Jump to content

Rzuty


alik

Recommended Posts

W practisie jest tak w ogóle o wiele trudniej wyrywać się niż w walce, A do wyrwania się z rzutów jest tak naprawdę potrzebne opanowanie dlatego najciężej jest się wyrwać w walkach turniejowych.

 

Nauka wyrywania się wg. mnie

 

1.Widzieć rzuty

2.Opanowanie

3.Trochę refleksu(chyba że chodzi o rzut DJ to trochę więcej tego refleksu jednak potrzeba)

 

a w ogóle ciekawy topic :o

Link to comment
  • Replies 10
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dochodzą też inne rzuty jak QCF 1 u Heihachiego czy na kucającego.

Ogarnąć to wszystko jest bardzo trudno.

Przydaje się też refleks Ferrari.

 

Hit throwy takie jak f+2+3 lawa czy qcf+1 henia mają bardo dużą klatkę na wygranie. Więc da się ogarnąć

 

Z rzut na kucającego czy leżącego mają taką samą animację wiec wyrwanie się jest po prostu zgadnięcie. Tak samo jak zgadywanka kinga Jaguar step 2+3_1+3 czy b+1+2. Więc refleks ferrai nie ma tu żadnego znaczenia.

Link to comment
Guest mevek
Dochodzą też inne rzuty jak QCF 1 u Heihachiego czy na kucającego.

Ogarnąć to wszystko jest bardzo trudno.

Przydaje się też refleks Ferrari.

 

Hit throwy takie jak f+2+3 lawa czy qcf+1 henia mają bardo dużą klatkę na wygranie. Więc da się ogarnąć

 

Z rzut na kucającego czy leżącego mają taką samą animację wiec wyrwanie się jest po prostu zgadnięcie. Tak samo jak zgadywanka kinga Jaguar step 2+3_1+3 czy b+1+2. Więc refleks ferrai nie ma tu żadnego znaczenia.

nie mam zielonego pojecia, co chesz zgadywac, kiedy "king" bedzie cie lapal "b+1+2" ??? tego rzutu nie mozna zlamac!!! ^ ^

Link to comment
Guest mevek
nie mam zielonego pojecia, co chesz zgadywac, kiedy "king" bedzie cie lapal "b+1+2" ??? tego rzutu nie mozna zlamac!!! ^ ^

 

No ale masz tam możliwości wyboru, 1_2_1+2_3+4 i chyba po jednej nóżce nie wiem dokładnie ;P

racja, chodz i tak wszyscy wiemy, ze najbardziej "popularne"sa :

b+1+2, 2+4 badz

b+1+2, 3+4 gdzie w obu przypadkach mamy kontynuacje.

zadziej spotykany jest

b+1+2, 1+3, gdzie nie ma zadnej kontynuacji, jak tylko maly "bug" przy scianie, ktory zabiera 12% sprowadzajac przeciwnika na glebe. czasem siada jakis set-up. to tyle ode mnie :)

Link to comment

Nie wiem na jakiej zasadzie to działa :) ale z kontynuacji b+1+2 kinga da się wymaszować :) Niewiele rzutów da się w ten sposób ominąć, ale ten akurat niestety tak działa. Nieraz ludzie nawalając wszystko jak leci na padzie wyrywali mi się z kontynuacji, gdzie często robiłem różne.

 

 

 

 

PS. Ja tam się schylam pod rzutami ;D

Edited by Bati
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.