Opublikowano 17 lutego 200916 l jesli juz to R i trójkąt ;p no był, tyle ze ciosy z trójkata moga sie odbić, a ciosy z R (kiedy jest pasek) nie mogą
Opublikowano 19 lutego 200916 l nie moge zdobyc blangonga fang, leje małpe po mordzie i nic, jakies rady?
Opublikowano 20 lutego 200916 l nie da sie rozwalic bez fire , mozna tez z luku ktory strzela fire za to brązowa blangoga wymaga ice zeby rozwalic zęby
Opublikowano 20 lutego 200916 l Czy aby na pewno Yano?Nie mam broni żadnej z Fire a zęby mam. Chyba że to że bombami obrywaly ma znaczenie też ...
Opublikowano 20 lutego 200916 l nie przypuszczam żeby bomba dało sie rozwalić kły bo bomba ma nieelementalny stały dmg, chyba że ma stały dmg dla kazdego przeciwnika ale jednak elementalny napewno nie działa na nią defens ani elem defens przecinika , ale moze jednak ma fire, nie slyszalem zeby ktoś rozwalał kły bombami moze jest szansa ze dostałes kły w nagrode za jakiegos questa bez rozwalenia ich, chociaz o ile wiem nie ma takiej opcji na pewno bronią bez fire nie da sie rozwalić a moze grales z kims? EDIT juz wiem , blangoga fang mozna tez wyciąć normlanie z ciała ale jest na to tylko 8%, tymczasem za rozwalenie ryja jest chyba 100% w nagrode Shen: po pierwsze rozwalenie kłow bronią w styulu sns albo lanca jest trudne bo te bronie maja atak ktory przesuwa sie do przodu - 1-2 ciosy trafiaja w glowe a reszta "w głąb ciała" XD (braki itp) , ciezko jest to stiwerdzic ale tak sie dzieje niestety dlatego ciezko sie rozwala zeby takimi broniami, oczywiscie najłatwiej jest młotem zwłaszcza w 2G bo wtedy widzisz że trafiles w glowe (rozbyłsyk) , ale ogolnie młot albo GS czyli bronie ktory zadaja pojedynczy mocny cios sa lepsze niz bronie ktore zadaja malutko combosami bo wiekszosc combosa nie trafia w glowe (jak wiecie postac machając snsem robi kroczki do przodu, to samo z lancą) ogolnie te kły potrafia napsuc sporo krwi , sam sie męczylem z nimi ;p ale gunhammer prototype albo ciut lepszy calkeim łatwo zrobic, a i fajnie wyglada robienie broni tylko do jednego celu/na jednego questa to niezle rozwiazanie w tym wypadku "bron do rozwalania zębów małpy" z wlasnego doswiadczenia mowie lanca i sns to chyba najtrudniejszy spsoob na rozwalanie zębow;p snsem kilka razy mialem tak ze staralem sie caly czas walic w ryj i nie dosc ze walka dlugo trwala (musialem czekac na okazje) to zęby sie łamały dosłownie kilka ciosow przed smiercią dopiero, a czesto wcale sie nie zdażyły złamać a małpa zdychała btw graficznie to tylko jeden kieł jest złamany, a drugi tylko minimalnie ze wyglada jak cały, ale to juz zalicza swoją drogą blangodze da sie tez rozwalic ogon malo kto o tym wie bo to kompletnie niepraktyczne (ogon przyjmuje najmniej dmg wiec nie opyla sie go atakowac) , nie da sie go obciąc ale mozna rozwalic i dostac w nagrode na koncu (na szczescie mozna go czasem dostac i bez rozwalenia) , wymagana do tego jest broń tnąca (nie mloty/hh) , juz bez fire haha znowu sie rozpisalem o pierdołach jak za starych dobrych czasów ciekawe co bedzie jak wyjdzie unite xD Edytowane 20 lutego 200916 l przez Yano
Opublikowano 20 lutego 200916 l Do ulepszenia Gunlancy mi trzeba było kły więc biegałem zastawialem pułapki i podkładałem bomby(mając bomberskilla) pod pyska albo z Gunlancy walilem prosto w pysk ładując GL i strzelając. PS sprawdziłem teraz-piszę o B. Fang+ to chyba tak samo sie dostaje tylko później. Ostatnio zwalniałem kota z kuchni...szkoda mi sie zrobiło jak stal tam z tyłu i czekał na decyzję...Grają na moich emocjach bo lubię kociaki
Opublikowano 20 lutego 200916 l wzialem sns i rozwalilem kly, nie dosc ze dostalem je w nagrode to jeszcze jedne wycialem...
Opublikowano 20 lutego 200916 l kayzee - akurat gunlancą powinno sie dać rozwalic kły bo jej wystarzały mają dmg taki jak bomby + fire własnie ale sprawa i tak juz wyjaniona - kły mozna wyciąc bez ich rozwalania chociaz szansa jest mała zwalnianie kotów to przykra sprawa ale mozesz uniknac tej animacji zwalniając u starej baby a nie w kuchni (o ile pamietam)
Opublikowano 21 lutego 200916 l Autor Też mialem raz sytuacje że musze kota zwolnic, i dziwne tak jakoś się poczulem... oj kurde 500h robi swoje zal ci kota z gry. Edytowane 21 lutego 200916 l przez Dworek
Opublikowano 21 lutego 200916 l nawet nie trzeba 500h grac zeby kota było szkoda - najgorzej ze jak go zwolisz to mu tak łezka pocieka i ucieka :<
Opublikowano 21 lutego 200916 l ja zwalniam koty co chwile dlatego ciezko jest im wyjsc ponad 7 level.... najpierw mialem chcice na koty z heroicsem.... to pozwalnialem wszystkie stare... potem stwierdzilem ze jednak lepszy bedzie dismantle hi wiec wy(pipi)alem wszystkie z heroicsem bo i tak sie juz nie stackowal z adre+2, a teraz wywalam koty z dismantle na rzecz kotow z fear factor....
Opublikowano 24 lutego 200916 l za latwo mi sie przechodzilo mh2 drugi raz i zaczalem uzywac broni ktorymi wczesniej nie walczylem, GS i zwykla lanca nie sa takie zle jak sie nazywa skill ktory powoduje ze pierwszy cios po wyjeciu broni jest mocniejszy? jest on we freedom 2 czy dopiero w 2nd g go dali?
Opublikowano 24 lutego 200916 l dopiero w 2G , nazywa sie Unsheathed Critical , cios zadany "z wyjęcia" ZAWSZE ma krytyka (125%dmg)
Opublikowano 25 lutego 200916 l no i dlatego uzywanie go w polaczeniu z dobrym GSem to najbardziej przegiety patent w grze. a zwykla lansa jest za(pipi)iscie dobra tylko Yano jej robi antyreklame tutaj caly czas xD
Opublikowano 25 lutego 200916 l wcale nie kiedys na nią nazekalem za czasów f2, ale w 2G jest calkiem spoko (chociaz nie na wszystkich) , no i za czasow jedynki to byla ostro przepakowana broń, zawsze to powtarzam xD
Opublikowano 25 lutego 200916 l w lancy mnie tylko wkurza ze jak sie blokuje to mozna walic tylko do przodu, to samo sie tyczy gunlancy ze po bloku tylko do gory mozna uderzac ;p bedzie nowy monster hunter na psp ! za(pipi)iscie !!!! szkoda ze nawet 2nd g jeszcze nie dostalismy... Edytowane 25 lutego 200916 l przez Shen87
Opublikowano 25 lutego 200916 l nie czepiaj sie tych atakow z bloku, one sa jako dodatkowy "bonus" ;p sa slabsze ale wlasnie mozna ich uzyc jasli ma sie tylko chwile podczas blokowania, specjlanie sa slabe zeby nie dalo sie ich uzywac caly czas bo by bylo zbyt latwo gdyby atak "z bloku" byl silny i dobry:p to sie tyczy lancy, GL, i sns co prawda w F2 atak z bloku z gunlancy byl troche rpzepakowany dlatego w 2g to oslabili
Opublikowano 25 lutego 200916 l to ataki bez bloku sa mocniejsze? nie wiedzialem, bede musial taktyke zmienic ;p jaka roznica w sile jest?
Opublikowano 25 lutego 200916 l jesli chodzi o lance to z wyciągniecia 28% prosto 23 > 23 > 30 % (combos) do gory 28 > 28 > 30 % (combo) z bloku 20% szarża 20% kazdy cios, a koncowe pchniecie 40% gunlanca od 25 do 34% (dziabnięcia mniej a te z rozbiegu i wymach w gore wiecej) z bloku 18% dane bralem z japonskiej storny wiec mogl sie wkrasc jakis bład ale wątpie jak widac jest pewna roznica , powolnosc (tzn brak 3 ciosowego combo) ciosow z bloku i mnijeszy dmg powoduje ze nie warto sie na nich opierac , sa przydatne tylko jak blokujemy i jest chwilka na walniecie a za sekunde nzou trzeba bedzie blokowac
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.