Opublikowano 8 sierpnia 200816 l Zapowiedziana oficjalnie na grudzień 2008, ktoś oprócz mnie też się cieszy? http://www.nisamerica.com/images/email/art..._newsletter.pdf http://www.nisamerica.com/images/email/art...srelease_ne.jpg Nie znalazłem tematu o Ar Tonelico więc założyłem ten, jeśli pominąłem już istniejący to sorki
Opublikowano 8 sierpnia 200816 l Zapowiedziana oficjalnie na grudzień 2008, ktoś oprócz mnie też się cieszy? Ja się cieszę, ale mam nadzieję, że zdobycie oryginalnej kopii AT2 nie będzie graniczyło z cudem tak, jak w przypadku pierwszej części.
Opublikowano 8 sierpnia 200816 l Autor na ebayu możesz kupić za 50zł + 15zł przesyłka, tax free....tylko paypal potrzebny...
Opublikowano 24 stycznia 200916 l Odswiezam, bo wersja US juz sie ukazala. Ja wlasnie nadrabiam zaleglosci w postaci czesci pierwszej, a czesc druga juz ladnie czeka na swoja kolej ;] Jezeli bedzie chociaz tak dobre jak Mana Khemia to bede zachwycony.
Opublikowano 24 stycznia 200916 l Autor Miłej zabawy, ja już mam nieczynne ps2, więc sobie w AT2 nie zagram nigdy ;p napisz później czy fajna ;p
Opublikowano 7 lutego 200916 l Jakies 57h na liczniku. Jeszcze z 5h i koncze. Gra jest w kazdym aspekcie lepsza od poprzedniczki. Grafika jest 2d, cos ala Mana Khemia czy Disgaea takze NIS(z)owy standard. Ladne efekciki czarow. Muzyka jest genialna. Polecam zaopatrzyc sie w OST Hymnos Concertos. Naprawde wspaniale nutki. Gameplay jest.. fajniutki. Walka podzielona na 2 czesci. W jednej atakujemy, w drugiej sie bronimy. Postacie przypisane pod klawisze. Jezeli ktos ma czas/mozliwosc wyprobowania tego szpila to polecam. Na wszelkie pytania z checia odpowiem.
Opublikowano 7 lutego 200916 l Ta walka... jak ona wygląda? ;/ To jakiś rpg a'la FF X, czy Valkyrie Chronicle czy Kingdom Hearts? I jak fabuła?
Opublikowano 7 lutego 200916 l Autor A jak tam ten "game braking bug" ponoć w trakcie jednej walki, jak przeciwnik użyje jednego ataku to gra się zawiesza....trafiłeś na to? Zastanawiałem się nad naprawą ps2, no ale dunno ;p
Opublikowano 7 lutego 200916 l @sakiu Albo jeszcze nie doszedlem, albo sprytnie ominalem poniewaz walka z bugopedna panna odbywa sie kilka razy. Podczas mojej drugiej potyczki, a jestem pod koniec gry, nie zarejestrowalem buga. Po prostu chyba za szybko ja zniszczylem ;] @Figaro Walka wyglada tak, ze masz 2 "czarodziejki", ktore spiewaja rozne piesni/czary. Spiewanie to czynnosc dosyc dluga, dlatego gdy panie z tylu dra ryja dwoch bohaterow w pierwszym rzedzie je oslania. Obok spiewaczek jest pasek, ktory mowi ci jaka dana piesn ma moc. Bohaterowie walczacy (2, pod kwadratem i iksem) maja 4 rozne mozliwosci. Strzalka w gore, w dol, w lewo i w prawo + klawisz bohatera modyfikuje atak. Strzalka w prawo i klawisz to w sumie bardziej cos co odnawia czesc mpkow spiewaczek. Strzalka w gore i klawisz to ataki wzmacniajace wiez miedzy bohaterem, a spiewaczka. Daje to dostep do mocniejszych atakow (3 lvle). Strzalka w dol pomaga synchronizowac spiewaczki miedzy soba, co doprowadza do stanu, w ktorym mpki nie leca i mozna uzyc magii synchronicznej (strasznie mocnej). Strzalki w lewo to zwykle ataki. Gdy chcemy kogos zaatakowac wchodzimy w faze ataku. Podczas niej leci nam czas, ktory mozemy odnawiac poprzez zadawanie mocarnych atakow. W fazie ataku magia sie laduje, mpki leca, my atakujemy, przeciwnik stoi i sie gapi. Gdy minie nam czas nadchodzi faza obrony. W niej to przeciwnik atakuje, magia nam nie wzrasta, mpki stoja w miejscu. Kazdy atak przeciwnika pokazany jest na pasku. Gdy nacisniemy klawisz atakowanego bohatera w odpowiednim momencie blokujemy cios. Jest kilka poziomow bloku - terrible, bad, good, great i perfect, przy czym ten ostatni blokuje cale obrazenia + nie dostajemy negatywnych statusow, jezeli atak przeciwnika takie naklada. Aha, w fazie synchronizacji mozemy atakowac bez limitu czasowego. Magia naszych spiewaczek moze ewoluowac w kilka innych spellow. Kazdy czar ma swoja "drabinke" rozwoju. Aby czar sie ulepszyl, nalezy spelnic kilka warunkow tzn. uzyc okreslonych atakow w turze okreslona ilosc razy. Gdy nam sie to uda, a magia ma odpowiedni stopien naladowania, wtedy czar zalicza upgrade i jest fajniej ;] No i w sumie chyba tyla. Aha, poprzez uzywanie wielu roznych atakow (wielu roznych kombinacji strzalek) nabijamy sobie paseczek do limitow. Ogolnie czytac/pisac o tym jest ciezko, ale w praniu wszystko, po lekkiej wprawie, jest jasne i proste. AT2 wydane przez NISA ma troche s(pipi)a lokalizacje, ale w sumie da sie grac. Poza jednym konkretnym mispellingiem (ze niby mialem udac sie do lokacji, do ktorej udac sie juz nie moglem, a tak naprawde chodzilo o cos zupelnie innego), od czasu do czasu pojawiajacymi sie tekstami/dzwiekami jap, bledow nie ma tak duzo. Gra jest naprawde strasznie wciagajaca i dla ludzi, ktorzy trawia specyficzny styl NIS bedzie strzalem w dziesiatke. Ja jRPGi z po(pipi)kowymi sprite'ami 2d zawsze sobie cenilem, dlatego i Mana Khemia, i AT1/AT2 podeszly mi bardzo. Przy czym AT2 zdecydowanie postawilbym najwyzej, poniewaz jest najbardziej rozbudowane. Dosc powiedziec, ze pomimo lezacej obok mnie Persony 4 czy nowymi gierkami na PS3, od AT2 po prostu oderwac sie nie moge ;] Edit: Polecam obczaic na yt filmiki MasterLL czy cos takiego. Wszystkie, gdzie koles walczy z jakims I.P.D. Dzieki temu nie bedziecie sobie spoilerowac fajnej fabuly, a i zobaczycie jak wyglada walka ;] Edytowane 7 lutego 200916 l przez estel
Opublikowano 8 lutego 200916 l Kurczę, dzięki za obszerny pot Interesujący system, trochę dziwny no ale jest to właśnie tym, co szukam Thx!
Opublikowano 8 lutego 200916 l Autor Jedynkę przeszedłem 2 razy No nic, dzięki za info, może naprawię wysłużone ps2....albo kupie swap magica i spróbuję odpalić na ps3 tą nową metodą xD Pozdrawiam!
Opublikowano 8 lutego 200916 l jakby ktoś szukał tekstów ad. Ar Tonelico 2 - Ar Tonelico 2 na NeoJSite
Opublikowano 23 lutego 201015 l Czy gra jest kontynuacją pierwszej części i potrzebna jest znajomość jedynki by załapać fabułę? Bo przymierzam się do tytułu, ale w pierwsze AT nie grałem.
Opublikowano 24 lutego 201015 l Nie jest wymagana. Pojawia się kilka postaci z jedynki, ale jest to raczej na zasadzie smaczków. Nic ważnego nie przegapisz, szczególnie że pierwsza część dwójce nie dorasta do pięt.
Opublikowano 11 czerwca 201014 l Muszę przyznać, że gierka jest naprawdę dobra, oglądając gameplaye miałem wątpliwości, ale okazały się nieuzasadnione - gra wsysa jak odkurzacz ;] Mam jednak pytanie do których którzy grę skończyli, jestem teraz w siedzibie Grand Bell, gdzie mam wybrać między Grand Bell i Cloche, a Lucą i przeciwną frakcją Czy ten wybór ma jakieś odbicie w późniejszej rozgrywce? Czy opłaca się robić osobnego save'a by później wybrać drugą stronę, czy to nie ma większego znaczenia co wybiorę?
Opublikowano 11 czerwca 201014 l Opłaca się zrobić save jak chcesz przejść grę jeszcze raz. Musisz wybrać pomiędzy jedną, a drugą. Wtedy fabuła potoczy się trochę inaczej, i u jednej będziesz mógł więcej skilli rozwinąć i głębiej nurkować w świadomość. Później masz jeszcze wybór pomiędzy jedną z tych dwóch, a jeszcze trzecią laską
Opublikowano 8 sierpnia 201014 l Jestem w 5 piątym rozdziale i mam udać się do Promise Hill, ale jestem właśnie po rozwaleniu połowy świata oraz stworzenia wieży i tej lokacji już nie ma X_x. Czy to ten bug o którym wcześniej była mowa w tym temacie? Gdzie ja mam iść? ;/ Druga sprawa to to, że mam stosunkowo mało odblokowanych tematów do gadania z Reyvateilami. Niby nie ma problemu z odblowywaniem kolejnych lvli soulspace, ale jak do 3-4 lvlu miałem u każdej większość, a czasem wszystkie tematy odblokowane, tak teraz brakuje mi połowę albo więcej. Każdą lokację do jakiej idę przechodzę dokładnie i staram się nie mijać żadnego kąta i nie mam pojęcia dlaczego tak dużo mi brakuje ( np. u Cloche przy lvlu 5 mam równe 3 tematy ;o). Niby to nie problem, ale trochę mnie to ciekawi bo wygląda jakby mnie ominęła całkiem spora część gry...
Opublikowano 8 sierpnia 201014 l To jest chyba pomyłka w tłumaczeniu i zamiast Promised Hill masz iść gdzieś indziej, ale już nie pamiętam gdzie A odnośnie tematów to poszukaj sobie jak je odblokować na http://gamefaqs.com
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.