Jump to content

estel

Użytkownicy
  • Content Count

    5255
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

estel last won the day on October 4 2012

estel had the most liked content!

Community Reputation

475 Wybraniec

About estel

  • Birthday 05/08/1988

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Wrocław

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. estel

    Death Stranding

    Cieszę się, że możemy podyskutować. Moje odpowiedzi w spoilerach (z końca gry, więc dla tych co nie skończyli - nie otwierać):
  2. estel

    Death Stranding

    Skończyłem. Właśnie creditsy lecą. @Bzduras weź napisz co Ci tak mózg wyrwało, bo chętnie bym podyskutował.
  3. estel

    Death Stranding

    Ja grę mam chyba od poniedziałku 11go i pękło mi wczoraj chyba z 70h… Teraz historia tak nabrała tempa, że aż musiałem wziąć L4
  4. Widzieliście te nowe Ryzeny 9 3950X? Ponoć jest moc.
  5. estel

    Death Stranding

    Nie chcę czytać tego tematu. Widziałem już kilka stron temu, że zaczeliście spoilować miejscówki, mechaniki, ulepszenia itd. Jestem w 4 akcie. Powiem tak - RDR2 mnie strasznie zmęczył, a tu nie mogę się oderwać od ekranu. Świat, mimo że pusty, ma naprawdę fajną stylistykę. Soundtrack jest mocarny, i nie mówię tu tylko o kawałkach wokalnych. Fabuła zaczepia kilka haczyków w graczu na tyle głęboko, że chce się przeć do przodu i zobaczyć co tam ten chińczyk wymyślił. Zdecydowanie na uwagę zasługuję patent z dzielonym światem gry, gdzie inni gracze budują dodatkowe budowle ułatwiające przemieszczenie się, gdzie można budować wspólnie drogi przez całą mapę, gdzie można wymieniać się znakami, żeby ostrzec się przed zagrożeniem. Ten patent to jest chyba całe clou gry i, moim zdaniem, niewymuszona kooperacja na tak zaawansowanym poziomie powinna stanowić przykład dla innych i jest absolutnie elementem wyróżniającym DS na tle innych gier, zdecydowanie na plus. Strasznie mnie ta gra wciągnęła. Możliwość pomagania innym, ciekawa fabuła, ewoluujący świat - to są elementy które trzymają mnie przy ekranie, pomimo samego gameplayu który jest stosunkowo nudny. Podoba mi się w tej grze, że jest tu dużo z gierek typu idle clicker na iOS. Im dalej w las, tym więcej patentów na zbagatelizowanie głównej mechaniki transportu. Im dalej jesteśmy, tym bardziej ulepszamy postać, żeby mniej wchodzić w interakcję z różnymi systemami. Jedyny zarzut jest taki, że chciałbym żeby gra poszła all in w tym kierunku. Nie widziałem jeszcze wszystkiego, ale boje się że zabraknie mi patentów do ulepszania co sprawi, że gra będzie nudna. Zobaczymy co tam twórcy wymyślili w późniejszych etapach. 9/10 Sztos.
  6. Nie no, dla headshotow w RE5 warto. Bez dwoch zdan.
  7. estel

    Control

    Czytałem/słyszałem gdzieś, że połowa 2020, ale nie mogę znaleźć źródła.
  8. Szkoda, ze nie poszedles do MS po gwarancje. Ciekawy jestem jak ten ich serwis sie sprawdza w PL. Sam sie przymierzam do tego pada. btw, recenzja jednego z moich ulubionych redaktorow
  9. Optymalizacja jest na poziomie gameplayu
  10. Czytałem tylko, że optymalizacja leży i gracze dają upust niezadowoleniu przez oceny na metacriticu. Obecnie 3.4. https://www.metacritic.com/game/pc/red-dead-redemption-2
  11. 1 jest dużo gorsza niż 2. 1 to taka gra na 8. 2 na 9+. Myślę, że będziesz zadowolony
  12. Wygląda mi na to, że przy tym Dark Rock Pro 4 jest tylko 40 mm miejsca na RAM, a który RAM nie patrzę to ma 42 mm. Nie wiem czy można zamontować wiatrak 2 mm wyżej? Dodatkowo pcpartpicker ocenia zapotrzebowanie na moc na 414W, więc zastanawiam się czy nie lepiej będzie wziąć 750W zasilacza.
  13. A jak ty rozkminiasz czy Ci sie z RAMem zmiesci? Widze w obudowie jaka jest maksymalna wysokosc chlodzenia procesora i wychodzi ze mam z 25 mm zapasu. Nie wiem jak sprawdzic jak to sie ma do RAMu.
  14. Wezmę Gigabyte'a Super Gaming OC z 3 wiatrakami za 2500. Nie chcę dopłacać do 2800 bo wtedy już wolałbym się zainteresować 2080 super. Dzięki za pomoc
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.