Jump to content

Nokia Lumia 800 a gwarancja.


kasuro

Recommended Posts

W grudniu 2012 zakupiłem w Plusie telefon Nokia Lumia 800. W sierpniu zbił mi się wyświetlacz na dole oraz zepsuł przycisk odblokowywania telefonu, co na szczęście mi nie przeszkadzało gdyż odblokować mogłem poprzez włączenie aparatu. Najgorsze było na początku grudnia kiedy to przestało nagle odczytywać kartę sim. Zgłosiłem to na gwarancji w Plusie , wysłali do serwisu. Po paru dniach serwis zadzwonił , oznajmili że naprawa to koszt ok 400 zł gdyż aby naprawić SIM + przycisk blokady muszą wymienić panel dotykowy. Trochę się zdziwiłem gdzyż nie reklamowałem panelu a co innego. Jest to wada wewnętrzna i powninni mi to naprawić bezpłatnie bez żadnych kosztów, nie interesuje mnie jakiś tam panel.

 

Mam pytanie jak uważacie czy racja jest po mojej stronie czy po ich. Czy w tym przypadku gwarancja mnie nie obejmuje?

Link to comment
  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...