Opublikowano 13 lipca 200816 l konkretów nie ma tu wiele ale zawsze to jednak dobra wiadomość xD http://www.jp.playstation.com/scej/title/locoroco2/ Edytowane 13 lipca 200816 l przez Yano
Opublikowano 15 lipca 200816 l wspaniała wiadomość. Jak dojdzie do tego patapon2 to jestem w niebie :slinotok:
Opublikowano 18 lipca 200816 l Tak jak z Pataponami - oby tylko były jakieś ciekawe, nowe elementy... ... ale i tak - radujmy się! :neko:
Opublikowano 24 lipca 200816 l Oby była dłuższa. Liczę też na to,że podwyższą trochę poziom trudności (skomplikowane levele.. może jakiś boss )
Opublikowano 24 lipca 200816 l Chyba trzeba będzie skończyć jedynkę w końcu Bardzo dobrze ze zrobią pełnoprawna dwójkę a nie takie coś jak Cocorecho
Opublikowano 24 lipca 200816 l Autor Bardzo dobrze ze zrobią pełnoprawna dwójkę a nie takie coś jak Cocorecho nie wiadomo jak to bedzie z tą "pełnoprawnoscią" ;p zeby sie nie okazalo ze to porpostu dodatkowe lvle ;p
Opublikowano 25 lipca 200816 l Yano, sądząc po tym co do tej pory pokazali to będzie trochę nowości (nie tylko nowe levele). Na screenach zawsze jest jeden locos, przechylenia obrazu wskazuja na sterowanie jak w jedynce wiec zle nie bedzie ...a jeżeli chodzi o nowosci: turlanie pod wodą Lot na dmuchawcu
Opublikowano 25 lipca 200816 l tu jeszcze kilka screenow http://www.jp.playstation.com/scej/title/locoroco2/
Opublikowano 20 sierpnia 200816 l Trailer Locosów z GC08 -> http://www.n4g.com/psp/News-186595.aspx Zapowiada się świetnie. Nowości będzie na prawdę sporo: toczenie kuli, obijanie "drzewek", nawet lot jakimś pojazdem był pokazany i walka locosów (multi?) Zapowiada się na prawdę udany następca jednej z najlepszych gier na PSP
Opublikowano 8 listopada 200816 l Autor a skad masz ? daty wydania jakei znalazlem to Release date(s) EU November 21, 2008 JP December 4, 2008 to chyba jeszcze nie ma;p btw jakim cudem w EU wyjdzie wczesniej niz jp? O_O Edytowane 8 listopada 200816 l przez Yano
Opublikowano 8 listopada 200816 l Jest, faktycznie wersja beta-testowa i nie ma polskiego w MULTI12 :o Edytowane 9 listopada 200816 l przez winner
Opublikowano 9 listopada 200816 l k, to tak w 2-3 zdaniach ;] Beta Loczków z numerkiem 2 to tak naprawde te pierwsze-nudne loczki z upgrade'ami... wydaje mi sie, ze beta byla/jest tylko prezentacja nowych patentow i rozwiazan gamepalyowych. graficznie to samo, ekran tytulowy w xmb ten sam, zachowanie czyt. fizyka loczkow taka sama, podstawowe zalozenia tez... Mimo to, TA gra jest 2x lepsza od podstawki [wnioskuje po tym, ze nie znudzila mnie po 3lvl tak jak LR1, a to juz cos], a to za sprawa roznorodnych gadzetów urozamaicajacych rozgrywke. loczki rozwalajace skaly[nie zwykle kuruche przejscia "ziemne"]? czemu nie ;] nie napisze czym ale jest to teraz mozliwe i to z duzym impetem. Ogolnie lr2 w wersji 'T' mile mnie zaskoczylo.. przynajmniej na poczatku i jesli gra nie popadnie w schematy to jest wielelce prawdopodobne, ze ja ukoncze ;] ps. jest nawet "sensowna" fabuła! xD Edytowane 9 listopada 200816 l przez Coati
Opublikowano 11 listopada 200816 l to czym sie roznic bedzie beta od oficjalnej 2jki? chyba tylko terminem wydania i mozliwoscia kupna
Opublikowano 11 listopada 200816 l umie ktos przejsc level shamplin 2 mam walke z potworem mam 15locosikow i nie wiem jak go pokonac ? L1+R1 nie pomaga nic zjada mi locosy
Opublikowano 20 listopada 200816 l Autor pytanie do tych co grali juz - co mozna robic w multi? w recenzji w PE nie ma o tym wzmianki chociaz w stopce ejst napsiae ze 1-4 graczy
Opublikowano 21 listopada 200816 l Autor wlasnie pogralem dizs ze 2 godizny w sumie wiecej tego samego + pare bajerow ale mimo to odrazu sie morda smieje i weselej sie robi dobra gierka ;p
Opublikowano 22 listopada 200816 l Mhm.... a usłyszeć te dźwięki wydawane przez gluty - bezcenne PS: Ciekawe jak będzie z Pataponem, mam nadzieję na bardzo dopracowaną pozycję.
Opublikowano 23 listopada 200816 l Autor dla tych co jeszcze nie grali: cikeawe ejst to ze oprocz nowych patentów jak plywanie albo wchodzenie do toczacej sie kuli itp inną nowoscią jest to ze loco uczą sie roznych skilli, teoretycznie malo znaczacych ale pozwalajacych użyc np roznych obiektow na planszy, to oznacza ze przechdozac 1 raz dany level nie mamy szans zwiedzic go w calosci i musimy wrocic w dalszej czesci gry kiedy dostaniemy nowego skilla, np pozwalajacego skakac po spręzynujacych gałązkach z jednej storny mozna to uznac za wymuszanie bracktrakingu a z drugiej jednak fajnie czasem zyskac cos nowego w grze co nagle urozmaica rozgrywke ;D nie spoileruj... -C Edytowane 23 listopada 200816 l przez Coati
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.