Di 845 Posted July 26, 2008 Posted July 26, 2008 Topic do dyskusji na temat tej postaci. Gwaranty: NC: AB 22AA 214AAAAAA 1[A] 11_77B, K NCC: BB 6AB **Karalne na bloku, zarówno samo 6A, jak i całość** 1KA WS KA 66AB Jugle, Combosy: 66[K], 22B 33_99[K], 22B_28B+G (zależne od odległości) CH 66AB, 28B+G BT 2K, WS B CH 6K, 2B+K~A+G CH 6B, 22[K], 22B (zależne od odległości) CH BT B+K, 22[K], 22B CH 6AB, 4B 2B+K~2A+G_2B+G (można się wyrwać) CH 2B+~A+G_B+G (można się wyrwać) CH WS K, 2A+G_2B+G_2A+K (można się wyrwać), _4B 3A+B, 4B 22B4, 28B+G_A+G CH 44B, 1A+G_1B+G (można się wyrwać) 63214B+G, A+G_22B 22[K]->QUAKE, 66AB, 28B+G Ściana: 66K->WALL, 6K, 2B+K~A+G Tech Trap: 4_CH4B->2A+G_2B+G (można się wyrwać) 4A+B->2A+G_2B+G Quote
Guest Kasandra Posted July 28, 2008 Posted July 28, 2008 Z tego co czytałem na forum sc Astarotha zdrowo osłabili, karalne kolanko, karalny barek, 1B nie daje RingOut'u. Zabrali mu zgadywanke mid/low z 2, teraz to s-mid. Kurde zastanawiam się czy nim grać i sie męczyć. Coraz ciekawszy za to wydaje mi się Algol, mam nadzieje ze maniacy banów go nie zbanują. Quote
Di 845 Posted July 28, 2008 Author Posted July 28, 2008 O jakiej zgadywance mówisz? Możesz się przeczucić na Rocka, bo, choć jego ciosy nie mają tak fajnych właściwości jak te Astarotha, ma on lepszą Frame Datę. Asta w końcu wydaje się zbalansowaną postacią. 2B+K prezentuje się bardzo fajnie. Wiesz może, czy ten cios ma karę? Quote
Guest Kasandra Posted July 28, 2008 Posted July 28, 2008 (edited) O jakiej zgadywance mówisz? Możesz się przeczucić na Rocka, bo, choć jego ciosy nie mają tak fajnych właściwości jak te Astarotha, ma on lepszą Frame Datę. Asta w końcu wydaje się zbalansowaną postacią. 2B+K prezentuje się bardzo fajnie. Wiesz może, czy ten cios ma karę? Pomyliłem się, chodziło mi o 2,2[K], a nie o 2 (nie wiem czy po raz kolejny nie pomyliłem notacji, chodzi o uderzenie toporem w ziemię, z bliska mid, z dala low). W ogóle to wku.. mnie trochę, że po raz kolejny Astę potraktowali po macoszemu, jeśli chodzi o nowe akcje. Z tego co widziałem, to jedynie B, B jest jakimś tam nowym zagraniem. Jedyna opcja, która może wprowadzić jakieś nowe taktyki, to ten stomp, który można cancelować w rzuty(nie wiem jaka jest notacja) i który podnosi leżącego przeciwnika w powietrze. A nad Rockiem się już zastanawiałem wczoraj nawet oglądałem filmik na YT z movlistem. Fajnie prezentują się jego rzuty na leżącego i ma niekaralne kolanko, ale mimo wszystko to już nie to. Zobacze, jak to wyjdzie w praniu, ale jak sobie pomyśle, że nie mam już żadnych sensownych bezpiecznych zagrań, to załamka. Poza tym z tego co czytalem, to ciężko Astarothem rozwalić zbroję, podobno wiele łatwiej zrobić to postaciom z szybkimi seriami. A potężne szlagi, które powiny zabierać dużo z tej kolorowej kulki, wcale tego nie robią. Chyba tym razem poczekam z ostatecznym wyborem postaci, do jakiś sensownych tier-list i wtedy dokonam wyboru. Edited July 28, 2008 by Kasandra Quote
Guest Kasandra Posted August 1, 2008 Posted August 1, 2008 Za www.caliburforum.com: NC: AB 22AA 214AAAAAA 1[A] 11_77B, K NCC: BB 6AB **Karalne na bloku, zarówno samo 6A, jak i całość** 1KA WS KA 66AB Jugle, Combosy: 66[K], 22B 33_99[K], 22B_28B+G (zależne od odległości) CH 66AB, 28B+G BT 2K, WS B CH 6K, 2B+K~A+G CH 6B, 22[K], 22B (zależne od odległości) CH BT B+K, 22[K], 22B CH 6AB, 4B 2B+K~2A+G_2B+G (można się wyrwać) CH 2B+~A+G_B+G (można się wyrwać) CH WS K, 2A+G_2B+G_2A+K (można się wyrwać), _4B 3A+B, 4B 22B4, 28B+G_A+G CH 44B, 1A+G_1B+G (można się wyrwać) 63214B+G, A+G_22B 22[K]->QUAKE, 66AB, 28B+G Ściana: 66K->WALL, 6K, 2B+K~A+G Tech Trap: 4_CH4B->2A+G_2B+G (można się wyrwać) 4A+B->2A+G_2B+G Reszty z forum nie sprawdzalem, od jutra urlop, tak że posprawdzam reszte i może sam coś wymyśle. Wczoraj zauważylem że po 33_99[K] jeśli posadzimy 22_88B4 to podrzuca w powietrze, ale nie posadziłem tam a ni 2B+K, A+G ani samego A+G Poza tym 3A+B na counterze nie wybija za plecy, ale działa jak 3[A+B] 2B+K A+G na leżącego jest świetnym zagraniem, zobaczymy jak będzie się sprawdzać w versusie. Można stosować po każdej wybitce, nie wiem czy zawsze jest gwarantowane, ale często siedzi. Trzeba zweryfikować. Szkoda że osłabili 66B, ale 99_33K_[K] może okazać się godnym zastępcą. Daje RO na bok, jest szybkim midem i można go opóźniać. Nowe rzuty jakoś mi nie podchodzą 63214 B+G jakoś mi nie podeszło. Nie można sadzić RO z daleka, gdy przeciwnik ma za plecami krawędź. Na razie jestem pełen wątpliwości. Trzeba zagrać z kimś kumatym i ocenić co jest użyteczne a co nie. Di poprzenoś sprawdzone gwaranty do pierwszego posta, jak możesz. Quote
Guest Kasandra Posted August 26, 2008 Posted August 26, 2008 Z tego co widze to rozmawiam sam ze sobą. Gdzie się podziali wszyscy gracze Astą? Nowy Astaroth przy pierwszym kontakcie wydaje się bardzo osłabioną postacią, po pierwsze wiele ciosów bardzo łatwo ominąć (22_88B~4 jest tego dobitnym przykładem), trzeba bardzo uważać z ciosami Wertykalnymi (z B). Do tego trzeba dodać opóźnienia po wielu zagraniach (6K i 66K_[K]). Jednak czas poświęcony nowej wersji Golema nie pójdzie na marne, a nowe, lub zmodyfikowane stare, zagrania okazują się bardzo ciekawe. Reszta mojej analizy: http://www.dhost.info/ringu/scpforum/viewt...php?p=5174#5174 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.