maskagas 0 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Czy mógłby mi ktoś pomóc przy tuningu np Lancia Delta, lub podał link do stron w jaki sposób ustawić biegi, ciśnienie w oponach. gdzieś przeczytałem o tym że można podpatrzeć jak osoby z pierwszych miejsc maja ustawione autka na Live ale nie wiem jak to sprawdzić proszę o pomoc, lub jak by ktoś miał zbędne auteczko i chciałby się ze mną podzielić to chętnie przyjmę nick na live Maskagas Pl Cytuj Odnośnik do komentarza
Tosh 1 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Czy mógłby mi ktoś pomóc przy tuningu np Lancia Delta, lub podał link do stron w jaki sposób ustawić biegi, ciśnienie w oponach. gdzieś przeczytałem o tym że można podpatrzeć jak osoby z pierwszych miejsc maja ustawione autka na Live ale nie wiem jak to sprawdzić proszę o pomoc, lub jak by ktoś miał zbędne auteczko i chciałby się ze mną podzielić to chętnie przyjmę nick na live Maskagas Pl W jak najlepszy. Nie ma jakiejś określonej poziomu ustawień dla wszystkich aut, Forza jest symulacją, i dla każdego auta musisz znaleźć ten najlepszy punkt. PS: Pierwszy post Witam. Cytuj Odnośnik do komentarza
saintfloop 0 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 (edytowane) Czy mógłby mi ktoś pomóc przy tuningu np Lancia Delta, lub podał link do stron w jaki sposób ustawić biegi, ciśnienie w oponach. gdzieś przeczytałem o tym że można podpatrzeć jak osoby z pierwszych miejsc maja ustawione autka na Live ale nie wiem jak to sprawdzić proszę o pomoc, lub jak by ktoś miał zbędne auteczko i chciałby się ze mną podzielić to chętnie przyjmę nick na live Maskagas Pl W jak najlepszy. Nie ma jakiejś określonej poziomu ustawień dla wszystkich aut, Forza jest symulacją, i dla każdego auta musisz znaleźć ten najlepszy punkt. PS: Pierwszy post Witam. Przecież napisał, że do Lancia Delta. Słuchaj, ja mam lepszy pomysł niż Lancia Delta. Ustawiony Saab 9-3. To jest arcydzieło w swojej klasie i w dodatku z WSZYSTKIMI częściami. Ustawiony jest, że prowadzi się genialnie i bardzo dobrze trzyma zakrętów nie tracący przy tym na prędkości. Spokojnie brałem (na zakrętach) nie jedno Porshe. Choć z przyśpieszeniem jest kiepsko, przez Saabowską masę i stylistykę, ale nie tragicznie. Samę Ą i Ę prawię, ale taka prawda U mnie nie jedno zrobił i z chęcią oddam go w dobre ręce:) Oczywiście przemyślaną oryginalną stylistykę tez ma (po bokach fale, na przednim zderzaku fale z nimi zlewającymi się, a po środku tego wszystkiego wybijający się delfin XD Na masce ropływa sie fajna kropla wody i cieknie przez dach. Obrazki niebieskie (fale etc), Saabmochód mleczny. Już wiesz, że nie będziesz marudził podczas jazdy, że brzydki hehe... Moge załączyć obrazki, prezentację auta... lub się po prostu wymienić. w przeliczeniu na kredyty i troszkę pod gust wezme od Ciebie cos pokrou gołej: Shelby Cobra+Camaro lub Skyline'a+S2000, Viper sam , Aston Martin obojętnie jaki sam. Naprawdę kupę czasu i pracy włożyłem w ten "PROJECT 9SAAB3" Zapewnia sporo frajdy z jazdy świetnie się prowadząc na maksymalnym poziomie trudności. Popatrzysz w kartę to uwierzysz Daj znać co ty na to! Edytowane 5 Lutego 2009 przez saintfloop Cytuj Odnośnik do komentarza
TECHNOPOLO 1 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Przy krętych trasach ustawiam jak największy docisk spojlera, no i oczywiście biegi na korzyść acceleration. Przy trasach mało krętych odwrotnie. Można pocisnąć koło 500 km/h 300-konnym sprzętem zmieniając biegi na korzyść speed. Ja sam mam problem z mugenem s2000 (honda) nie mogę zmienić ustawień spojlera. A fura dosłownie wylatuje z zakrętów po tym jak zakupiłem wszystkie możliwe czesci. Szkoda że nie można zmieniać ustawień furek fabrycznie tuningowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.