Skocz do zawartości

speedi torun

Użytkownicy
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

O speedi torun

  • Urodziny 28.07.1975

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Toruń
  • Zainteresowania:
    sporty motorowe (żużel, WRC, WTCC, Rally Cross, F1) i gry samochodowe
  • GamerTag:
    SpeediTorun POL
  • PSN ID:
    SpeediTorunPOL

Ostatnie wizyty

1 146 wyświetleń profilu
  1. No to pojechaliście…. Gra miażdży całą serię Dirta ilością tras, różnorodnością lokalizacji, poziomem zniszczeń, ilością samochodów, modelem jazdy… :o Jedynie grafika pozostawia wiele do życzenia jak na dzisiejsze standardy, co ująłem w swoim opisie. Nie jest to jednak dla mnie najważniejsze, bo ja po prostu czerpię satysfakcję z prowadzenia aut różnych klas. Od kilkunastu lat grając na różnych konsolach w gry samochodowe grafika nie jest dla mnie najistotniejsza. W nowego Dirta fajnie freestylowało się na Gymhanie, ale „mistrzowie codu” totalnie zje..ali rajdy samochodowe. Tutaj mamy cały smaczek płynący z wajhowania zmianą biegów podczas odcinków specjalnych. Jest to tytuł dla ambitnych kierowców, gdzie trzeba poświęcić wiele czasu na dopracowanie każdego zakrętu do perfekcji. Pierwszy kontakt z grą może odstraszyć laików i dlatego powinni wybrać Dirta, gdzie autka bez żadnego problemu wprowadzamy w poślizg i jeździmy ślicznymi slajdami. Tutaj musimy się trochę bardziej wysilić :blum2: Firma Black Bean wydając grę w dniu premiery Forzy4 strzeliła sobie w kolano, bo wiadomo, że na Xboxa kupią to nieliczni (przynajmniej na razie). Na PS3 jeśli ktoś nie grał w pierwszą część, to cena jest przystępna i można przemyśleć zakup. Dla fanów konsolowych rajdów samochodowych, którym nie przeszkadza oprawa graficzna polecam nowe WRC. Cztery nowe lokalizacje w kalendarzu wyścigowym + Berlin + 5xSSS dają rade i są jeszcze bardziej wymagające. Tak jak pierwsza część miała wielu zwolenników jak i przeciwników => podobnie będzie z częścią drugą
  2. Pierwsza cześć zrobiła się w przystępnej cenie, a ja już postanowiłem się z Wami podzielić moimi spostrzezeniami z części drugiej. Pograłem trochę w nowego wrc-a i muszę przyznać, że z każdym os-em jest coraz przyjemniej;) Jest to produkt niszowy w naszym kraju, więc nie zakładam osobnego tytułu tylko podczepiam posta w tym temacie. Na początek poprawiona została trochę grafika (ale nie jest to na pewno GT5;), ogólnie jest troszkę bogatsze otoczenie, ale kolory są takie jakieś dziwne, blade, mocno nasycone, do których powoli muszę się przyzwyczajać. Jeśli chodzi o menu początkowe, to mam nieodparte wrażenie, że twórcy wzorowali się na Forzie 3. W tle podczas spokojnej muzyczki prezentują się rajdówki, a w trybie kariery doszedł nam kalendarz rajdowy, gdzie konkretnego dnia mamy przypisany event do objechania. Bardzo przyjemny dodatek, ale ściągnięty z Forzy. Ogólnie tryb kariery troszkę zmienili na „+”, bo musimy teraz zarządzać mechanikami, menadżerem zespołu, a nie tylko zmieniać kolor samochodu i sponsorów na karoserii jak to miało miejsce w zeszłym roku. Jeśli chodzi o model jazdy to jest bardzo zbliżony do pierwszej części, ale dodatkowo mamy dość duże możliwości setupu naszych rajdówek, który powinien mieć odzwierciedlenie w osiągach. Na razie tylko podkręcałem (wydłużałem) przełożenie skrzyni biegów, bo na wielu długich prostych szóstka była za krótka;) Jeśli chodzi o rajdy, to mamy 13 rajdów (usunięto Nową Zelandię, Bułgarię, Turcję, Japonię a dodano Sardynię, Australię, Grecja i Argentynę). Nowe rajdy są bardzo kręte, sporo nawrotów, hopek, ogólnie trzeba uważać… Stare rajdy mają niezmienione trasy, są tak jak wspomniałem na początku troszkę „ładniejsze” graficznie, w wielu miejscach gdzie można było ciąć zakręty pojawiły się siatki zabezpieczające, ale niestety dalej można delikatnie skracać i nie ma za to żadnych kar czasowych (a szkoda, bo mogło być kolejne pozytywne nawiązanie do starej Forzy;) Nowość, to włączenie pierwszego biegu po skończeniu odliczania na starcie. Prędzej mogłem startować nawet z dwójki albo z trójki. Już myślałem, że będę się musiał wykazać refleksem podczas startu, ale niestety wystarczy trzymać pierwszy bieg wciśnięty i automatycznie wskoczy nam przy starcie;) Jeśli chodzi o klasy samochodów to mamy WRC, SWRC, PWRC, BGROUP. Nowość to Academy gdzie jeździmy tylko Fordem Fiestą R2 (ta klasa zastąpiła JWRC) oraz Safari gdzie mamy starą Impreze, Celice i Lancię Integrale. W Multi najistotniejsza zmiana to zniesienie idiotycznego wyrzucania przez hosta graczy z pokoju. Jeśli host chce jeździć w swoim gronie, to może to rozegrać z przyjaciółmi w zamkniętym pokoju, a nie wyrzucać z otwartego pokoju „niewygodnych” graczy, a często tak właśnie byłem traktowany w poprzedniej wersji. Po za tym mamy dodany trzeci poziom uszkodzeń intermediate (czyli średni pomiędzy light a hard). Ja preferuje ten najostrzejszy, który jest najbliższy realizmowi i ma największe znaczenie dla prowadzeniu auta. Do wyboru są wszystkie klasy samochodów a nowością są Super Special Stage, gdzie rywalizujemy na arenach zamkniętych, jeżdżąc tylko z jednym przeciwnikiem. Szkoda, że producenci nie zrobili klasy open, żebym mógł się pościgać swoją ulubioną Skodą S2000 lub Subaru Imprezą z autami klasy WRC. Co ciekawe, każdy przejazd na Multi jest automatycznie save-owany i najlepszy przejazd każdego z graczy jest do ściągnięcia w Time Trialu. To po krótce tyle. Zapraszam do kupna. Do zobaczenia wkrótce na Multi….(w tym roku narazie tylko PS3)
  3. Miesiąc temu zostałem szczęśliwym posiadaczem konsoli PS3 w wersji z GT5. Na początku po przesiadce z Xboxa byłem załamany jakością wykonania tego całego sixaxisa. Kawałek plastiku dla fanboyów marki, którego nie można porządnie złapać (poczuć) w rękach . Dodam, że nie jestem potężny a rece mam dość szczupłe. Byłem załamany, a pomyśleć, że jeszcze kilka lat temu katowałem psone i ps2 z podobnym padem. Jednak pad od MS jest lepiej wykonany i zdecydowanie bardziej dopasowany do dorosłej dłoni. Pierwsze dni strasznie się męczyłem z przyciskami analogowymi od gazu i hamulca, bo co chwilę palce mi się ześlizgiwały. Zainwestowałem jednak w triggersy, dzięki czemu uzyskałem podobnu kształt jak w X-ie i w koncu uzyskałem pełną kontrolę nad samochodem . Ponownie zacząłem podbijać świat WRC, tym razem na PS3. Wynik to 90% win online, 10% #2 i nie mam litości dla pierwszej 10 w generalce na PS3. Nie siedzę w fotelu kubełkowym z kaskiem na głowie, nie trzymam w ręku G27, a pierwsza 10 drży na mój widok w pokoju...
  4. Na wstępie gratuluje tematu C1REX, bo jest to temat rzeka (ilu wirtualnych kierowców tyle opinii). W gry wyscigowe gram cos koło 10 lat wraz z pojawieniem się perwszej konsoli PS i CMR. Na poczatku sterowało sie krzyzakiem w padzie, później nam dołożyli przyciski analogowe, zaczęli wypuszczać kierownice a'la manta, a dzisiaj nasz raczą takie firmy jak logitech czy fanatek swoimi innowacjami jak G27 czy Porsche 911 GT2 Wheel. Niestety te dwie ostatnie pozostają narazie w sferze marzeń, ale właśnie sprzedałem swoją kiere microsoftu wraz ze stojakiem WSP i zaczynam odkładać na to drugie uniwersalne cudo. Przez te wiele lat doszedłem do wniosku, że grając na padzie wykręcam lepsze czasy!!! Na wstępie dodam, że od zawsze preferuje tylko skrzynię manualną, jesli to mozliwe to również wyłączam wszelkie wspomagacze (kontrola trakcji, abs, itp). W Toce 3 dodatkowo grałem ze sprzęgłem co również miało duże znaczenie w osiąganiu lepszych czasów. Później wprowadzili to w Forzie 3 i tak jak zauważyłeś na wstępie, osoby które jeździły właśnie ze sprzęgłem osiągały lepsze czasy zwłaszcza w niższych klasach aut. Niestety posiadając naprawde dobry zestaw WSP + kiera MS nie mogłem jakoś fajnie skonfigurować przycisków, żeby bez problemu tym sprzęgłem manewrowac. Na padzie mi to przychodziło bardzo swobodnie i intuicyjnie,a zestaw sobie zarastał kurzem w szafie :confused: Jednak w takich grach jak Race Pro czy Dirt 2 fun na kierownicy jest nieopisany Teraz pojawiło się nowe cacko Fanateca na które mam chrapkę ale nawet jeśli by nadszedł ten piękny dzień to czy podoła moim wymaganiom w dążeniu do perfekcji pokonywania każdego zakrętu Póki co wiele osób nie dowierza co można zrobić padzikiem na os-ach nowego WRC na dodatek najsłabszą w swojej klasie Skodą Fabią S2000 Taki sentymment do czeskiej marki Pzdr
  5. Ja zwolennikiem potworów w grupy B nie jestem, większy fun mam podczas jazdy autami z grupy j-wrc, p-wrc i s-wrc. A największa satysfakcje mam z mojej Fabii s-2000 która leje te potworki na Hall of Fame o połowę KM mniej ale na krętych os-ach przy dobrym setupie wiele potrafi Na Livie też w B-group za wiele nie ma chętnych... Ogólnie dla osób które chciałyby mieć I miejsce w rankingach, do tego jadąc wszelkimi możliwymi skrótami po trawach, ale przyjemności z jazdy ja przynajmniej nie odczuwam....
  6. poli x Dla niektórych to niestety nie lada wyzwanie. (pipi), jak jeszcze ktoś napisze, że poziom trudności jest zbyt prosty, to za.... Takie teksty słyszałem przy Toce, bo nikt nie umiał ustawić trybu Prosim, przy Race Pro..... Łatwy tryb Panowie jest w Forzie, bo przy ustawieniach Expert, czyli +100% m.in. ze skrzynią manualną ze sprzęgłem i al przeciwników na trudny bez problemu samochodem tej samej klasy miarzdżę konkurencje. Czyli ta gra to kupa!!! bo all jest beznadziejny.... Otóż ja tak nie powiem, bo w gry wyścigowe troche kilometrów przejechałem a z menu gry potrafię korzystać Na początku kariery jak dorwałem C2R2 to miałem problemy z płynnym przejechaniem trasy. Ośka sprawiała nielada wyzwanie, szczególnie miałem problem z hamowaniem które powodowało dziwne rzucanie samochodem. Po dorobieniu się Fiesty już było lepiej...Ogólnie każde auto inaczej się prowadziło, mimo że to ta sama kategoria, czyli "+" Później zaliczyłem tryb Akademii, czyli takie przedszkole rajdowe. Zmierzyłem się z kilkoma kierowcami w róznych samochodach i na różnych trasach. W tym trybie mi czegoś brakuje, bo poszło zbyt gładko Zaliczyłem też trzy OS-y na multi, który totalnie został skopany. Wszystko zostało wrzucone do jednego wora, czyli brak mozliwosci założenia Hosta z odpowiednimi ustawieniami poziomu trudności. Ja bez trakcji i wspomagania hamulców bez szans na nawiazanie walki z resztą stawki. Odniosłem też wrażenie, że model zniszczeń na multi jest bardziej realistyczny (ale może to jakieś złudzenie ). Na dodatek Hall of Fame jest bez podziału na klasy samochodów, czyli moja ulubiona "ośka" nie ma szans pojawienia się w rankingach Ogólnie po pierwszej nocce to kupa. Nie polecam...
  7. No ja już jestem po pierwszych testach Przede wszystkim te dwa filmy zdecydowanie różnią się jakością prowadzenia auta. Wg. mnie na pierwszym koleś grał na kierownicy z wyłączoną kontrolą trakcji, a na drugim kolo szarpał padem z kontrolą trakcji stąd to wszystko płynnie wygląda. Profesional to raczej miał all przeciwników Ja zarwałem pierwszą nocke z WRC (i napewno nieostatnią ) pograłem dwie godzinki na kierce w Finlandii i dziś łapy mnie bolą Wieczór spędzałem jak zwykle z RacePro na multi, swobodne prowadzenie auta, płynna jazda trasami znanymi na pamieć, a o 1.00 po zassaniu dabljuersi wcisnęło mnie mocniej w fotel. Oczywiście od razu wyłączyłem wszystko co możliwe (hardcore musi być) czyli trakcje i wspomaganie hamowania no i troszkę mną porzucało ) Ale do rzeczy. W ustawienia każdy znajdzie coś dla siebie. Zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych graczy. Wspomaganie hamowania ma regulowaną wartość, trakcje wł/wył. i poziom przeciwników też się płynnie reguluje. Co do ustawień samochodów, to też jest sporo. Można wybierać domyślne (asfalt suchy, mokry, mieszany, szuter suchy, mokry, mieszany, śnieg......) a dodatkowo można te ustawienia samemu dopracowywać,np. długość poszczególnych biegów. Mi to wystarczy podobnie jak w RacePro Przed udostępnieniem dema troszkę byłem zniesmaczony szerokoscią tras. Taka Finlandia wydawała się jak pas startowy, jednak czuć różnice w nawierzchni. Wystarczy delikatnie zachaczyć o pas zieleni, a samochód od razu traci na prędkości. Tak jak wszyscy mówiliśmy grafika nie powaliła na kolana, ale ja chciałem tytuł a'la RacePro tylko w wersji szutrowej i taki produkt właśnie nadjeżdza. Można zapomnieć o "fanie" jaki płynał z Dirta2 podczas slajdów. Tutaj trzeba będzie się sporo napocić aby wprowadzić auto w poslizg, a jeszce więcej żeby go z tego poślizgu wyciągnąć płynnie. Będzie to tytuł dla fanów gatunku, spragnionych wyścigów szutrowych, a sprzedaż niestety będzie w stosunku 0.5 do 10 w stosunku do F1 która zdominuje jesienny rynek wyścigowy. WRC będzie tak samo niedocenionym tytułem jak RacePro, Toca, itp. ale mi to nieprzeszkadza
  8. Lista samochodów i rajdów dostępnych w grze: WRC Citroen C4 Ford Focus 09 WRC Ford Focus 08 WRC Subaru WRC 07 S-WRC Punto Abarth S2000 Ford Fiesta S2000 Skoda Fabia S2000 Peugeot 207 S2000 P-WRC Subaru Impreza N4 Mitsubishi Lancer X Mitsubishi Lancer IX J-WRC Suzuki Swift S1600 Citroen C2 S1600 Renault Clio R3 Honda Civic R3 Ford Fiesta R2 Citroen C2 R2 Suzuki Swift R2 13 Rallies Rally Sweden Rally Mexico Jordan Rally Rally of Turkey Rally New Zealand Rally de Portugal Rally Bulgaria Rally Finland Rally Deutschland Rally Japan Rallye de France Rally de Espana Wales Rally GB Niestety nie będzie mazurskich szutrów Patrząc na zapowiedzi może gra nie powala na kolana, ale z załorzenia raczej jest przewidziana dla miłośników gatunku. Jedni się jarają grafiką w GT5, innym wystarczy "wyważony" model jazdy i podwyższony poziom adrenaliny na os-ie podczas wyścigu live. Wielu niedocenia takich tytułów jak RacePro i Toca, a tymczasem są to tytuły nieśmiertelne dla miłośników czterech kółek na całym świecie ze świetnym modelem jazdy i rozgrywką zderzak w zderzak Dla mnie najważniesze, żeby nie można było się odbijać od barierek, siatek i innych dziwadeł, lub żeby miało to duży wpływ na prowadzenie auta. A z dostępnych filmików jest z tym różnie
  9. Coś się ruszyło w temacie Powstała już oficialna strona gry, ale narazie bardzo skromna wraz z pierwszym trailerem, oraz sześcioma screanami www.wrcthegame.com Tylko żeby tego nie zje..ć Panowie Byle do września...
  10. speedi torun

    Baza Graczy

    GamerTag: SpeediTorun POL Rodzaj wyścigów: bez znaczenia Wyścigi zespołowe: tak TrueSkill: tak Preferowane klasy: wolniejsze F,E,D,C Typ pojazdów: seria Preferowany styl: czysty Kolizje: tak Uszkodzenia: symulacja Długość wyścigów: krótkodystansowe (do 25 okrążeń) Zużycie opon i paliwa: tak Skrzynia: manualna ze sprzęgłem Linia: nie ABS: nie TCS: nie STM: nie Kontroler: pad/kierownica ze stojakiem Witam. Postanowiłem dodać swój profil gracza, ponieważ przede wszystkim preferuje styl grania na poziomie expert (czyli z wyłączonymi wszystkimi wspomagaczami) i do tego słabsze klasy samochodów. Niestety na LIVE takie ustawienia są tylko dla klasy A , więc może ktoś się znajdzie żeby pojeździć słabszymi autkami na takich ustawieniach. Frajda jest wielka mimo niższych mocy silników, a i rywalizacja może być bardzo wyrównana . Jeśli będą chętni piszcie na PRIV lub dodawajcie mnie do znajomych. Pogrywam wieczorami 22.30 w górę ...
  11. http://wheelstandpro.pl/ Wydaje mi się że jest to najlepszy stojak pod kierownice wszystkich typów. Ja go używam do kólka MS i frajda jest duża Niestety cały czas na padzie kręce lepsze czasy i nie wiem gdzie leży przyczyna :angry2: Ale fun na kierownicy z tym stojakiem jest POLECAM!!!
  12. speedi torun

    WRC 2010

    Neil Duncanson, szef firmy ISC posiadającej prawa do serii rajdowej WRC przybliżył nieco koncepcję gry rajdowej, która trafi na rynek we wrześniu 2010. Gra WRC nie będzie tylko zwykłą ścigałka, ale też prawdziwym hołdem w stronę rajdów samochodowych. Duncanson potwierdził tym samym, że studio Black Bean Games pracuje w pocie czoła nad grą na licencji WRC. Tytuł nie będzie zwykłą wyścigówką, ale w połączeniu z technologią iOpener da możliwość ścigania się z prawdziwymi kierowcami. Szef ISC ubolewa nad brakiem prawdziwej gry rajdowej i wraz z całą ekipą Black Bean Games oraz ISC chce przywrócić fanom rajdów i cyklu WRC możliwość wirtualnego ścigania. WRC 2010 będzie tworzone w oparciu o technologię iOpener, a co za tym idzie do gry zostaną przeniesione wszystkie odcinki specjalne z Rajdowych Mistrzostw Świata. Dzięki wykorzystaniu GPRS, twórcy gry dokładnie zeskanują wszystkie odcinki z rajdów, znajdujących się w kalendarzu WRC 2010 i przeniosą je do gry. Tak więc, w grze znajdą się nawet przeszło trzydziesto kilometrowe odcinki specjalne. Gra da możliwość równoczesnego ścigania się z prawdziwymi kierowcami podczas poszczególnych eliminacji WRC. Nie wiadomo jeszcze czy takie zawody będą się odbywać na dystansie całego rajdu czy tylko na wybranych odcinkach, ponieważ cały projekt nie należy do łatwych w wykonaniu. Duncanson powiedział, że w grze na bieżąco będzie mógł być wyświetlany onboard prawdziwego zawodnika jadącego dany odcinek. Co za tym idzie, jadąc w rajdzie gracz będzie mógł równocześnie monitorować przejazd np. Loeba. Oczywiście do gry trafią wszystkie auta i kierowcy oficjalnie zgłoszeni do cyklu. Przypomnijmy, że w WRC 2010 będą oddzielne klasyfikacje dla WRC, Juniorów, Production Cars oraz aut S2000, wśród których wystąpi Michał Kościuszko. Fani polskich rajdów będą mogli wcielić się w Michała, bądź spróbować go pokonać na odcinku. Jeżeli gra zyska popularność to całkiem prawdopodobne, że w 2011 roku do WRC Game trafi Rajd Polski. Gra zostanie wydana na komputery PC oraz konsole Xbox 360 i Playstation 3. za www.gry.v10.pl Coś niesamowitego. Jeśli te zapewnienia się potwierdzą, szykuje nam się przełom w grach samochodowych Mam tylko nadzieję, że we wrześniu przyszłego roku nie będę się śmiał z tej zapowiedzi, tylko będe siedział w fotelu i pobijał czas uzyskany przez Sebę na odcinku nad przełęczą Turini w Monte Carlo
  13. Czy ktoś z Was gra na manualu ze sprzegłem na kółku M. Ja próbowałem, ale jakoś sprzęgło mi nie pasuje jako przycisk "A". Wolałbym chyba już koło pedało gazu zamiast hamulca, a heblować przyciskiem. Jednak nie mozna niestety takich ustawień wprowadzić :confused: Ogólnie by się przydało jakieś kółko a'la G25. Czy ktoś coś słyszał? Zapraszam również grających na kółku M do dyskusji w dziale "kierownic". Tam opisałem po krótce co mnie boli. W tym dziale kiedys czytałem, że ktoś z Was również kręcił czasy na padzie lepsze niż na kierce. Jak to jest możliwe, że przy tych samych ustawieniach samochodu auto na padzie nie wpada w poślizg, a na kierce słychać cały czas auto w poslizgu na zakręcie? Wg mnie powinno byc wręcz odwrotnie! :angry2:
  14. speedi torun

    Kierownice

    Chłopaki, co Wy tacy nerwowi jesteście Chciałem tylko posłuchać rad fachowców. Osób grających chociażby w Forze na kierownicy jest napewno wiele. Może macie jakieś swoje spostrzeżenia co do różnych ustawień kierownicy. Ja motorsportem na konsolach bawię się już od kilku (zaryzykuje stwierdzenie że nawet od kilkunastu ) lat i jak sięgam pamięcią od zawsze jeżdzę autami z wyłączonymi ABS-ami, TCS-ami, itp... a skrzynia tylko manual. Na początku na ps1, póżniej ps2, a teraz na X-ie podstawowym kontrolerem był pad który przy moich ustawieniach gry dawał mi wiele frajdy z jazdy. Wiele nocy nieprzespanych spędzonych przed konsolą w dąrzeniu do jak najlepszego czasu już w moim przypadku minęło i w tej chwili przeszedłem na konsolową emeryturę. Warunki mi pozwoliły że mogłem na stare lata w końcu zaopatrzyć się w porządną kierownicę + konkretny stojak WSP i ten zestaw powinien mi zapewnić wielką frajdę z jazdy!!!! Ale na razie mnie wqrwia, jak sterując kierownicą osiągam gorszy czas niż na padzie :angry2: . Może faktycznie tak jak Siarex mówisz potrzeba czasu, ale myślę że sporo riderów może zapodać swoje propozycje ustawień......Pzdr
  15. speedi torun

    Kierownice

    Ja tylko gram na manualu i wszystkie wspomagacze wyłączone...Łopatki na kierce dają rade. Pełen hardcore - jak szaleć to szaleć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...