Jump to content

MotoGP 08


MeL

Recommended Posts

Demo MotoGp zawitało na US PSN... ściągnąłem sobie dzisiaj i pograłem.

 

Jak wrażenia?

 

Prezentuje się ładnie. Grałem parę wyścigów i gra się przyjemnie. Martwię się o to że nie ma ( i nie będzie ) żadnych uszkodzeń itd.

 

Grałem od razu na SIMULATION więc nie wiem jak się śmiga na łatwiejszych. Na simulation jest ciekawie. Motor staje bokiem jak się doda za dużo gazu, czasem cie szarpnie a jak źle się poskładasz w zakręt to już się nie wyprostujesz :)

 

Jak wasze wrażenia?

 

Ponieważ mam bzika na punkcie motorów szukam konkretnej pozycji. Niestety gier o motorach jest mało. Na pieca mam super bikes riding challenge i rewelacji nie ma ale coś sie grało czasem. PS2 mi padło więc w tourist trophy nie grywam już.

 

Co wy o tym myślicie?

Link to comment
  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest pawel_k

mi gra się podoba :)

co prawda do pamiętnego Superbike 2001 nawet podskoku nie ma (mimo że to ci sami twórcy tworzyli grę), ale jest przyjemnie. również grałem tylko na simulation, i moim zdaniem model jazdy jest bardzo fajny. nie jest jakiś wyjątkowo trudny (lepsza w symulacji powinno być Sbk2008), ale ma sporo smaczków które wykrywa się po dłuższym obcowaniu.

przede wszystkim model jazdy dość wiernie odzwierciedla realia motogp - tzn. jest dość prosty (sami kierowcy którzy przechodzą z klasy 250cc do motogp mówią że jest znacznie łatwiej niż na 2x słabszych maszynach - a to za sprawą elektroniki). tylko że to raczej ukłon w stronę słabszych graczy a nie fanów symulacji ;) po drugie dość wiernie oddaje to jak się jeździ motocyklem motogp - liczy się płynność a nie moc. mimo że motory mają 240 konie na 145 kilo wagi to tylko płynna jazda daje rezultaty. w grze jest podobnie - lepiej zahamować wcześniej, stopniowo odpuszczając hamulec, i trochę dłużej składać się w zakręt niż hamować ostro w ostatniej chwili i skręcać - to co sprawdza się w samochodach tutaj nie zdaje egzaminu. jak nie próbowałeś tego wcześniej to zobacz ;) po prostu wcześniej dłużej składaj się w zakręt - jak wczujesz się i wyczujesz odpowiedni moment to zobaczysz efekty ;) po zastosowaniu tej techniki poprawiłem czas okrążenie o kilka sekund - a to i tak nie stosowałem go na każdym zakręcie tylko na kilku :)

 

gra generalnie fajna, jak nadrobię zaległości (a cena już spadnie zapewne do 100zł) to kupię ;)

 

ps. jeśli nie zrozumiałeś o co mi chodziło (ale chyba jako fan motogp raczej wiesz o czym piszę ;) ) to zobacz to - http://pl.youtube.com/watch?v=IkLuqgrAo_4 :)

Edited by pawel_k
Link to comment
Guest pawel_k
Czysto przejechany zakręt daje większy fun(oczywiście fizyka:symulacja) niż inne ścigałki, chociaż zastanawiam się czy jak już brać coś w tym stylu to czy nie lepiej SBK? Czy można grać na kierownicy?

ja miałem sbk07 na ps2 - gra faktycznie była trudniejsza ale nie wiem czy akurat było to zaletą bo model jazdy był lekko dziwny. zapewne na ps3 lekko się różni ale mimo wszystko zdecydowanie wolę ten z motogp08 - jest wystarczająco symulacyjny a do tego dość przyjemny :)

 

jeszcze co do motogp08 - strasznie szkoda że twórcy nie wyszli poza schemat i nie zrobili na ps3 lepszego sterowania - akurat tutaj chętnie bym przywitał np. sterowanie przechyłami motorku za pomocą sixaxisa a gałką by się sterowało samą kierownicą :) jak by z tego nie wyszło drugie Lair to myślę że po odpowiednim treningu można by było bardzo przyjemnie śmigać :) ale nie ma co oczekiwać za dużo - widać że silnik gry (szczególnie beznadziejne kolizji i zachowanie motoru podczas wypadku) jest jeszcze z czasów psone :(

Link to comment
Guest pawel_k

a próbowałeś zerwać przyczepność motorkiem motogp na starcie? nawet jakbyś mógł to po prostu nie da się :) elektronika niestety...

 

gra nie jest symulacją pełną gębą, ale ma sporo elementów symulacyjnych i sporo smaczków które ciężko nie docenić.

Link to comment
pfff symulacja, to czemu nie mogę zerwać przyczepności na starcie. Jeśli odrobinę najedziesz na trawę to leżysz, zauważcie, że przeciwnicy po trawie zapierdzielaja jak na asfalcie ;/

 

jakbyś miał manualne sprzęgło to bys zarwał :) tylko że to nie jest cruiser co waży 300kg i pali lacia tylko przecinak co waży 170kg i go dźwiga do góry a nie zrywa przyczepność.

 

zresztą teraz ta elektronika na nic nie pozwala. sprzęgła antyhoppingowe, YCC-I ( w przypadku Yamahy ) itd

Link to comment
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.