Opublikowano 21 sierpnia 200915 l nie wiem czy o to ci chodzi ale to powinno wyglądać tak np. 4,3~DSS(b~f~f) i mieszasz jak jak sparujesz cios to 1,f+1 to jest najlepszy Reverse w grze ;] tylko musisz opanować DSS bo b~f to masz DFS rzadko tego używam... (przyjedź do mnie do opola to posparujemy ;] ) Ps. DSS jest zaj...stym stance'm ciężko go opanować ale warto ;] Edytowane 21 sierpnia 200915 l przez Cisu
Opublikowano 21 sierpnia 200915 l Zacznijmy od tego że Law ma dwie możliwości przejścia do DSS, różnie się to wykonuje po seriach pięściami(np. 1,2_2,f+2,2), a inaczej po kopnięciach(np. 4,3_f,f+3_b+2,3,4). Po punch'ach wystarczy nacisnąć b,f i lądujemy od razu w DSS, po kopnięciach b,f przenosi do DFS(animacja wycofującego się Marshalla), skąd, by wejść w DSS można klepnąć f zaraz po zakończeniu animacji ciosu umożliwiającego przejście do DFS, bądź jeszcze raz b,f, kiedy Law odejdzie już kroczek czy dwa(chodzi mi o to, że samo f nie przenosi z DFS do DSS kiedy Law wycofa sie na większą odległość). Co do timingu - żeby uzyskać najszybsze przejście, TRZEBA klepnąć b,f zaraz po komendzie ciosu! Uzyskamy wtedy najszybszego DFSa(tzn. Law wycofa się szybkim krokiem), skąd możemy przejść natychmiast do DSS(trzeba docisnąć ~f w pierwszych kilku klatkach animacji DFS) ALBO odejść na bezpieczną odległość nie robiąc przejścia do DSS ALBO zrobić podczas animacji DFS ~f (tylko na początku)_b,f by uzyskać wspomniane przez MTC autoparry. Autoparry działa jak zwykłe b+1+3_b+2+4, czyli zbija kopy i pięści na mid i high, przy czym wg mnie okienko jest mniejsze(działa tylko wtedy gdy Law robi charakterystyczny ruch rękami, jak przy d+1+2) i nie zgodzę się żeby gwarantował każdy cios z DSSa jak to napisał MTC o 3+4 - wchodzi tylko 1,f+1_2,2_2,f+2, a jak jesteś cwaniak to możesz spróbować rzutu, jednak można się wyrwać, a zabiera tyle samo co DSS 1,f+1. Aha, w przypadku tego parry nie trzeba już robić przejścia b,f jak po b+2+4_b+1+3. A w praktyce? Zajman, spróbuj tak: robisz 4,3,b,f z szybkością jakbyś wykonywał serię ciosów, nie robiąc przerwy między 4,3 a b,f - wszystko zaraz po sobie. Sprawdź czy Law wchodzi do DFS, czyli czy wycofuje się - popróbuj różnych timingów b,f - gdy zrobisz to zbyt późno Law odejdzie do tyłu jak gdyby powoli, opieszale. Tak więc: 4,3,b,f i gdy tylko skończy się animacja 3 dociskasz ~f i jesteś w DSS. Można to robić jako, np. 4,3,b,f~f+3 i otrzymasz 4,3,DSS 3. Co warte poćwiczenia w practice - b+2,3,4 DSS 3+4 żeby weszło jako combo za 70 dmg, w walce oczywiście nieprzydatne(chyba że 3+4 na ścianę), ale jak będziesz to sadzał to nie powinno być kłopotem robienie w jugglach b+2,3,4 DSS 3. Sprawdź też sobie 4,3 DSS 2,2_2,f+2_1+3_2+4, żeby wchodziło jak 3-4 hit combo. Serie po 4,3 DSS nie są co prawda gwarantowane, jednak są nieprzerywalne(tylko crush_SS pomaga), a z odpowiedniej odległości masz gwarantowaną próbę rzutu(pod ścianą np.) Jest jeszcze WS 4~DSS, ale to wymaga konkretnego timingu(należy zrobić WS 4~b~f~f, wszystko super-szybko). Jednak opanowane, wg mnie jest mega-przydatne - WS 4 daje przewagę na bloku, ustawia w dobrej odległości do wymiany rzut_f+1, masz 2,2_2,f+2 do gaszenia każdego "nie-low-crusha", a jeśli robią np. d+1 lub step, pozwalasz Marshallowi odejść na bezpieczną odległość i karasz whiffa DSS f+1_3, ewentualnie bait na parry z DSS. W ostateczności, dla odmiany , nie robisz przejścia do DSS tylko backdash_blok_SS, i masz wszystko co potrzeba na każdego przeciwnika. Tak zresztą wygląda moja gra z DSS, i powiem ci że działa bardzo dobrze, trzeba tylko wypracować sobie okazję do przejścia i poobserwować parę gier jak się zachowuję przeciwnik gdy uzyskasz DSS, a następnie odpowiednio reagować. Tyle.
Opublikowano 21 sierpnia 200915 l Tokis,,cisu...niechce wam nic mówić ale odpowiadacie na posta z przed 2 lat ;p Teraz się troszke zmienniło od tego czasu Mimo iz nie trenuje już w tekkena od dawna to czesto mi wchodzi dragon lance(czy jak to się tam nazywa) w jugglach Jest jeszcze WS 4~DSS, ale to wymaga konkretnego timingu(należy zrobić WS 4~b~f~f, wszystko super-szybko). To akurat mi siada z przejściem b,f więc jest szybko ;p Nie potrafie natomiast dalej zasadzić 4,3 dss 3+4 potrzeba do tego również przejścia b,f a tu już mi nie wychodzi . Co warte poćwiczenia w practice - b+2,3,4 DSS 3+4 żeby weszło jako combo za 70 dmg, w walce oczywiście nieprzydatne Dlaczego nie przydatne ?? Uwielbiam to zagranie sadzić w plecy mimo iż bardziej się opłaca po b+2,3,4 posadzić d/f+1 ,b+2 + puncze + ściana ;p Serie po 4,3 DSS nie są co prawda gwarantowane, jednak są nieprzerywalne(tylko crush_SS pomaga) Nie przepadam, łatwo się pod nimi również schylić i dostac dobra wybitkę co jest natomiast kozackie to 4, u+3 i jeżeli jestes wstanie zasadzić punche (nie jest aż tak trudne ale wymaga treningu) to można posłać typa na ściane lub zakończyć ff+2,1,3 . W tym momencie w walce nie jestem wstanie tego zrobić ( o ile cokolwiek jestem w stanie zrobić bo ostatni raz grałem we wrocławiu ;p). Edytowane 21 sierpnia 200915 l przez zajman
Opublikowano 21 sierpnia 200915 l Autor DObra ale liczą się chęci i to że angażujemy się w tematy które zostały schowane głeboko w D...e ;] doceń to PO prostu !!Dragon!! nie żaden lot trzmiela czy nagły atak spawacza... zwykły Dragon ;]
Opublikowano 21 sierpnia 200915 l Doceniam Ale zauważ że zaraz wychodzi tekken 6 i będziemy (wy ;P) się angażować ile wlezie !! ładziaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Opublikowano 21 sierpnia 200915 l Haha, nawet nie wiedziałem że to post sprzed 2 lat! No nic, może komuś się przyda, chyba nie zmienią właściwości DSS/DFS w T6?
Opublikowano 21 sierpnia 200915 l Autor ja też szczerze powiem nie wiedziałem że ten post starszy od tokisa jest.... mam nadzieje że nie zmienią... bo to tylko da się z...ać
Opublikowano 25 sierpnia 200915 l Law w T6BR (źródło tekkenza(pipi)atsu) The frame object of punisher From standing position -10 : (f+)1,1,2 -10 : 2,2 -10 : 2,f+2 -11 : 4,3 -11 : f+2+3 throw *breakable -12 : 3,4 *wall stun -12 : u/f+1,3 -12 : f+2,2 -12 : standard throws *breakable -13 : d/f+4 -14 : 3+4 *wall stun -14 : b+1 -14 to -15 : d/f+2 *juggle, mainly 15frame -15 : u/f+4 *juggle -15 : f+3,4 *wall stun -15 : d+4,3 -15 : long range throws -16 : b+2 -17 : ff+2,3 *wall stun, difficult with 17frame -18 : U/F+4,3 *juggle From crouching position -10 : FC 1 -11 : ws+1+2 *this is the same as ws+1 in DR -11 : ws+4 -11 : FC 2 -12 : FC 4 -13 : ws+1,2 *KD + dash oki -15 : ws+2 *juggle -18 : FC u/f+4,3 *juggle Edytowane 25 sierpnia 200915 l przez MTC
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.