Jump to content

problem z pocztą w o2


grzybiarz

Recommended Posts

Witam, mam mały problem. Dostałem właśnie takiego maila:

Uwaga!

Twoje konto wysyła bardzo dużo wiadomości. Jest to bardzo częsty objaw u konta przejętego przez osobę trzecią, która wykorzystuje je do własnych celów. Dla Twojego bezpieczeństwa zablokowaliśmy możliwość wysyłania wiadomości.

 

Co teraz?

 

By odblokować konto, zaloguj się (lub przeloguj, jeśli jesteś już zalogowany) do Poczty o2, wpisując w pasku adresu przeglądarki „poczta.o2.pl”. Po zalogowaniu postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.

 

WTF? Przelogowanie nic nie daje i nie widzę żadnych instrukcji.

 

Dodatkowo dostałem rano maila o niedostarczneiu poczty pod

phn@findmail.dk

o treści:

a

a a a a i podejrzanym załączniku...

No i co mam teraz zrobić jak nawet do serwisu o2.pl nie mogę wysłać maila :( Miał ktoś taki problem? Help!

Edited by grzybiarz
Link to comment

Pierwsze co mi przychodzi na myśl, to:

 

- zalogować się, nie odbierać żadnej poczty z załącznikami od nieznanych adresów

- zmienić jak najszybciej hasło + sposób przywracania (czyli kontaktowy telefon, lub pytanie pomocnicze, bo ktoś mógł sobie zrobić kopię pod swoją osobę)

- przewertować na spokojnie wszystkie maile i sprawdzić co się mogło dziać- czyli sprawdzić wysłane/odebrane/spam/śmietnik/itd, oraz sprawdzić, czy nie zginęły jakieś ważne dla Ciebie maile, które mogłeś przechowywać

 

Oczywiście jeżeli możesz się zalogować na konto.

 

 

Próbowałeś z tym (jeżeli nie masz dostępu do konta)?

http://profil.o2.pl/zapomnialem.php

 

Jeżeli chodzi o kontakt z nimi, to chyba tylko przez forum tlena, gdyż z telefonów, to znalazłem "dostępny" tylko dla mediów. Jeżeli jest dość ważna Twoja skrzynka, czyli zawierała jakieś ważne wiadomości, to łap (na dole strony podany kontakt):

http://firma.o2.pl/

 

Może jeszcze się przyda coś takiego:

http://firma.o2.pl/doc/Wniosekpocztao2.pdf

Edited by Etheor
  • Upvote 1
Link to comment

Dzięki za odpowiedź. Problem chyba został rozwiązany. Napisałem do o2 z innego maila że ktoś mi się włamał i mam zablokowane wysyłanie i nie widzę żadnych wskazówek co robić. Także wysyłanie już działa. Podejrzewam że to jakiś atak spam bota na moją witrynkę, a że mam tam tego maila + nie ma ludzi tylko same spam boty... :(

Edited by grzybiarz
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.