Skocz do zawartości

Halo 3 DMG calculator

Featured Replies

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

W wyniku dzisiejszych customów i zarzucenia mi zabicia na jedno melee dokonałem pewnych testów, żeby ustalić czy to możliwe, czy nie. Pełna anonimowość osoby zbulwersowanej jest celowa ;]

 

 

to tak - Bungie ujawniło kiedyś, że HP w Halo 3 możnaby rozpisać w następujący sposób:

 

 

Shield - 70

Body HP - 45

 

 

To daje nam w całości 115 HP, jednak kiedy tarcza się ładuje, każdy widzi, a Body HP odnawia się dopiero 10 sekund po ostatnim otrzymaniu obrażeń. Tempo regeneracji to 9HP/sec.

 

 

 

Następna część dotyczy samych wartości obrażeń, do których dochodziłem poprzez serię skomplikowanych i żmudnych prób oraz obliczeń.

 

 

BR damage - 5,85/pocisk

Melee damage - 70

Sniper Rifle damage - 79

 

 

 

 

Gametype MLG posiada modyfikator obrażeń 110%, co daje nam:

 

11 kul unicestwia tarcze (11 x 5,85 x 110% = 70,785)

Aby zabić przeciwnika strzelając tylko w ciało, trzeba oddać 6 pełnych serii

6 x 3 x 5,85 x 110% = 105,3 x 110% = 115,83

 

 

po 1 strzale ze snajpy w ciało zostaje 115 - 86,9 = 28,1 Body HP

żeby zabić przeciwnika na pełną tarczę, trzeba by było trafić go w ciało 3 razy, za każdym razem ściągając tarczę i zadawać 16,9 Body dmg.

 

 

Wnioski są proste:

 

1. W zwykłym slayerze nie da się zabić na jedno melee przy pełnej tarczy, jest to fizycznie niemożliwe. Próbowałem uderzać za każdym razem, kiedy tarcza się odnowi i policzyć ile uderzeń zniweluje Body HP. po 50 się poddałem, więc przy 100% dmg melee jest w stanie zrobić dokładnie taki sam damage, jaka jest odporność tarczy. (Hamburgerom i tak się udaje, ale oni mają łatwiejszą wersję Halo :P)

 

2. W tamtym konkretnym przypadku osoba oburzona tym zjawiskiem dostała 6 kul z BR na gołe ciało:

6 x 5,85 x 110% = 38,61 dmg

 

pozostawiając 6,39 Body HP.

 

Następnie po odnowieniu tarczy zabiło go jedno melee:

70 x 110% = 77

 

 

W tym momencie jego stan HP wynosił 76,39, czyli dosłownie zabiło go to na styk.

 

 

 

 

 

Pisząc to wykonałem dużo dziwnych obliczeń i zmieniłem kilka razy wartości dmg, także teraz są prawdziwe :D

 

Mam nadzieję, że komuś to się przyda, należy znać swoją ukochaną grę na wylot.

 

W razie potrzeby policzę i dodam obrażenia reszty ważnego oręża, ale nie wiem, czy chce mi się nad tym więcej główkować.

 

 

 

 

 

EDIT: Informacje tu zawarte można kopiować w całości, lub w części tylko wymieniając autora, albo chociaż chwaląc PGL, jeśli to nie na miejscu ;].

Edytowane przez Raz

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Nie byłem do końca pewien co do jego konta, ale zawsze przyjdziesz i element tajemniczości spierdzielisz, jak i wszystko inne   Najpierw mnie wysmarują pastą do butów, a potem czarnemu zawsze kłody

  • Gość Maiden
    Gość Maiden

    Wiedziałem czego się spodziewać po poście Pawua

  • Headshot bez tarczy zabija zawsze na raz. Headshot z broni, która ma więcej dmg, niż obecny stan tarczy przeciwnika również zabija na raz.   Pocisk trafiający w głowę kiedy stan tarczy jest wyższy o

Opublikowano

Wiedziałem czego się spodziewać po poście Pawua i_jamaica.gif

Opublikowano
  • Autor

Headshot bez tarczy zabija zawsze na raz. Headshot z broni, która ma więcej dmg, niż obecny stan tarczy przeciwnika również zabija na raz.

 

Pocisk trafiający w głowę kiedy stan tarczy jest wyższy od obrażeń broni traktowany jest tak samo, jak strzał w ciało.

Edytowane przez Raz

Opublikowano
  • Autor

Nie byłem do końca pewien co do jego konta, ale zawsze przyjdziesz i element tajemniczości spierdzielisz, jak i wszystko inne :P

 

Najpierw mnie wysmarują pastą do butów, a potem czarnemu zawsze kłody pod oczy i wiatr w nogi.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

No własnie w tym problem że kolba nie zawsze siada.

Snisz....jesli jestes po stronie mapy, po ktorej znajduje sie rowniez Twoj przeciwnik, to siadzie

Opublikowano
  • Autor

Melee powinno mieć 35 dmg, a AR 7 albo mniej i nuboza wyeliminowana. Niestety raczej takiej zmiany nie dożyjemy :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.