Kozera 0 Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Toć tego się nie da buforować, po prostu szybko trzeba zrobić... ...a jeśli się da to niby jak? Quote Link to comment
Bati 1 Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Normalnie ;D Pierwszy przód wciskasz zanim skończy się animacja poprzedzającego iSW ciosu ... a dalej to już jest W mIaRe SzYbKiE p,p+2+4.... czyli takie...... przód.... przód przód dwa plus cztery ;D Quote Link to comment
Kozera 0 Posted January 14, 2008 Author Share Posted January 14, 2008 (edited) Ble tam. Ja walę na przypał trzy "f" i iSW mi wychodzi zawsze. Wrzućcie jakieś dobre walki "polskich" Kingów. Przy najbliższym graniu może też uda mi się coś nagrać. Edited January 14, 2008 by Kozera Quote Link to comment
Bati 1 Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Tu masz Chudego: http://pl.youtube.com/watch?v=U8uA2qgOroo http://pl.youtube.com/watch?v=VfPlWua2s7s Mashter (jeden stary filmik): http://pl.youtube.com/watch?v=ll9ZZQ-NlJI Tu Ja ;P http://pl.youtube.com/watch?v=K9olghJDg1A http://pl.youtube.com/watch?v=toJ3lI7uAFY http://pl.youtube.com/watch?v=dN25Tv5fr-Q http://pl.youtube.com/watch?v=SK9vP53SFuA Quote Link to comment
Kozera 0 Posted January 14, 2008 Author Share Posted January 14, 2008 No Bati w sumie spoko, ale Chudy to jakoś nieteges:) Czemu wszędzie tak mało b+1? Wiem, że high, ale to idealna wcinka. Quote Link to comment
Bati 1 Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Może akurat w tych walkach nie było okazji tak ;P t+1 jest dobre jak jesteś w 100% pewien że wejdzie chociaz na ten blok, a kiedy przeciwnik sobie skacze tu do przodu tu do tyłu itp to już nie jest tak różowo ;P ewentualnie stosuje to przy duuużym dystansie, kiedy na pewno nie wejdzie na blok ale skusi przeciwnika żeby podszedł a King już wtedy wie co robić ;D:D:D Quote Link to comment
Krzysiufpp 0 Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Znalazłem pewna akcje b+1+2 [wall] u+2+4 wydaje mi sie ze siedzi 100 % druga jest taka sprawa, może mi ktoś powiedzieć ile ma klatek bloku hicie oraz ile trwa kingowe ws4 oraz ws1 trzecia sprawa jakie macie zastosowanie dla d+1+2 da sie tym jakoś motać gdy przeciwnik leży, czy nie za bardzo ?? Quote Link to comment
Cambion 0 Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Frame Date masz na SDTekken, a d+1+2 o ile wiem to trafia rollujących, np. po iSW czy innych rzutach z dobrą pozycją do okizeme. Quote Link to comment
ziomeczek 0 Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 dzien dobry. zafaasynowala mnie postac tygrysiej maski. mam kilka pytan: 1. czy i jesli tak to ktore z multipart throw'ow warto robic? z ktorych najtrudniej sie wyrwac, lub jest najmniej mozliwosci ? 2. jakie ciosy najczesciej stosujecie 3. a jakie rzuty? 4. no i co z tym isw... bo GS robie juz normalnie ale tego za nic w swiecie nie moge zdusis.. fakt ze moj padl to straszny zlom ale dotychczas wszystkie inne kombinacje tego typu u innych postaci jakos mi wchodzily... macie moze jakies rady? 5. aha... jeszcze gwarnty... mozecie podac jakies? z gory dzieki. pozdrawiam serdecznie wszystkich milosnikow praw zwierzat Quote Link to comment
Bati 1 Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 hmm w sumie to chciałbyś żeby Ci tu napisać całego faqua do Kinga ;D Jest taki jeden dobry na GameFAQu tyle że po Angielsku, w skrócie to Multi -CD+2+3 i romero... ewentualnie jak potrafisz wyczuć moment to SS+2+4 Ciosy Dużo d/p+1,2 (najlepiej z opóźnieniem dwójki, masz wtedy mniejsze opóźnienie na bloku) Dużo 2,1 Dużo t+1 Dużo d/p+4 Sporo Hopkicka Sporo p+4 Sporo 1+2,1 Sporo FC d/p+2 Czasem FC d/p+1 Czasem d/t+3 Rzuty to wlasnie GS, iSW, no i jeszcze niby można HCB,p+2 czy jak to tam się robiło ISW Buforujesz pierwszy "przód" po czymkolwiek... masz dużo klatek na to, robisz powiedzmy WS+4 i zanim King postawi noge na ziemi, Ty już wciskasz przód, czekasz pół sekundy i walisz p,p+2+4, ot cała filozofia ;P Gwaranty to Shit Jedyny sensowny w T5 to d/t+4 i zaraz po tym g/p+3, ewentualnie CH p,p,N,1+2 i po tym t+3. Ogólnie nie ma szału z gwarantami u Kinga. Quote Link to comment
ziomeczek 0 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 dzieki stary... bardzo mi pomogles. tylko mialbym prosbe bo nie bardzo rozumiem z tymi multisami co napisales.. moglbys napisac jak je sie robi, bo te nazwy cos mi nic nie mowia a w command liscie tez nie moglem ich znalezc... za reszte bardzo dziekuje bo przydala sie Quote Link to comment
Keii 0 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Na pewniaka rób f,d,d/f,f(chiba tak)1+4, 2,1,1+2+3, 1+3,3+4,2+4,1+2,1+2+3. jeśli dobrze pamiętam to można się tylko w 3 miejscach wyrwać a kroi to ok 106/110 dmg. A jak już gościa podbijesz to klep d+2+4 jak juz ci wyjdzie to masz 2 opcje klepac 2,1,3,4 (powtarzasz) albo 1+2,1+2. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.