Skocz do zawartości

Telewizor LCD 22' za ok 1000 zł


Nitrom

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje telewizora do konsoli (i do oglądania tv, to ma być tv:)). Od razu napiszę, że jestem kompletnym laikiem w tym temacie, moje pytanie mogą dziwić, ale wiem że za tego okrągłego tysiaka mogę dostać:

 

Samsung LE22B450 - Telewizor LCD o przekątnej 22 cali i rozdzielczości HD Ready 1366 x 768. Wyposażony jest w technologie Digital Natural Image engine Plus oraz Wide Color Enhancer 2. Posiada złącze HDMI oraz złącze Common Interface.

LG 22LH2000 podobne

Philips 22PFL3404D marka robi swoje, ale kontrast tylko 5000 w porównaniu do 30 000 samsunga http://www.pc-media.pl/go/_info/?id=58068&partner_id=25252525&code=b965da1e366cf8a6a16fea97420cd885

 

który byście wybrali?

Edytowane przez Nitrom
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 13
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...

a jaką konsolę masz do niego podłączoną?

 

Nie mogę znaleźć Twojego telewizora na stronie samsunga, ale znalazłem na ceneo.

fajna Rozdzielczość: 1680x1050, już pod Full HD zalatuje. Kontrast: 3000:1 nie za mało zer? bo B450 ma 20 tys.

pozatym sie praktycznie nie roznia a cena przynajmniej na ceneo porazajaca nieco :)

Odnośnik do komentarza

a jaką konsolę masz do niego podłączoną?

 

Nie mogę znaleźć Twojego telewizora na stronie samsunga, ale znalazłem na ceneo.

fajna Rozdzielczość:  1680x1050, już pod Full HD zalatuje. Kontrast:  3000:1 nie za mało zer? bo B450 ma 20 tys.

pozatym sie praktycznie nie roznia a cena przynajmniej na ceneo porazajaca nieco :)

 

podlączonego mam xklocka...pod hd oczywiscie (pod euro strasznie kijowo to wyglada), no ja za swojego dalem 1200zl czyli za taka cene mozesz miec juz wiekszy. Ale jak juz napisalem jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza

Sa jeszcze te 22' za 778zl ? I nie wiesz czy sa tam jakies dogodne raty ? Na 10x0% moglbm wziac.