Nevan 1 Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 (edited) W związku z nowym patchem (prawdopodobnie ostatecznym i wspólnym dla Japonii i reszty świata - A99) który wprowadził nieco zmian do gry jak również 400 stronnicowym wydaniem Arcadii zawierającym frame datę dla tej wersji czas na mały edit. Patch wprowadza w większości czysto kosmetyczne zmiany- spowolnienia paru starych ciosów o jedną klatkę(chociaż flipkick został sprowadzony do rangi ciosu bezużytecznego), tu albo tam zyskujemy lub tracimy parę punktów obrażeń. Najbardziej wpływającą na grę "nowością" jest sidestep, który w tej wersji znowu stał się sporym utrapieniem dla Anny. Dobrze wymierzony unik i przeciwnik ląduje nam mocno na boku lub nierzadko nawet za plecami. W ostatnich zestawieniach Anna nie figuruje już na liście topów, grać nią znowu trzeba bardzo ostrożnie. Nie obejdzie się bez dobrej znajomości trackingu poszczególnych ciosów i ich właściwości ściągania z SSów. Nowe zagrania: qcf+3>2 - m,h NC, CSc(2) 14, 25 Obrotówka na mid zakończona liściem podobym do drugiego ciosu z b+2,2, drugi hit stunuje na counterze, można opóźniać. Pierwsze uderzenie ma 13 klatek na bloku, drugie natomiast jest bezpieczne. db+3+4,3 L,m 18, 23 Podcięcie i kopnięcie z wyskoku, pierwsze wychodzi w 24 klatki i jest high crushem, przewraca na clean hicie przez co drugie jest gwarantowane. Wykonane osobno db+3+4 nie przewraca i przenosi nas do FC, na bloku mamy -15, przy zwykłym uderzeniu -6, na clean hicie -4. b+4 m 15 Idąca na mid obrotówka zgarniająca z ss, przewraca na CH, wychodzi w 19 klatek. f+2+3 m 25 Uderzenie biodrem, wychodzi w 14 klatek i ma tyle samo straty, w trakcie wykonywania przez kilka klatek unika ciosów na high. Na bloku odpycha dość mocno, stunuje w pobliżu ścian. d/b+4,4 L,m 18,15 Stary low zakończony ciosem na mid który nawet na zwykłym trafieniu przechodzi w rzut, na bloku ma 16 klatek straty Chociaż animacja mogłaby to sugerować nie dobija leżących. f+2,3 h,h NC 14,18 14-klatkowy sierp i obrotówka, natural, nie przewraca ale mamy 4 klatki przewagi na trafieniu. Bezpieczne na bloku. WS_d/f+1,2,3~B m,h 13,10 Cancel i przejście do postawy, w razie bloku łykamy 1 które posyła nas w powietrze(podczas wykonywania przejścia jesteśmy tech jump). d/f+3,1~B m 13 Cancel i przejście do postawy. d/f+3,2~D/F m,h 13,12 Przytrzymanie D/F pozwala na przejście do crouchdasha umożliwiając szybsze wykonywanie z niego ciosów, użyteczne w jugglach i customach. CJM d/f 0 Teraz z postawy można wykonać crouchdasha. CJM u/b_u_u/f+4 m 20 Hopkick z postawy, wybija wysoko na trafieniu i jest oczywiście low crushem. Zastąpił stare 3 jako low counter, bezpieczne na bloku. CJM f,f+4 h 21 Ostatnie kopnięcie z 1,2,1,4 wykonywane po przetoczeniu z postawy, raczej bezużyteczne CJM f,f+3 m 27 Nowy sposób wykonania CJM f+3 CJM 2+3 m 25 f+2+3 Wykonywane z postawy. Przy ścianie mamy teraz f,f+3,4,b+3,2+3 CJM 1+2 m 0 d/f+1+2 można wykonać teraz z CJM, na CH daje 14 klatek przewagi, pod ścianą siedzi więc f+2+3 Ciosy dające B! d/b+1 d+2 FC,f+2 Ulepszenia: 1 - obrażenia zwiększone z 4 do 7 f+4 - obrażenia zwiększone z 25 do 28 qcf+1 - obrażenia zwiększone z 20 do 23 d/f+1,2 - mniejsza strata na bloku (-2 zamiast -3) f,f+3,4,3 - obrażenia zwiększone z 12 na 13 d/f+3,1,4 - obrażenia zwiększone z 20 na 21 f,f+1+2 - nowa animacja, trafia turlających się na bok, lepszy tracking CJM 3 - niewyrywalny stun na CH CJM 4 - obrażenia zwiększone z 12 na 20 CJM - po skontrowaniu lowa Anna automatycznie wykonuje u/f+4 (nowa wybitka) SS+1+2 - zwiększony zasięg d/f,d/f+1 - użyte na wielopoziomowych arenach przenosi nas poziom niżej (!) Osłabienia: 1 - podstawowy jab ma 10 klatek 4 - teraz wychodzi w 11 klatek d/f+2 - ma -11 na bloku (poprzednio -10) WS_d/f+1,2,4 - nie trzeba już blokować całości, da się schylić pod kopnięciem u/b_u_u/f+3 - mniejszy zasięg i wolniejszy niż wcześniej (teraz 14 klatek), mniejsze obrażenia (15 zamiast 20) u/b_u_u/f+4 - mniejszy zasięg i większa strata na bloku (z 13 na 18 klatek) f,f+3 - prędkość zmiejszona z 15 na 16 klatek f,f+2 - mniejszy zasięg WS+2 - ma teraz -10 klatek na bloku d/b+4,3 - drugi cios przewraca tylko na CH, można teraz wciąć się między pierwszym a drugim, większa strata na bloku - z 13 na 16 klatek FC,d/f+2 - trudniej kontynuować przez D+4,1 qcf+4 - gorszy tracking CJM 1 - już nie wybija qcf+1+2,1,3,2,1 - obrażenia zmniejszone z 20 na 18 Edited March 27, 2008 by Nevan Quote Link to comment
Cambion 0 Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 d/f+2 - nie jest już bezpieczny na blokuWS+2 - ma teraz -10 klatek na bloku Hehehe, nareszcie będe mógł sobie karać WS+2, hehehe . W DR zawsze myślałem że to ma kare, robiłem 2,1 Mardukiem, a taki Di (ograny na Craiga ja mało kto :catfight: ) schylał mi się pod 2 i dostawałem wybitke :krzeslem: . Teraz już tak nie będzie, hehehe. :piwo: PS.O ile sie nie myle to d/f+2 było karalne w DR??? Quote Link to comment
Nevan 1 Posted February 24, 2008 Author Share Posted February 24, 2008 (edited) d/f+2 - nie jest już bezpieczny na blokuWS+2 - ma teraz -10 klatek na bloku Hehehe, nareszcie będe mógł sobie karać WS+2, hehehe . W DR zawsze myślałem że to ma kare, robiłem 2,1 Mardukiem, a taki Di (ograny na Craiga ja mało kto :catfight: ) schylał mi się pod 2 i dostawałem wybitke :krzeslem: . Teraz już tak nie będzie, hehehe. :piwo: PS.O ile sie nie myle to d/f+2 było karalne w DR??? Tak, zgadza się w DR miało -10, teraz wygląda na to że jest jeszcze gorzej. WS+2 nigdy nie był zbyt dobrą opcją ze względu na łatwość obejścia, dodatkowo w T6 większość wybitek tego rodzaju stała się karalna. Tak więc ślamazarne WS+2 od Anny można ukarać tylko 10-klatkowym punchem, podczas gdy analogiczny cios u Feng-Weia łyka już kary rzędu 12 klatek (np serie z f+2 od Bruce'a). Edited February 24, 2008 by Nevan Quote Link to comment
Di 804 Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 combo video do Anny Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.