Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano


Definitywnie moje odkrycie końcówki 2018/początku 2019 roku :obama:

Jak ogólnie średnio jarają mnie wszelkie indycze "retro fps-y" z pikselową grafiką, tak tu wsiąkłem od pierwszych minut :banderas:

Rzecz jest wymagająca, skillowa, ale nie frustrująca (przynajmniej po ukończeniu pierwszego poziomu), jak w Soulsach - jeśli giniemy, to na ogół z własnej winy. No miód w czystej postaci. Satysfakcja z eliminowania kolejnych fal przeciwników, odnajdywania sekretów i w ogóle progresowania jest tu ogromna. To wciąż early access, ale z tych prawilnych: nie czuć jakichś wielkich bugów, czy "biedy contentowej"

Do kupienia na Steamie i GoG-u. Warto :woot:

Edytowane przez Frantik

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gra nie ma żadnej biedy contentowej, ma bardzo zróżnicowane światy do których wyruszamy z Hubu (dokładnie 60 poziomów podzielonych na 5 światów). Grałem ale przestałem ze względu na poziom trudności a

Opublikowano

 

4 godziny temu, Frantik napisał:

nie czuć jakichś wielkich bugów, czy "biedy contentowej"


Gra nie ma żadnej biedy contentowej, ma bardzo zróżnicowane światy do których wyruszamy z Hubu (dokładnie 60 poziomów podzielonych na 5 światów). Grałem ale przestałem ze względu na poziom trudności ale wrócę. Gra jest brutalna i nie ma saveów w trakcie levelu, a nawet fpsy z lat 90 miały tę opcją(Dark Forces chyba nie miało).

 

Ostatnio wychodzi dużo naprawdę niezłych indie retro shooterów(np Dusk, Amid Evil), a część z nich jak i "Project Warlock" powstała w Polsce. 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.