Posted February 17, 201015 yr ja wiem, że to grupowiec monstera ale tak pomyslałem zeby to tu napisać otóż wyszedł w japonii God Eater - 'klon' Monster Huntera zrobiony przez Namco. Sprzedał się w pierwszym tygodniu w ilości ~300 tysięcy kopii, a demo przez dwa miesiące nałapało milion ściągnięć O_O Zobaczcie na trailer - zapowiada się srogie grywanie! http://youtube.com/watch?v=0PS7gSlqqP8 Galeria /przenieś ktoś ewentualnie
February 17, 201015 yr Author z tego co sie orientuje (z komentarzy na kotach) - nie działa na żadnym z dostepnych softów
February 17, 201015 yr no niestety racja ;[ btw: przez chwile ludzilem sie ze sie uda odpalic przez edecryptera 1.3.1 ale tez fail ;q Edited March 1, 201015 yr by =PiT=
March 18, 201015 yr Gra jest klonem mh, ale z tego co czytalem dosc udanym. Jak wyjdzie zrozumiala wersja to dam god eaterowi szanse.
June 4, 201015 yr No ja juz dalem szanse wersji jap przy ktorej spedzilem pare godzin oblozony translatami, i stwierdzam ze sa: na +: + mozna w dowolnym momencie zmieniac sie z gunnera w blademastera naciskajac R1, nosimy ze soba miecz, tarcze i guna. + fajnie sie tlucze potworki, jest dobry cyberpunkowy klimat no i feeling walki jak w MH + zeby zlootowac zwloki wystarczy raz "ugryzc" mieczem truchlo i nam instantowo zlootuje 3 itemy + jest lock on przy blade masterze (przy gunie sie wylacza) wiec napewno nowi gracze beda wdzieczni (ja tam sie przyzwyczailem do krecenia, ale na samym poczatku mh sralem na kamere z grubej rury ;q) + fabuła (ktorej i tak nie ogarniam bo jap ale wyglada ciekawie) + mozliwosc robienia wlasnej amunicji - i to naprawde robienia, bo nie tylko mamy wplyw na parametry, ale tez na to jak dane kule sie zachowuja w locie (czy sie kreca czy leca prosto czy robia beczki w powietrzu i wtedy zlatuja na wroga), albo jaka maja animacje (kolory, efekty, czy wybucha, czy lewituje w powietrzu, czy zachowuje sie jak mina, no masakra). Ogolnie jako ze jap to nie zaglebialem sie w to zbyt gleboko, ale opcji jest mnogosc. Statusy included tez (te same co w mh mniej wiecej). + amunicja sie nie konczy + jak "ugryziemy" mieczem zywego potworka to nasza postac wejdzie w taki rage mode gdzie ma lepsze skoki i dashe a take w zaleznosci od broni pare innych rzeczy (np GS ma lepszego charge, a do gunnow za kazdym ugryzieniem dostajemy mega naboj ktorego typ zalezy od gryzionego stworka) trwa jakies 30 sek. no i z rzeczy mniej fajnych: - mniej contentu niz w mh (glownie chodzi mi o to ze broni do zrobienia tak pare na krzyz z kazdego rodzaju) - tylko 3 typy melee (maly miecz, wiekszy i najwiekszy ;b) - gorsze animacje atakow (nie ma tego feelingu przy GSach, i tak czuc power, ale troche inaczej, gorzej) - niski poziom trudnosci (mozemy sobie na kazda misje wziasc ze soba 3 NPCe, co czyni nas niemal niesmiertelnymi, bo jak ktos polegnie to moze koles z teamu podbiec, poklepac zwloki po plecach i kolo wstanie zdrow (jakis % z zycia tego co wskrzesza zabiera) - wioska z mh jednak jest o wiele ciekawsza od paro pietrowego mini budyneczku
October 19, 201014 yr Angielska wersja wciaz nawet nie zapowiedziana, ale jak cos to jest patch xD http://www.megaupload.com/?d=BZI1VFW5
March 8, 201411 yr `dopiero teraz zrozumiałeś dow(nene) że musiałeś po 4 latach odkopac temat i sie "zaśmiać" ?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.