Zuum88 0 Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 (edited) Temat nie wiem czemu zle zapisany, prosze o przepiecie -_- i przepraszam Dobra, Marduk jest już "prawie" opanowany... jakies basic juggle etc. SS 1+2 d/t1+3_2+4,g/p+3,d/p42,d/p+31,p+1+3 okizeme_ pp+1+2 pp1+2,D/P312,d/p42_t12 pp1+2,p+32,d/p31,t+12 d/p+1, 2, d/p42, d/p31, p+1+3 okizeme ws+3,p+1,d/p+42, d/p+31, t+12 d/p+1, 2, d/p+31, d/p+42, , d/p+31,p+1+3 okizeme g/p1+2~d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 gcf+1,p+31,d/p31,p+1+3_pp+1+2 D/P3d/p1,2, d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 CH p+2d+1p+2, p+32, d/p+42, d/p31, t+12_p+1+3 oki CH g/p+3, d/p31, d/p42, d/p31, p+1+3 oki Jakies podstawowe juggle, wszystkie bez VTS©, bo sam na swoim VTS© polegac nie moge Marduk w tej czesci dostal duzo ciekawych ciosow, wiekszosc przydatna. Top 10 Marduk move's - kolejnosc losowa... d+4 - swietny cios do nadgryzania,dobry dmg d+3 na rowni z tym ciosem g/p+1+2 fajnie zbiera SS, mozliwosc kontynuowania jugglem qcf+2 niezly low, srednio szybki, na ch daje gwarantowanego stompa (d/t+4), ciezko ukarac g/p+3 dobry zasieg, dosyc ciezko ukarac -_-, na ch juggle ss+1+2 z rzutem 50/50 2,1 niezly poke osobiscie potem wrzucan 1,d+2 d/f+42 puniszer na 13 klatek 1+2 na ch daje gwarantowane d/p+1 (?) pp+1+2 JS, niezly dmg z juggle t+4 fajnie zgarnia, dosyc bezpieczne Jest tego dosc duzo jeszcze, fajnie mozna nim namieszac, zmiany na +. Jak cos to sie jeszcze dopisze... Edited November 13, 2009 by Zuum88 Quote Link to comment
Di 800 Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Sub-forum przeznaczone do opisywania postaci z Tekkena 5 Quote Link to comment
Cambion 0 Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 (edited) g/p1+2~d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 -> nie siedzi w małe postacie CH D/P3d/p1,2, d/p42,d/p31,p+1+3_pp+1+2 -> d/p+3,d+1 nie wymaga CH qcf+2 niezly low, srednio szybki, na ch daje gwarantowanego stompa, ciezko ukarac -> przecież to nie ścina g/p+3 dobry zasieg, ciezko ukarac, na ch juggle -> to ma 0 na bloku t+4 fajnie zgarnia, dosyc bezpieczne -> -9 straty więc niekaralne CH p+2d+1p+2, p+32, d/p+42, d/p31, t+12_p+1+3 oki -> p+2,d+1,p+2 nie wybija jeśli całe wchodzi na CH tylko gdy d+1,p+2 wejdzie na NH bądź CH Edited November 11, 2009 by Cambion Quote Link to comment
Zuum88 0 Posted November 12, 2009 Author Share Posted November 12, 2009 (edited) Tp powinno byc do Tekkena 6 - musialbym tresc przekopiowac ;o edit: nie sprawdzalem wszystkich mozliowsci -_- Edited November 12, 2009 by Zuum88 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.