Jump to content

Sign in to follow this  
firana140

Porady

Recommended Posts

No to se wpadłem na pomysła żeby każdy z bardziej lub mniej doświadczonych łowców wpisywał rzeczy które według niego ułatwiają rozgrywkę.

Róbcie to w pojedynczych "myślnikach" najlepiej w [.quote]... [/.quote] żeby było przejrzyście

 

Zawsze po odblokowaniu jakiegoś treningu w szkole hunterów zrób je, nie tylko poznasz nowego przeciwnika trochę dokładniej ale także zarobisz trochę kasy i pokke points (dobry sposób zwłaszcza na początku gdy nowe rzeczy na farmie są stosunkowo drogie).

I co najważniejsze, zaoszczędzisz sobie katorgi robienia wszystkich treningów na raz w późniejszej części gry (mnie to zajęło we freedomie2 prawie całą sobotnią noc)

 

 

Na początku swojego kota-pomocnika ustaw na medytację, szybko zarobi trochę skill pointów dzięki czemu można mu wbić na przykład paraliż, lub usypianie co bardzo ułatwia walki z potworami z początku gry bo wtedy są najmniej odporni na te i inne statusy

 

 

Lepsza jest broń z większą ostrością a trochę mniejszym atakiem niż broń z małą ostrością a większym atakiem. Przy drugiej opcji będziemy częściej ją ostrzyć co zabiera sporo czasu (zwłaszcza gdy stwór wpadnie w szał i przyspiesza swoje ruchy, wtedy "temperowanie" zdaje się zabierać wieczność
***

 

 

Koty-kucharze od kota z beczki który czasem pojawia się w wiosce mają lepsze skille od tych werbowanych u babci, warto zawsze sprawdzić parametry kota jak tylko pojawi się w wiosce

 

 

 

 

 

*** Bronie które atakują słabiej a częściej (Dual Swordy, Sword'n'shield, Long Sword, Lance i Gunlance) zwłaszcza potrzebują więcej ostrości, podczas gdy Hammer'y, Great Swordy i Hunting Horny mogą mieć trochę mniej ostrości a więcej ataku, gdyż nimi uderzamy rzadziej ale mocniej.

 

 

 

 

hmmm... mam nadzieję że jest to w miare zrozumiale napisane :P

ciekawe czy topic sie przyjmie

 

 

 

 

PS:

chodzi mi o ogólne porady dotyczące gry, nie strategie na jakieś konkretne monstra

Edited by firana140

Share this post


Link to post


Zawsze przed wyruszeniem na polowanie przygotuj potrzebne przedmioty takie jak potiony, mega potiony, painting balle (jesli nie masz skilla ktory pokazuje lokalizacje bossa), itp. itd

niby nic ale dla laika moze sie przydac :P

Nie walcz non stop tylko jedna bronia i nie zmieniaj rodzajow broni jak rekawiczki. Co do pierwszego to zawsze warto umiec walczyc paroma bronmi. A co do drugiego to jak bedziesz zbyt czesto zmienial rodzaj broni to dojdzie do tego ze nie bedziesz sie zadna w miare dobrze poslugiwac...

 

mam nadzieje ze troszke pomoglem, jednak lepiej poczekac na rady mistrza Yody... tzn mistrza Yano ;):P

Share this post


Link to post

Co do broni to sie nie zgodze - im wiecej tym lepiej.

 

Ja tam porad nie mam, ta gra jest za latwa ;q

 

O mam jedna: (pipi)nie przed Rajangiem musicie dostosowac do odleglosci w jakiej jest od Was. Jak jest blisko to zawsze spieprzacie w lewo (jego fikolkowy atak zawsze zaczyna od skoku wlasnie w swoje lewo), jak jest dalej to w prawo a jak najdalej to juz obojetnie. Zasada ta ma tez zastosowanie do Kirina.

 

Druga: Naruga dostosowuje dlugosc swojego przygotowania do ataku do tego jaki atak wykona. Jak sie namysle dluzej niz 2 sekundy to bedzie robic najdluzsza wersje (we rage jest dluzsza) na koncu ktorej zawsze stanie i zaryczy wiec bedzie od cholery czasu na bicie.

 

I pamietajcie: Zawsze miejcie w plecaku hot drink i cool drink. Na wszelki wypadek ;) No i najwazniejsze: robcie treningi!

Share this post


Link to post
Druga: Naruga dostosowuje dlugosc swojego przygotowania do ataku do tego jaki atak wykona. Jak sie namysle dluzej niz 2 sekundy to bedzie robic najdluzsza wersje (we rage jest dluzsza) na koncu ktorej zawsze stanie i zaryczy wiec bedzie od cholery czasu na bicie.

 

w dodatku jak naruga sie napręża te 2 sekundy, czyli najdluzą wersje to mozna jej rzucic sonic bombe (zanim zacznie skakac), to wtedy sie rpzewroci i poleży calkiem dlugo dajac czas na walenie ;>

Share this post


Link to post

dobra nie beda to striktre porady tylko instukcja jak odblokowac rozne rzeczy w 2g/unite, zapewne sie rpzyda wielu osobom, mi tez, wrzucam tutaj zeby nie musiec tego szukać co chwile na SOC ;p

 

niestety po angielsku bo nie chce mi sie tłumaczyc, ale mysle ze kazdy sobie proadzi XD

 

========================================

Gold Rathian and Silver Rathalos

========================================

To unlock them both, you have to kill 100 wyvern bosses. The list of monsters include:

Rathalos, Rathian, Basarios, Gravios, Diablos, Monoblos, Tigrex, Khezu, Kut-ku, Gypceros, Cephadrome, and Plesioth.

Monsters that do not count:

Iodrome, Gendrome, Velocidrome, Giadrome, Bulldrome, Rajang, Congalala, Blangonga, Daimyo Hermitaur, Shogun Ceanataur, all Elder Dragons, all Fatalis, Remobra, Cephalos, Melynx, Felyne, Hornetaurs, Vespoids, Thunderbugs, and all prey.

(Incomplete list at the moment, still working on confirming the ones not on the list.)

 

========================================

Elder High Rank Quests

========================================

Azure Lao Shan Lung (8*): Clear all the marathon quests found in 7* to 8* level.

 

Kushala Daora (8*) and Lunastra (8*): Clear all single monster hunting quests found in 7* to 8* level.

 

Teostra (9*) and Chameleos (9*): Clear all single monster hunting quests found in 9* level.

 

Urgent Quest: Akantor (9*): Finish the following quests:

- Shadow of the Old Forest (Naruga)

- Siblings from Hell (2 Tigrex)

- Eye in the Horizon (Silver Rathalos)

- A Glint of Moonlight (Gold Rathian)

- Wyverns of Land and Sky (Silver Rathalos and Gold Rathian)

- Rajang Assault! (Capt. Obvious)

- Battle of the Fortresses (Shen Gaoren)

 

Final Quest "Monster Hunter" (9*): Finish all elder high rank quests including Akantor.

 

========================================

High Rank Quests

========================================

(thanks to icyisamu for the clarification)

Fatalis (HR6): Clear all Single Training quests AT LEAST ONCE.

 

Crimson Fatalis (HR6): Kill Black Fatalis.

 

White Fatalis (HR6): Slay all elder dragons for at least 5 times (including Lao and Kirin). KILL Crimson Fatalis (should not be the download quest). Kill at least 3 Fatalis (Crimson or Black)

 

========================================

G-Rank

========================================

Azure Lao Shan Lung (G2*): Clear all marathon quests in G1* (#24-25) and G2* (#23-26) level.

 

Elder Dragons (G3*): Clear Azure Lao Shan Lung quest.

 

Fatalis (G3*): Clear all 8 G-Rank training quests AT LEAST ONCE.

 

Crimson Fatalis (G3*): Clear Fatalis quest. Clear all G3* elder dragon quests (2 for each including kirin)

 

White Fatalis (G3*): Clear Crimson Fatalis quest. Clear all 6 marathon quests in G3* level.

 

========================================

G-Rank Training Quests

========================================

Thanks to hemantbhele for the info. Corrections are welcome.

 

Finish the following quests to unlock new G-Rank Training Quests:

 

Hypnoc Training - The Slumber of Death (G1*, HR7 Urgent)

 

Green Congalala Training - Dignity of the Beast (G1*)

 

Purple Daimyo Hermitaur Training - Record of the Warring Daimyo (G1*)

 

Narugakuruga Training - To Kill a Shadow (G2*)

 

Brown Blangonga Training - Footsteps of the Desert Ape (G2*)

 

Red Shogun Ceanataur Training - The Black-Shelled Sickle (G2*)

 

Volganos Training - Appearance of the Lava Wyvern! (G2*)

 

Gold Rajang Training - The Providence of Destruction (G3*)

Edited by Yano

Share this post


Link to post

No to ja wrzucę coś podobnego.

 

http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage....;topic=42262244

 

Pod tym linkiem są wszystkie questy z wioski (solo), a te oznaczone gwiazdkami są potrzebne do przeskoczenia na wyższy poziom.

 

 

 

 

A tu wymagania na poszczególne HR i do odblokowania Ucamulbasa (Ukanlosa w unite)

http://forums.minegarde.com/index.php?showtopic=35

Share this post


Link to post
wtedy sie rpzewroci i poleży calkiem dlugo dajac czas na walenie ;>

 

 

!!!! XDDD

 

 

 

 

 

Przy początkowych zbrojach w których skille są nijakie, warto sobie wbić Sharpening, czyli cztery razy szybsze ostrzenie mieczy, lanc, młotów.

Wystarczy 5 slotów a ten skill naprawdę dużo daje.

Do gemów potrzeba Giadrome claw x5 oraz akito jewel x5

Share this post


Link to post

Odkopuje temat, chociaz nie wiem po co, bo te pare osob co tu zaglada/gra juz i tak sa wyjadaczami, ale co tam :P

 

Porada odnosi sie MH3U - na zadania z dopiskiem "Danger" zawsze zabierajcie gowniane bomby :D No i oczywiscie na zadania z kilkoma potworami na raz, aby je rozdzielac jak spotkaja sie na jednym obszarze.

Share this post


Link to post

o, nie wiedzialem ze to sprawia ze sie rozdzielaja, dobry tip! zawsze od czasow MHF czekalem az sie rozejda :potter: a porada ode mnie, raczej nic nowego: nie atakujcie na pale, nawet zwyklego droma ;) 

Share this post


Link to post

gówniane bomby powodują że potwór który jest zasmrodzony ucieka do innej lokacji, więc można je stosować w każdym queście gdzie są 2 wrogowie (tam gdzie jest jeden tez można jeśli sie np chce żeby poszedl to wygodniejszej lokacji)

 

pozatym jak wróg przygniata gracza i go zjada, a my musimy klepać guziki żeby sie oswobodzić to tez można wtedy rzucic (pipi) i puszcza gracza

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.