Jump to content

Dead or Alive 4

Recommended Posts

Posted

więc tak... jestem początkujący gram 20 minut... no ale, zaseavovalem moment w grze kiedy jestem naprzeciwko drzwi prowadzących przed mały tunelik do pierwszego bossa... no i właśnie, biorę load a tu mi od początku całą misję daje (2) no i co teraz robić?

EDIT by Di: To nie jest topic o DMC4, tak jak napisał Aramis. Ode mnie prezent (+20%).

• Replies 21
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Posted

Ktoś jeszcze gra w DOA4 online ? Bo po 17 czerwca (koniec egzaminów na uczelni) kupuje GOLD i zabieram sie za robienie 2óch ostatnich brakujących mi achievów "S" i "SS" ... można sie nawet ustawić. Z jedną osobą można stoczyć ok 20 walk. Obliczylem ze tym sposobem dziennie przez miesiąc tocząc walki powinniśmy dojść do "SS". Oczywiście później osoba która juz ma "SS" oddaje swoje pkt innej osobie. mój gt Malttikettu.

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Mam pytanie. Od dłuższego czasu męczy mnie co oznacza "system voice unlocked"(czy jakoś tak, z pamięci pisze) po ukończeniu treningu daną postacią??

Edited by szymen
Posted
Mam pytanie. Od dłuższego czasu męczy mnie co oznacza "system voice unlocked"(czy jakoś tak, z pamięci pisze) po ukończeniu treningu daną postacią??

Jeśli jest tak jak w poprzednich DoA to znaczy że odblokowałeś nowy głos speakera (babka co zapowiada runndy, ogłasza nokauty itd).

• 2 weeks later...
Posted

Jakby ktos chcial pograc to msg na XBL.

Postacie: Ein / Kokoro.

Mani: moge dac sie potluc. Ustawimy na jedna runde, 40sec, w 20min/dzien bedziesz mial zalatwione.

• 1 month later...
  • 10 months later...
  • 2 years later...
Posted