Jump to content

Marian Wielkopolski


Recommended Posts

To ja teraz biore pierwszego lepszego czarnucha z ulicy, kaze mu ubierac polskie chu,jowe rap ciuchy i rapowac, a przynajmniej udawac ze potrafi to robic. Pozniej nadaje mu pseudo w stylu Zbyszek Podlaski i sukces gwarantowany :potter:

Nie mam pojecia kto taka chu,jnie w ogole pozwolil puscic w internet, toc ten gosciu jest slabszy niz zurom. Typowo, taki murzynski zurom O_O

  • Upvote 1
Link to comment
Guest Ofsajd

Fajny track, za drugim razem się wkręcił. Btw: laska co robi te akrobacje tyłkiem, to czasem nie jest ta, co była w mam talent, jakaś mistrzyni świata machania dupą?

 

ta laska była też na klipie Gurala - El Polako. A co do Mariana, faktycznie nazywa Mass Cypher i z tego co wiem to mieszka od kilku lat w Polsce, gość jest z Jamajki i chyba jego "konikiem" jest Regae. Był też gościnnie u 3ody Kru.

Link to comment

Aj tam p.i.e.r.do.licie, gural robi cos w przerysowanym, na maxa czarnym stylu i juz sie gawiedz burzy. Ku.r.w.a wasze mega prawilne WWO i Jedker Jedker realista od fleszy dystans na.k.u.r.wia to bylo tak monopol zodiak, cala ta scena ze swoja pseudo prawdziwoscia dla gry jest co najwyzej smieszna. Nie ma prawdziwych, prawdziwy jest hajs, du.p.e.czki i gibony. Guralesko to ma, nie ukrywa i IMO ro.zp.i.e.r.d.ala konstrukcje jak robi baunsowe go.w.no. Teledysk ognisty a ta kleintka co kreci s.r.a.ka sprawia, ze bogu dziekuje, ze nie mam rozporka na guziki tylko na zamek bo by mi kij zeby wybil. o_O

Link to comment

jedker jedker, realista, hobbit turysta!

przestan pie,rdolic, stwierdzilem tylko ze ten mas sajfer jest o kant pi,zdy rozbic i z rapowaniem ma tyle wspolnego, co ty z mongolskim baletem. Gural wiadomo ze trzyma poziom, ale zaczyna mnie nudzic bo troche sztampa zabija.

Wiesz co to jest bałnc?

TO jest bałnc ziomek, pelen luzik i wajb.

Edited by FARMEROS
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...