Skocz do zawartości

Gears of War 2


wiiboxstation

Rekomendowane odpowiedzi

Super Big Boss współczuje ci :D co ty masz za internet chyba z Honolulu , bez przesady aż takich lagów nie ma co piszesz wyżej ,a zresztą na prywatach tez nie jest kolorowo , strzelanie z Hostem jest przegięciem pał* :)

 

 

Mam internet z netii 1mb, więc spokojnie starczy, po prostu kod sieciowy tej gry jest niezoptymalizowany i tyle. Może też po prostu mam pecha, bo ile razy odpalę publika tyle razy laguje, że prawie nie da się grac, a w GoW1 takie coś praktycznie nie wstępowało. Może to być tez wina tego, że zwiększyli ilość graczy z 8 na 10. W sumie wali mnie to, teraz gram tylko prywatne z kumplami i jest ok.

Edytowane przez Super Big Boss
Odnośnik do komentarza
Gość Beka Wnusiu

Ja też nie bardzo lubie grać publiki ale nie ze względu na lagi bo zawsze gra się na hoscie i lagi to ja mialem ostatnio moze jakis miesiac temu, ale temu, ze te mecze nie maja sensu. Prawie zawsze jest wynik 5:0 i w 90% w ostatniej rundzie zostaja 2-3 osoby w przeciwnym teamie.

Ta gra bylaby piekna gdyby byly serwery i nie bylo melee

Odnośnik do komentarza
Jak umiesz grać to unikniesz piły.

Coooooo?? Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś, na piłę praktycznie nie ma sposobu, żaden skill ci tu nie pomoże. Szczególnie jak grasz z burgerami, niby strzał z shotguna zatrzymuje piłę taaaaa. Może w pierwszej części to się zgodzę, może w dwójce jak masz hosta, albo nie ma lagów czyli praktycznie 2 opcje niemożliwe. Zresztą nawet nie warto pisać, kto grał/gra wie.

Odnośnik do komentarza
niby strzał z shotguna zatrzymuje piłę taaaaa.

...a co? Tak trudno nie pchać się na bliskie odległości widząc że gość ma lancera? Piły da się unikać, trzeba zachowywać bezpieczny dystans i tyle. To nic trudnego.

A wyobrażasz sobie strzelać z shotguna z połowy planszy niczym z lancera. Oczywiste jest że, jak grasz shotgunem to na bliskich odległościach. Bezpieczny dystans to znaczy ile, przełóż go na metry, stopy, cale nie wiem. W zlagowanej na maksa drugiej części, piła przyciąga jak cholera i żaden strzał czasem jej nie zatrzymuje.

Odnośnik do komentarza
Super Big Boss współczuje ci :D co ty masz za internet chyba z Honolulu , bez przesady aż takich lagów nie ma co piszesz wyżej ,a zresztą na prywatach tez nie jest kolorowo , strzelanie z Hostem jest przegięciem pał* :)

 

 

Mam internet z netii 1mb, więc spokojnie starczy, po prostu kod sieciowy tej gry jest niezoptymalizowany i tyle. Może też po prostu mam pecha, bo ile razy odpalę publika tyle razy laguje, że prawie nie da się grac, a w GoW1 takie coś praktycznie nie wstępowało. Może to być tez wina tego, że zwiększyli ilość graczy z 8 na 10. W sumie wali mnie to, teraz gram tylko prywatne z kumplami i jest ok.

Ja też tak miałem, nawet kumpel z 6mb/s łączem miał potworne lagi - nic na to nie poradzisz.

A na GoW1? Miód - wybrać mecz, w którym jest 5/8 ludzi i trzy białe kreski i na 99% nie będzie żadnych lagów - jest cudo ;)

No tak, za to masz shotguna który strzela tak jak mu sie podoba, albo ludzi "nap*erdalaj we mnie ile chcesz i tak mnie nie zabijesz, bo mam łącze NASA". Nie żebym nie lubił GoW1, to jest najlepsza gra w jaką grałem, ale kiedy po 2gim patchu zoptymalizowali shotguna w dwójce, to nie moge patrzeć na randomową kupę, jaką był gnasher w GoW1. Mówię tu tylko i wyłącznie o shotgunie

 

Ja też nie bardzo lubie grać publiki ale nie ze względu na lagi bo zawsze gra się na hoscie i lagi to ja mialem ostatnio moze jakis miesiac temu, ale temu, ze te mecze nie maja sensu. Prawie zawsze jest wynik 5:0 i w 90% w ostatniej rundzie zostaja 2-3 osoby w przeciwnym teamie.

Ta gra bylaby piekna gdyby byly serwery i nie bylo melee

100% agreed Edytowane przez Dziobak_
Odnośnik do komentarza

1. Japa to sobie mów do kolegów

2. Nie nie używałem rolla. Tania taktyka. Wallbouncing jest duzo bardziej skuteczny, cięższy do opanowania i daje wiecej satysfakcji

3. Fakt, gra jest za wolna. Niepotrzebnie spowolnili shotguna, postacie, dodali to lamerskie wklejanie granatów w ściany i beznadziejny ficzer do dymnych. Ale przyłożyli sie do tego, by shotgun miał stałe obrażenia i to sie chwali, zwłaszcza po patchu 1.2, kiedy naprawili blindfire

Odnośnik do komentarza

Roll - tani chwyt dla średnio-zaawansowanych, średnia skuteczność, szczęście odgrywa dużą rolę.

 

Wallbounce - sporo osób próbuje się tego nauczyć ale nie za bardzo im to wychodzi, lecz gdy opanuje się ją w wystarczającym stopniu przynosi duże efekty.

 

Wczepianie granatów, smoki, chory łokieć przez to gra stała się bardzo randomowa i wolna. Oczywiście szotgun to nie wszystko, liczy się logiczne myślenie i efekty jakie ze sobą przynosi, a u dużej większości polaków tego brakuje. Szot stoi na średnim poziomie, bardzo rzadko zdarza się, że trafie na jakiegoś gościa co widać iż coś tam mu świta. Większość to mele prosi, którzy AIMa mają gorszego niż moja siostra.

Odnośnik do komentarza
Mele prosi, to tak samo powiedzieć o kimś kto w Fife używa one-two. Tylko ktoś nie na poziomie tego używa bo jak wiadomo jest to skuteczna zagrywka. Tak samo skuteczna jak łokieć w GoW.. :f nie rozśmieszaj mnie tym swoim pro podejściem.

 

Świetne porównanie :lol:

 

Dla mnie nie jest problemem wygrać z mele prosem, ale zawsze zdarzy się ten raz kiedy taki cwaniaczek użyje tego b i strzeli. Naprawdę wielki talent trzeba mieć do tego.

 

W dodatku większości Polaków wystarczy taki oto pad, Tobie również bo widziałem jak dobrze grasz :)

 

padkobikahw4.jpg

Edytowane przez cichy_
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...