Skocz do zawartości

zakup kamery cyfrowej - pomoc


nihongo112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

od dłuższego czasu powoli zbieram się do kupna kamery cyfrowej, ale wciąż nie mam upatrzonego żadnego modelu. Może tutaj ktoś mi pomoże.

 

Sam za bardzo się na tym nie znam więc nie wiem na co zwracać uwagę. Mogę co najwyżej powiedzieć, że chciałbym aby to była kamera z HD, co by filmy przyjemnie się oglądało na dużym telewizorze plazmowym czy laptopie. Nie mam jakiś super wielkich wymagań, kamera potrzebna mi będzie co by zabrać ją na wakacje czy w góry na deskę, czasem coś nagrać w mieście, w domu, na spacerze po lesie lub jakąś recenzję nożyka lub innego sprzętu. Po prostu aby uwiecznić miłe chwilę i inne momenty.

 

Co poza tym? Sam nie wiem, bo jak już wspominałem- jestem laikiem. Liczę, że ktoś mi pomoże.

 

Budżetowo chciałbym wydać do ok. 400 zł za używany sprzęt (wiem, że to niewiele ale tak jak wspominałem- nie oczekuje cudów).

 

A więc na co zwracać uwagę przy zakupie? Jakie konkretne modele moglibyście polecić?

 

Z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 6
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

To to z reklamy. Sprzętu nie mam, widzę po specyfikacji rozdziałka 1280 x 720 więc tylko 720p. Ale czego chcieć za 299zł prosto ze sklepu?:) Jeszcze stówa Ci zostanie:).

A do czego Ci ta kamera? Do kręcenia czegoś na Youtube - jak znalazł.

Sam poluję na aparat cyfrowy Sony Cyber Shot, tyle że za 8 stów (więc może ciut lepszy) i to właśnie głównie do filmów HD. Miałem poprzednie modele i nie narzekałem (jak na tamte czasy:). Wiadomo aparat jest mały - wszędzie wepchasz, a i jeszcze foty porobisz.

Odnośnik do komentarza

To to z reklamy. Sprzętu nie mam, widzę po specyfikacji rozdziałka 1280 x 720 więc tylko 720p. Ale czego chcieć za 299zł prosto ze sklepu? :) Jeszcze stówa Ci zostanie:).