Opublikowano 11 września 200915 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. W wyniku dzisiejszych customów i zarzucenia mi zabicia na jedno melee dokonałem pewnych testów, żeby ustalić czy to możliwe, czy nie. Pełna anonimowość osoby zbulwersowanej jest celowa ;] to tak - Bungie ujawniło kiedyś, że HP w Halo 3 możnaby rozpisać w następujący sposób: Shield - 70 Body HP - 45 To daje nam w całości 115 HP, jednak kiedy tarcza się ładuje, każdy widzi, a Body HP odnawia się dopiero 10 sekund po ostatnim otrzymaniu obrażeń. Tempo regeneracji to 9HP/sec. Następna część dotyczy samych wartości obrażeń, do których dochodziłem poprzez serię skomplikowanych i żmudnych prób oraz obliczeń. BR damage - 5,85/pocisk Melee damage - 70 Sniper Rifle damage - 79 Gametype MLG posiada modyfikator obrażeń 110%, co daje nam: 11 kul unicestwia tarcze (11 x 5,85 x 110% = 70,785) Aby zabić przeciwnika strzelając tylko w ciało, trzeba oddać 6 pełnych serii 6 x 3 x 5,85 x 110% = 105,3 x 110% = 115,83 po 1 strzale ze snajpy w ciało zostaje 115 - 86,9 = 28,1 Body HP żeby zabić przeciwnika na pełną tarczę, trzeba by było trafić go w ciało 3 razy, za każdym razem ściągając tarczę i zadawać 16,9 Body dmg. Wnioski są proste: 1. W zwykłym slayerze nie da się zabić na jedno melee przy pełnej tarczy, jest to fizycznie niemożliwe. Próbowałem uderzać za każdym razem, kiedy tarcza się odnowi i policzyć ile uderzeń zniweluje Body HP. po 50 się poddałem, więc przy 100% dmg melee jest w stanie zrobić dokładnie taki sam damage, jaka jest odporność tarczy. (Hamburgerom i tak się udaje, ale oni mają łatwiejszą wersję Halo ) 2. W tamtym konkretnym przypadku osoba oburzona tym zjawiskiem dostała 6 kul z BR na gołe ciało: 6 x 5,85 x 110% = 38,61 dmg pozostawiając 6,39 Body HP. Następnie po odnowieniu tarczy zabiło go jedno melee: 70 x 110% = 77 W tym momencie jego stan HP wynosił 76,39, czyli dosłownie zabiło go to na styk. Pisząc to wykonałem dużo dziwnych obliczeń i zmieniłem kilka razy wartości dmg, także teraz są prawdziwe Mam nadzieję, że komuś to się przyda, należy znać swoją ukochaną grę na wylot. W razie potrzeby policzę i dodam obrażenia reszty ważnego oręża, ale nie wiem, czy chce mi się nad tym więcej główkować. EDIT: Informacje tu zawarte można kopiować w całości, lub w części tylko wymieniając autora, albo chociaż chwaląc PGL, jeśli to nie na miejscu ;]. Edytowane 12 września 200915 l przez Raz
Opublikowano 12 września 200915 l A jak z tymi obrażeniami jak walimy w głowę? Oponent ma tylko 45hp?
Opublikowano 12 września 200915 l Autor Headshot bez tarczy zabija zawsze na raz. Headshot z broni, która ma więcej dmg, niż obecny stan tarczy przeciwnika również zabija na raz. Pocisk trafiający w głowę kiedy stan tarczy jest wyższy od obrażeń broni traktowany jest tak samo, jak strzał w ciało. Edytowane 12 września 200915 l przez Raz
Opublikowano 12 września 200915 l Autor Nie byłem do końca pewien co do jego konta, ale zawsze przyjdziesz i element tajemniczości spierdzielisz, jak i wszystko inne Najpierw mnie wysmarują pastą do butów, a potem czarnemu zawsze kłody pod oczy i wiatr w nogi.
Opublikowano 10 października 200915 l No własnie w tym problem że kolba nie zawsze siada. Snisz....jesli jestes po stronie mapy, po ktorej znajduje sie rowniez Twoj przeciwnik, to siadzie
Opublikowano 11 października 200915 l Autor Melee powinno mieć 35 dmg, a AR 7 albo mniej i nuboza wyeliminowana. Niestety raczej takiej zmiany nie dożyjemy
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.