Jump to content

God Eater


Recommended Posts

ja wiem, że to grupowiec monstera ale tak pomyslałem zeby to tu napisać

 

otóż wyszedł w japonii God Eater - 'klon' Monster Huntera zrobiony przez Namco.

Sprzedał się w pierwszym tygodniu w ilości ~300 tysięcy kopii, a demo przez dwa miesiące nałapało milion ściągnięć O_O

Zobaczcie na trailer - zapowiada się srogie grywanie!

 

http://youtube.com/watch?v=0PS7gSlqqP8

 

godeaterc-thumb.jpg

 

god-eater-game-psp.jpg

 

Galeria

/przenieś ktoś ewentualnie ;)

Link to comment
  • Replies 12
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 months later...

No ja juz dalem szanse wersji jap przy ktorej spedzilem pare godzin oblozony translatami, i stwierdzam ze sa:

 

na +:

 

+ mozna w dowolnym momencie zmieniac sie z gunnera w blademastera naciskajac R1, nosimy ze soba miecz, tarcze i guna.

 

+ fajnie sie tlucze potworki, jest dobry cyberpunkowy klimat no i feeling walki jak w MH

 

+ zeby zlootowac zwloki wystarczy raz "ugryzc" mieczem truchlo i nam instantowo zlootuje 3 itemy

 

+ jest lock on przy blade masterze (przy gunie sie wylacza) wiec napewno nowi gracze beda wdzieczni (ja tam sie przyzwyczailem do krecenia, ale na samym poczatku mh sralem na kamere z grubej rury ;q)

 

+ fabuła (ktorej i tak nie ogarniam bo jap ale wyglada ciekawie)

 

+ mozliwosc robienia wlasnej amunicji - i to naprawde robienia, bo nie tylko mamy wplyw na parametry, ale tez na to jak dane kule sie zachowuja w locie (czy sie kreca czy leca prosto czy robia beczki w powietrzu i wtedy zlatuja na wroga), albo jaka maja animacje (kolory, efekty, czy wybucha, czy lewituje w powietrzu, czy zachowuje sie jak mina, no masakra). Ogolnie jako ze jap to nie zaglebialem sie w to zbyt gleboko, ale opcji jest mnogosc. Statusy included tez (te same co w mh mniej wiecej).

 

+ amunicja sie nie konczy

 

+ jak "ugryziemy" mieczem zywego potworka to nasza postac wejdzie w taki rage mode gdzie ma lepsze skoki i dashe a take w zaleznosci od broni pare innych rzeczy (np GS ma lepszego charge, a do gunnow za kazdym ugryzieniem dostajemy mega naboj ktorego typ zalezy od gryzionego stworka) trwa jakies 30 sek.

 

 

 

no i z rzeczy mniej fajnych:

 

- mniej contentu niz w mh (glownie chodzi mi o to ze broni do zrobienia tak pare na krzyz z kazdego rodzaju)

 

- tylko 3 typy melee (maly miecz, wiekszy i najwiekszy ;b)

 

- gorsze animacje atakow (nie ma tego feelingu przy GSach, i tak czuc power, ale troche inaczej, gorzej)

 

- niski poziom trudnosci (mozemy sobie na kazda misje wziasc ze soba 3 NPCe, co czyni nas niemal niesmiertelnymi, bo jak ktos polegnie to moze koles z teamu podbiec, poklepac zwloki po plecach i kolo wstanie zdrow (jakis % z zycia tego co wskrzesza zabiera)

 

- wioska z mh jednak jest o wiele ciekawsza od paro pietrowego mini budyneczku

Link to comment
  • 4 months later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.