Skocz do zawartości

Monster Hunter Freedom 2/2G/Unite


Dworek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 11 miesięcy później...
Gość ragus

Ok, dzięki.

 

Q1lXSXF.jpg

 

Odpaliłem na emulatorze na androidzie,  gdzie tekstury podbito 5 razy, a rozdzielczość 10 razy xD. No ale dźwięk się momentami sypie. Dlatego też odpaliłem na emulatorze na PC i streamuje sobie do mojego Shielda. Efekt jest taki:

 

yQArTQV.jpg

:fsg:

 

Aż żal będzie wracać do 3DSa żeby pograć w X.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące później...

a co biega z tym ad hoc party? Bo coś tam czytałem że na vicie mozna online grać.

 

ja pod koniec życia unite na psp kupiłem sobie karte wifi i podłączyłem do kompa i uzywałem xlink kai, konsola myślała że kilka innych psp jest obok mnie a w rzeczywistości grałem z ludzmi przez internet symylując ad-hoc, dzięki karci wifi, która nie wysyłała sygnału wifi tylko odbierała sygnał z psp i konwertowała go przez internet do innych psp używająych tej metody

prawdziwego ad-hoc party chyba nigdy nie użyłem mimo że niby ps3 dawała możliwośc takiego internetowego grania

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 9 miesięcy później...
Gość mate5

Na fali hype'u wrocilem do unite'a i przypomnialem sobie jaka frajde sprawia mi ta gra. Mam pytanko bo w guide'ach o tym nie pisza. Zastanawiam sie nad pograniem gunlanca i nie mam pojecia w jakich proporcjach powinno sie uzywac shellow w stosunku do zwyklych atakow? Nawalac wybuchami i zwykle ataki uzywac tylko wtedy jak nie ma nabojow i nie da sie przeladowac? Czy wlasnie na odwrot, na ogol zwykle ataki + okazjonalnie strzelanie?

Odnośnik do komentarza

dopiero jeśli gunlanca ma 4-5 lvl shotów to sie opłaca walic nimi co chwile, jak ma mniej to sie mało opłaca. w ogole gunlanca w uniete przed zmianami była średnia

 

za czasów unite strzały bardziej służyły do przedłużania combo a nie do zadawania dmg, chyba ze serio byl 5lvl strzałow, ale prawie żadna takiego nie ma

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

MHFU to wersja ostateczne łącząca całą generację i dodającą G-ranka. Na vicie ta gra wygląda świetnie.

Można zagrać ale wiele broni jest słabych i odstaje od innych. Jest wręcz bezużytecznych. Sama gra to prawdziwy moloch. Jednak osobiście jeżeli wracam do starszych części to tylko do - P3RD albo 3U. MHFU już jednak trochę odstaje od reszty. 

Edytowane przez devilbot
Odnośnik do komentarza

Od trzeciej generacji bronie dostały konkretnego kopa jeśli chodzi o nowe ataki i możliwości tworzenia "combosów", i powrót do starszych części może być lekko odpychający z uwagi na ich toporność. Oprócz tego tempo jest wolniejsze, nie tylko u naszej postaci, potwory też mają mniej płynne przejścia do ataków i mniej naturalne ruchy. Dodać też warto, że nie ma informacji o możliwości zbierania surowców, po prostu jak widzisz coś na ziemi to musisz kliknąć i jeśli tam w istocie można coś zbierać, to postać zacznie to robić.

 

Osobiście uważam tą część za trudniejszą od każdej następnej gry i z uwagi na pełną bibliotekę zwierzyny, konieczną do ogrania przez każdego fana. Dodałbym też klimat, ale to może być efektem ogrywania tego w gimbazie i pewnie nostalgia chwyta mocno.

 

Lubiłem też P3rd, głównie za ten skok jakościowy w rozgrywce, grafice(nie widziałem lepszej na PSP) i różnorodności nowych potworów- mimo 3U pozostaje ona moim ulubionym monhunem z trzeciej generacji.

 

Swoją drogą, jak ten grupowiec ożył :obama:

Edytowane przez gkihdghdhj
Odnośnik do komentarza

unite w swoim czasie był mega cudowny i miał mase contentu, jednak wiele zmian które potem doszły mogą wydawać sie bardzo toporne, ogolnie gra jest o wiele trudniejsza niż na 3dsie/wii, ale oprócz samego poziomu trudności jest też kilka upierdliwych zaszłości które potem poprawili (różne detale zwiazne z ekwipunkiem, robieniem rzeczy w mieście itp)

jeśli ktoś grał tylko w nowe części to moze sie zdziwić kiloma niewygodnymi elementami, no i poziomem trudności, walki są dłuższe niż na 3dsie (większość walk tra ponad 15-20 min, a na 3dsie zwykle 5-10 min nie licząc najtruniejszych wrogów)

 

no i większość broni ma jeszcze stare ataki które w wielu przypadkach są hmm bardziej prostackie, mniej płynnych przejść z ataku do ataku, więcej ataków gdzie musisz sie odrazu turlać żeby nie wpaść w animacje kończenia ataku

 

 

nie żebym hejtował, unite przeszedlem ze 3 razy, ale poprostu ostrzegam że są zaszłości które mogą sie wydawać mocno toporne i niepraktyczne względem nowych części

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.