Opublikowano 2 kwietnia 200817 l GamerTag: stern pl Rodzaj wyścigów: bez znaczenia Wyścigi zespołowe: tak TrueSkill: tak Preferowane klasy: all Typ pojazdów: bez znaczenia Preferowany styl: czysty Kolizje: tak Uszkodzenia: symulacja Długość wyścigów: krótkodystansowe (do 25) Zużycie opon i paliwa: tak Skrzynia: manualna Linia: nie ABS: nie TCS: nie STM: nie Kontroler: pad
Opublikowano 27 sierpnia 200816 l GamerTag: Ziptii Rodzaj wyścigów: kariera Wyścigi zespołowe: tak TrueSkill: tak Preferowane klasy: wolniejsze (D, C, B, A) Typ pojazdów: tuningowane Preferowany styl: czysty Kolizje: tak Uszkodzenia: kosmetyczne Długość wyścigów: krótkodystansowe (do 25) Zużycie opon i paliwa: tak Skrzynia: manualna Linia: tylko hamowanie ABS: tak TCS: nie STM: nie Kontroler: pad Edytowane 27 sierpnia 200816 l przez REZA
Opublikowano 10 października 200816 l GamerTag: CrashPL Rodzaj wyścigów: bez znaczenia Wyścigi zespołowe: tak TrueSkill: tak Preferowane klasy: wszystkie Typ pojazdów: seria/tuned Preferowany styl: czysty Kolizje: tak Uszkodzenia: symulacja Długość wyścigów: krótkodystansowe (do 25) Zużycie opon i paliwa: tak Skrzynia: automat Linia: jeszcze tak ABS: tak TCS: jeszcze tak STM: jeszcze tak Kontroler: pad
Opublikowano 4 listopada 200816 l to jeszcze ja GamerTag: NoName13PL Rodzaj wyścigów: bez znaczenia Wyścigi zespołowe: tak TrueSkill: tak Preferowane klasy: wolniejsze (D, C, B, A) / szybsze (S, U, R4, R3, R2, R1) Typ pojazdów: seria / tuningowane Preferowany styl: czysty Kolizje: tak Uszkodzenia: symulacja Długość wyścigów: krótkodystansowe (do 25) / długodystansowe (25 - 75) Zużycie opon i paliwa: tak Skrzynia: Automatyczna Linia: nie ABS: czasami TCS: nie STM: nie Kontroler: pad
Opublikowano 16 listopada 200816 l GamerTag: Cosmaty Rodzaj wyścigów: bez znaczenia Wyścigi zespołowe: tak TrueSkill: tak Preferowane klasy: wolniejsze (D, C, B, A) Typ pojazdów: seria Preferowany styl: czysty Kolizje: tak Uszkodzenia: symulacja Długość wyścigów: krótkodystansowe (do 25) Zużycie opon i paliwa: tak Skrzynia: Automatyczna Linia: tylko hamowanie ABS: nie TCS: nie STM: nie Kontroler: pad
Opublikowano 22 stycznia 200916 l GamerTag: Luccart Rodzaj wyścigów: bez znaczenia Wyścigi zespołowe: tak TrueSkill: tak Preferowane klasy: wolniejsze (D, C, B, A) / szybsze (S, U, R4, R3, R2, R1) Typ pojazdów: seria / tuningowane Preferowany styl: czysty Kolizje: tak Uszkodzenia: symulacja Długość wyścigów: krótkodystansowe (do 25) Zużycie opon i paliwa: tak Skrzynia: automat Linia: nie ABS: tak TCS: nie STM: nie Kontroler: pad
Opublikowano 26 grudnia 200915 l GamerTag: cybercotlet Rodzaj wyścigów: bez znaczenia Wyścigi zespołowe: tak TrueSkill: tak Preferowane klasy: każda Typ pojazdów: seria / tuningowane Preferowany styl: czysty Kolizje: tak Uszkodzenia: symulacja Długość wyścigów: krótkodystansowe (do 25) Zużycie opon i paliwa: tak Skrzynia: Automatyczna Linia: tylko hamowanie ABS: nie TCS: nie STM: tak Kontroler: pad
Opublikowano 14 kwietnia 201015 l GamerTag: SpeediTorun POL Rodzaj wyścigów: bez znaczenia Wyścigi zespołowe: tak TrueSkill: tak Preferowane klasy: wolniejsze F,E,D,C Typ pojazdów: seria Preferowany styl: czysty Kolizje: tak Uszkodzenia: symulacja Długość wyścigów: krótkodystansowe (do 25 okrążeń) Zużycie opon i paliwa: tak Skrzynia: manualna ze sprzęgłem Linia: nie ABS: nie TCS: nie STM: nie Kontroler: pad/kierownica ze stojakiem Witam. Postanowiłem dodać swój profil gracza, ponieważ przede wszystkim preferuje styl grania na poziomie expert (czyli z wyłączonymi wszystkimi wspomagaczami) i do tego słabsze klasy samochodów. Niestety na LIVE takie ustawienia są tylko dla klasy A , więc może ktoś się znajdzie żeby pojeździć słabszymi autkami na takich ustawieniach. Frajda jest wielka mimo niższych mocy silników, a i rywalizacja może być bardzo wyrównana . Jeśli będą chętni piszcie na PRIV lub dodawajcie mnie do znajomych. Pogrywam wieczorami 22.30 w górę ...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.