Skocz do zawartości

Phillips - zepusute HDMI?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem kompletnym laikiem w temacie telewizorów, wiec zaczne od razu opis mojego problemu:

 

użytkuję kupiony jakiś czas temu z drugiej ręki TV Phillips LCD 26', który posiada 1 port HDMI, pod który podpiętą mam konsolę PS3. Co pewien czas zdarzało się, że grając obraz dosłownie na sekundkę robił się czarny i wracał - problem ten zlekceważyłem.

 

Dziś po odpaleniu konsoli widzę jedynie czarny ekran. Co dziwne sygnał HDMI jest łapany, bo po odłączeniu kabla z konsoli, na ekranie TV widnieje napis "brak sygnału", który znika po podłączeniu ponownym kabla. Ze strony konsoli wszystko jest w porządku - podłączałem ją tym samym kablem HDMI pod innym TV i wszystko działało bezproblemowo.

 

Tym samym jednak kablem, oraz drugim zamiennym niestety nie da rady ożywić konsoli pod moim Phillipsem. Widzę jedynie czarny ekran.

 

Czy ktoś może pomóc? byłbym bardzo wdzięczny, nie stać mnie na kolejną wymianę TV...

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 4
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam to samo w moim Samsungu 26", podlaczajac kabel do hdmi 1 lub 2 obraz znika co jakis czas na ok. sekunde. Jak ruszam kablem to tez potrafi zniknac. Na szczescie mam jeszcze HDMI 3 z boku telewizora i jak tu podlaczam kabel to obraz jest ok. Cale szczescie, bo niesamowicie mnie to wkurzalo, a tak jakos wytrzymam do czasu az uzbieram na wiekszy.

 

Takze pozostaje Ci albo reanimowac wejscie hdmi, albo kupic nowy tv :teehee:

 

ps. Warto tez sprobowac podlaczyc konsole przez component.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...