretnego timingu(należy zrobić WS 4~b~f~f, wszystko super-szybko). Jednak opanowane, wg mnie jest mega-przydatne - WS 4 daje przewagę na bloku, ustawia w dobrej odległości do wymiany rzut_f+1, masz 2,2_2,f+2 do gaszenia każdego "nie-low-crusha", a jeśli robią np. d+1 lub step, pozwalasz Marshallowi odejść na bezpieczną odległość i karasz whiffa DSS f+1_3, ewentualnie bait na parry z DSS. W ostateczności, dla odmiany :P, nie robisz przejścia do DSS tylko backdash_blok_SS, i masz wszystko co potrzeba na każdego przeciwnika. Tak zresztą wygląda moja gra z DSS, i powiem ci że działa bardzo dobrze, trzeba tylko wypracować sobie okazję do przejścia i poobserwować parę gier jak się zachowuję przeciwnik gdy uzyskasz DSS, a następnie odpowiednio reagować. Tyle. :D

Link to comment

Tokis,,cisu...niechce wam nic mówić ale odpowiadacie na posta z przed 2 lat ;p Teraz się troszke zmienniło od tego czasu ;) Mimo iz nie trenuje już w tekkena od dawna to czesto mi wchodzi dragon lance(czy jak to się tam nazywa) w jugglach ;)

Jest jeszcze WS 4~DSS, ale to wymaga konkretnego timingu(należy zrobić WS 4~b~f~f, wszystko super-szybko).

 

To akurat mi siada z przejściem b,f więc jest szybko ;p Nie potrafie natomiast dalej zasadzić 4,3 dss 3+4 potrzeba do tego również przejścia b,f a tu już mi nie wychodzi .

 

Co warte poćwiczenia w practice - b+2,3,4 DSS 3+4 żeby weszło jako combo za 70 dmg, w walce oczywiście nieprzydatne

 

Dlaczego nie przydatne ?? Uwielbiam to zagranie sadzić w plecy mimo iż bardziej się opłaca po b+2,3,4 posadzić d/f+1 ,b+2 + puncze + ściana ;p

 

Serie po 4,3 DSS nie są co prawda gwarantowane, jednak są nieprzerywalne(tylko crush_SS pomaga)

 

Nie przepadam, łatwo się pod nimi również schylić i dostac dobra wybitkę co jest natomiast kozackie to 4, u+3 i jeżeli jestes wstanie zasadzić punche (nie jest aż tak trudne ale wymaga treningu) to można posłać typa na ściane lub zakończyć ff+2,1,3 . W tym momencie w walce nie jestem wstanie tego zrobić ( o ile cokolwiek jestem w stanie zrobić bo ostatni raz grałem we wrocławiu ;p).

Edited by zajman
Link to comment

Law w T6BR (źródło tekkenza(pipi)atsu)

 

The frame object of punisher

 

 

From standing position

 

-10 : (f+)1,1,2

-10 : 2,2

-10 : 2,f+2

-11 : 4,3

-11 : f+2+3 throw *breakable

-12 : 3,4 *wall stun

-12 : u/f+1,3

-12 : f+2,2

-12 : standard throws *breakable

-13 : d/f+4

-14 : 3+4 *wall stun

-14 : b+1

-14 to -15 : d/f+2 *juggle, mainly 15frame

-15 : u/f+4 *juggle

-15 : f+3,4 *wall stun

-15 : d+4,3

-15 : long range throws

-16 : b+2

-17 : ff+2,3 *wall stun, difficult with 17frame

-18 : U/F+4,3 *juggle

 

From crouching position

 

-10 : FC 1

-11 : ws+1+2 *this is the same as ws+1 in DR

-11 : ws+4

-11 : FC 2

-12 : FC 4

-13 : ws+1,2 *KD + dash oki

-15 : ws+2 *juggle

-18 : FC u/f+4,3 *juggle

 

 

 

Edited by MTC
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...