Skocz do zawartości

Otwarte beta testy nowej bijatyki.


Bati

Rekomendowane odpowiedzi

First2Kill
Wersje beta F2K mozna sciagnac tu
http://wyslijto.pl/plik/249gbcjb9o

Kilka slow wstepu,
Gra ta nie jest standardowa bijatyka w ktorej cisniemy ultra-hiper combosy, opiera sie za to na wyczuciu odleglosci i na majnd gejmach tongue.gif 
Przed rozpoczeciem przeczytajcie plik readme, znajdziecie tam klawiszologie i podstawowe zasady gry.

Po krotce, wygrywa ten kto pierwszy kopnie przeciwnika (ala divekick), ale nie sprowadza sie tylko do tego. W grze sa 3 rodzaje atakow:
- Fireball (projectile) 
- Kopniecie ktore jest antiairem
- Kopniecie z wyskoku

Jedno kopniecie konczy runde. Trzy trafione fireballe koncza runde.
Jedyny tryb to VS.

I na koniec najciekawsza informacja:
Gre zrobilem ja razem z moja dziewczyna tongue.gif 
Prosze Was o przeprowadzenie malych "Beta testow".
Wszystko co do tej pory zostalo zrobione, moze ulec zmianie (oprocz podstawowych zasad, chce zostac przy trzech atakach), takze jezeli macie propozycje co do grafiki, animacji, dzwieku, systemu, piszcie tutaj. Jezeli uwazacie ze fireball jest za szybki, piszcie, jezeli antiair jest za wolny, piszcie. 
Chce zebrac jak najwiecej opini i pomyslow co mozna by usprawnic i zmienic.

O niektorych niedociagnieciach wiem, o innych nie, wiec piszcze jezeli znajdziecie jakakolwiek nieprawidlowosc.

+ Rozeslijcie linka do znajomych graczy, zalezy mi na jak najwiekszej liczbie testerow i ich opiniach.

Ostatnia rzecz - nie oczekujcie cudow po obecnej wersji tongue.gif Jest to moja pierwsza gra, ktora zostala zrobiona w expresowym tempie, ale tak jak napisalem wczesniej, chce ja usprawnic.



Wersje beta F2K mozna sciagnac tu
http://wyslijto.pl/plik/249gbcjb9o

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 3
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Widać, że koncepcyjnie wzorowałes się na Divekicku. Divekick to był fajny żart, który z kolei przerodził się w smutny żart i chyba zdążył już na dobre zdechnąć. Nie rozumiem po co aż 3 trafienia fireballem skoro łatwo go przeskoczyć/zauważyć i odpowiednio zareagować kopnięciem z wyskoku (sam wspomniałes). Same fireball traps to były fajne ale w 94 roku i w Super Turbo. Mimo wszystko zachęcam do rozbudowania garnituru ciosów bo robienie gry dla siebie samego mija się z celem a tak ograniczona pozycja nikogo nie zainteresuje. Kurde gdybym sam potrafił cos takiego zrobić... Pomysl nad czyms bardziej oryginalnym, bo jak macie chęci i talent to szkoda byłoby to zmarnować.

 

edit: nie było tu hejtu, ale na podstawie kilkunastu sekund przy grze i przeczytaniu tematu+pliku txt doszedłem do powyższych wniosków.

Edytowane przez ornit
Odnośnik do komentarza

Ogromne propsy, za włożoną w ten tytuł pracę :)

Projekty postaci są jak najbardziej przyzwoite, tło bardzo mi się podoba, podobnie jak muzyka, w przypadku gdybyś zechciał rozwinąć nieco ten projekt, powiększyć wachlarz ciosów (chociażby o te 2-3 uderzenia czy kopnięcia) dodać jeszcze jakąś planszę czy dwie i co za tym idzie uzupełnić ścieżkę dźwiękową, wyszłoby to zdecydowanie na plus :) Nie znam się na tworzeniu gier, ale gdybyś był w stanie dodać jakieś najprostsze dashe w przód/tył to brałbym w ciemno xD

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...