Bati 1 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 First2KillWersje beta F2K mozna sciagnac tuhttp://wyslijto.pl/plik/249gbcjb9oKilka slow wstepu,Gra ta nie jest standardowa bijatyka w ktorej cisniemy ultra-hiper combosy, opiera sie za to na wyczuciu odleglosci i na majnd gejmach Przed rozpoczeciem przeczytajcie plik readme, znajdziecie tam klawiszologie i podstawowe zasady gry.Po krotce, wygrywa ten kto pierwszy kopnie przeciwnika (ala divekick), ale nie sprowadza sie tylko do tego. W grze sa 3 rodzaje atakow:- Fireball (projectile) - Kopniecie ktore jest antiairem- Kopniecie z wyskokuJedno kopniecie konczy runde. Trzy trafione fireballe koncza runde.Jedyny tryb to VS.I na koniec najciekawsza informacja:Gre zrobilem ja razem z moja dziewczyna Prosze Was o przeprowadzenie malych "Beta testow".Wszystko co do tej pory zostalo zrobione, moze ulec zmianie (oprocz podstawowych zasad, chce zostac przy trzech atakach), takze jezeli macie propozycje co do grafiki, animacji, dzwieku, systemu, piszcie tutaj. Jezeli uwazacie ze fireball jest za szybki, piszcie, jezeli antiair jest za wolny, piszcie. Chce zebrac jak najwiecej opini i pomyslow co mozna by usprawnic i zmienic.O niektorych niedociagnieciach wiem, o innych nie, wiec piszcze jezeli znajdziecie jakakolwiek nieprawidlowosc.+ Rozeslijcie linka do znajomych graczy, zalezy mi na jak najwiekszej liczbie testerow i ich opiniach.Ostatnia rzecz - nie oczekujcie cudow po obecnej wersji Jest to moja pierwsza gra, ktora zostala zrobiona w expresowym tempie, ale tak jak napisalem wczesniej, chce ja usprawnic.Wersje beta F2K mozna sciagnac tuhttp://wyslijto.pl/plik/249gbcjb9o 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
ornit 2 938 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 (edytowane) Widać, że koncepcyjnie wzorowałes się na Divekicku. Divekick to był fajny żart, który z kolei przerodził się w smutny żart i chyba zdążył już na dobre zdechnąć. Nie rozumiem po co aż 3 trafienia fireballem skoro łatwo go przeskoczyć/zauważyć i odpowiednio zareagować kopnięciem z wyskoku (sam wspomniałes). Same fireball traps to były fajne ale w 94 roku i w Super Turbo. Mimo wszystko zachęcam do rozbudowania garnituru ciosów bo robienie gry dla siebie samego mija się z celem a tak ograniczona pozycja nikogo nie zainteresuje. Kurde gdybym sam potrafił cos takiego zrobić... Pomysl nad czyms bardziej oryginalnym, bo jak macie chęci i talent to szkoda byłoby to zmarnować. edit: nie było tu hejtu, ale na podstawie kilkunastu sekund przy grze i przeczytaniu tematu+pliku txt doszedłem do powyższych wniosków. Edytowane 19 Grudnia 2013 przez ornit Cytuj Odnośnik do komentarza
Shunsui93 0 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ogromne propsy, za włożoną w ten tytuł pracę Projekty postaci są jak najbardziej przyzwoite, tło bardzo mi się podoba, podobnie jak muzyka, w przypadku gdybyś zechciał rozwinąć nieco ten projekt, powiększyć wachlarz ciosów (chociażby o te 2-3 uderzenia czy kopnięcia) dodać jeszcze jakąś planszę czy dwie i co za tym idzie uzupełnić ścieżkę dźwiękową, wyszłoby to zdecydowanie na plus Nie znam się na tworzeniu gier, ale gdybyś był w stanie dodać jakieś najprostsze dashe w przód/tył to brałbym w ciemno xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Pitrex 1 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Tak na moje oko to brakuje trochę dynamiki tej grze (parę fps'ów więcej by nie zaszkodziło ),przydałyby się też jakieś dashe i backdashe a moje jump dash ;d? fireball z powietrza,rzucik...parry jak w 3rd strike'u ?możliwości jest wiele a gierka ładnie się prezentuje Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.