maskagas 0 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 Czy mógłby mi ktoś pomóc przy tuningu np Lancia Delta, lub podał link do stron w jaki sposób ustawić biegi, ciśnienie w oponach. gdzieś przeczytałem o tym że można podpatrzeć jak osoby z pierwszych miejsc maja ustawione autka na Live ale nie wiem jak to sprawdzić proszę o pomoc, lub jak by ktoś miał zbędne auteczko i chciałby się ze mną podzielić to chętnie przyjmę nick na live Maskagas Pl Quote
Tosh 1 Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 Czy mógłby mi ktoś pomóc przy tuningu np Lancia Delta, lub podał link do stron w jaki sposób ustawić biegi, ciśnienie w oponach. gdzieś przeczytałem o tym że można podpatrzeć jak osoby z pierwszych miejsc maja ustawione autka na Live ale nie wiem jak to sprawdzić proszę o pomoc, lub jak by ktoś miał zbędne auteczko i chciałby się ze mną podzielić to chętnie przyjmę nick na live Maskagas Pl W jak najlepszy. Nie ma jakiejś określonej poziomu ustawień dla wszystkich aut, Forza jest symulacją, i dla każdego auta musisz znaleźć ten najlepszy punkt. PS: Pierwszy post Witam. Quote
saintfloop 0 Posted February 5, 2009 Posted February 5, 2009 (edited) Czy mógłby mi ktoś pomóc przy tuningu np Lancia Delta, lub podał link do stron w jaki sposób ustawić biegi, ciśnienie w oponach. gdzieś przeczytałem o tym że można podpatrzeć jak osoby z pierwszych miejsc maja ustawione autka na Live ale nie wiem jak to sprawdzić proszę o pomoc, lub jak by ktoś miał zbędne auteczko i chciałby się ze mną podzielić to chętnie przyjmę nick na live Maskagas Pl W jak najlepszy. Nie ma jakiejś określonej poziomu ustawień dla wszystkich aut, Forza jest symulacją, i dla każdego auta musisz znaleźć ten najlepszy punkt. PS: Pierwszy post Witam. Przecież napisał, że do Lancia Delta. Słuchaj, ja mam lepszy pomysł niż Lancia Delta. Ustawiony Saab 9-3. To jest arcydzieło w swojej klasie i w dodatku z WSZYSTKIMI częściami. Ustawiony jest, że prowadzi się genialnie i bardzo dobrze trzyma zakrętów nie tracący przy tym na prędkości. Spokojnie brałem (na zakrętach) nie jedno Porshe. Choć z przyśpieszeniem jest kiepsko, przez Saabowską masę i stylistykę, ale nie tragicznie. Samę Ą i Ę prawię, ale taka prawda U mnie nie jedno zrobił i z chęcią oddam go w dobre ręce:) Oczywiście przemyślaną oryginalną stylistykę tez ma (po bokach fale, na przednim zderzaku fale z nimi zlewającymi się, a po środku tego wszystkiego wybijający się delfin XD Na masce ropływa sie fajna kropla wody i cieknie przez dach. Obrazki niebieskie (fale etc), Saabmochód mleczny. Już wiesz, że nie będziesz marudził podczas jazdy, że brzydki hehe... Moge załączyć obrazki, prezentację auta... lub się po prostu wymienić. w przeliczeniu na kredyty i troszkę pod gust wezme od Ciebie cos pokrou gołej: Shelby Cobra+Camaro lub Skyline'a+S2000, Viper sam , Aston Martin obojętnie jaki sam. Naprawdę kupę czasu i pracy włożyłem w ten "PROJECT 9SAAB3" Zapewnia sporo frajdy z jazdy świetnie się prowadząc na maksymalnym poziomie trudności. Popatrzysz w kartę to uwierzysz Daj znać co ty na to! Edited February 5, 2009 by saintfloop Quote
TECHNOPOLO 1 Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Przy krętych trasach ustawiam jak największy docisk spojlera, no i oczywiście biegi na korzyść acceleration. Przy trasach mało krętych odwrotnie. Można pocisnąć koło 500 km/h 300-konnym sprzętem zmieniając biegi na korzyść speed. Ja sam mam problem z mugenem s2000 (honda) nie mogę zmienić ustawień spojlera. A fura dosłownie wylatuje z zakrętów po tym jak zakupiłem wszystkie możliwe czesci. Szkoda że nie można zmieniać ustawień furek fabrycznie tuningowanych. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.