sakiu 83 Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 Zapowiedziana oficjalnie na grudzień 2008, ktoś oprócz mnie też się cieszy? http://www.nisamerica.com/images/email/art..._newsletter.pdf http://www.nisamerica.com/images/email/art...srelease_ne.jpg Nie znalazłem tematu o Ar Tonelico więc założyłem ten, jeśli pominąłem już istniejący to sorki Quote Link to comment
Enkidou 300 Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 Zapowiedziana oficjalnie na grudzień 2008, ktoś oprócz mnie też się cieszy? Ja się cieszę, ale mam nadzieję, że zdobycie oryginalnej kopii AT2 nie będzie graniczyło z cudem tak, jak w przypadku pierwszej części. Quote Link to comment
sakiu 83 Posted August 8, 2008 Author Share Posted August 8, 2008 na ebayu możesz kupić za 50zł + 15zł przesyłka, tax free....tylko paypal potrzebny... Quote Link to comment
estel 806 Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Odswiezam, bo wersja US juz sie ukazala. Ja wlasnie nadrabiam zaleglosci w postaci czesci pierwszej, a czesc druga juz ladnie czeka na swoja kolej ;] Jezeli bedzie chociaz tak dobre jak Mana Khemia to bede zachwycony. Quote Link to comment
sakiu 83 Posted January 24, 2009 Author Share Posted January 24, 2009 Miłej zabawy, ja już mam nieczynne ps2, więc sobie w AT2 nie zagram nigdy ;p napisz później czy fajna ;p Quote Link to comment
estel 806 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Jakies 57h na liczniku. Jeszcze z 5h i koncze. Gra jest w kazdym aspekcie lepsza od poprzedniczki. Grafika jest 2d, cos ala Mana Khemia czy Disgaea takze NIS(z)owy standard. Ladne efekciki czarow. Muzyka jest genialna. Polecam zaopatrzyc sie w OST Hymnos Concertos. Naprawde wspaniale nutki. Gameplay jest.. fajniutki. Walka podzielona na 2 czesci. W jednej atakujemy, w drugiej sie bronimy. Postacie przypisane pod klawisze. Jezeli ktos ma czas/mozliwosc wyprobowania tego szpila to polecam. Na wszelkie pytania z checia odpowiem. Quote Link to comment
Figaro 8153 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Ta walka... jak ona wygląda? ;/ To jakiś rpg a'la FF X, czy Valkyrie Chronicle czy Kingdom Hearts? I jak fabuła? Quote Link to comment
sakiu 83 Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 A jak tam ten "game braking bug" ponoć w trakcie jednej walki, jak przeciwnik użyje jednego ataku to gra się zawiesza....trafiłeś na to? Zastanawiałem się nad naprawą ps2, no ale dunno ;p Quote Link to comment
estel 806 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) @sakiu Albo jeszcze nie doszedlem, albo sprytnie ominalem poniewaz walka z bugopedna panna odbywa sie kilka razy. Podczas mojej drugiej potyczki, a jestem pod koniec gry, nie zarejestrowalem buga. Po prostu chyba za szybko ja zniszczylem ;] @Figaro Walka wyglada tak, ze masz 2 "czarodziejki", ktore spiewaja rozne piesni/czary. Spiewanie to czynnosc dosyc dluga, dlatego gdy panie z tylu dra ryja dwoch bohaterow w pierwszym rzedzie je oslania. Obok spiewaczek jest pasek, ktory mowi ci jaka dana piesn ma moc. Bohaterowie walczacy (2, pod kwadratem i iksem) maja 4 rozne mozliwosci. Strzalka w gore, w dol, w lewo i w prawo + klawisz bohatera modyfikuje atak. Strzalka w prawo i klawisz to w sumie bardziej cos co odnawia czesc mpkow spiewaczek. Strzalka w gore i klawisz to ataki wzmacniajace wiez miedzy bohaterem, a spiewaczka. Daje to dostep do mocniejszych atakow (3 lvle). Strzalka w dol pomaga synchronizowac spiewaczki miedzy soba, co doprowadza do stanu, w ktorym mpki nie leca i mozna uzyc magii synchronicznej (strasznie mocnej). Strzalki w lewo to zwykle ataki. Gdy chcemy kogos zaatakowac wchodzimy w faze ataku. Podczas niej leci nam czas, ktory mozemy odnawiac poprzez zadawanie mocarnych atakow. W fazie ataku magia sie laduje, mpki leca, my atakujemy, przeciwnik stoi i sie gapi. Gdy minie nam czas nadchodzi faza obrony. W niej to przeciwnik atakuje, magia nam nie wzrasta, mpki stoja w miejscu. Kazdy atak przeciwnika pokazany jest na pasku. Gdy nacisniemy klawisz atakowanego bohatera w odpowiednim momencie blokujemy cios. Jest kilka poziomow bloku - terrible, bad, good, great i perfect, przy czym ten ostatni blokuje cale obrazenia + nie dostajemy negatywnych statusow, jezeli atak przeciwnika takie naklada. Aha, w fazie synchronizacji mozemy atakowac bez limitu czasowego. Magia naszych spiewaczek moze ewoluowac w kilka innych spellow. Kazdy czar ma swoja "drabinke" rozwoju. Aby czar sie ulepszyl, nalezy spelnic kilka warunkow tzn. uzyc okreslonych atakow w turze okreslona ilosc razy. Gdy nam sie to uda, a magia ma odpowiedni stopien naladowania, wtedy czar zalicza upgrade i jest fajniej ;] No i w sumie chyba tyla. Aha, poprzez uzywanie wielu roznych atakow (wielu roznych kombinacji strzalek) nabijamy sobie paseczek do limitow. Ogolnie czytac/pisac o tym jest ciezko, ale w praniu wszystko, po lekkiej wprawie, jest jasne i proste. AT2 wydane przez NISA ma troche s(pipi)a lokalizacje, ale w sumie da sie grac. Poza jednym konkretnym mispellingiem (ze niby mialem udac sie do lokacji, do ktorej udac sie juz nie moglem, a tak naprawde chodzilo o cos zupelnie innego), od czasu do czasu pojawiajacymi sie tekstami/dzwiekami jap, bledow nie ma tak duzo. Gra jest naprawde strasznie wciagajaca i dla ludzi, ktorzy trawia specyficzny styl NIS bedzie strzalem w dziesiatke. Ja jRPGi z po(pipi)kowymi sprite'ami 2d zawsze sobie cenilem, dlatego i Mana Khemia, i AT1/AT2 podeszly mi bardzo. Przy czym AT2 zdecydowanie postawilbym najwyzej, poniewaz jest najbardziej rozbudowane. Dosc powiedziec, ze pomimo lezacej obok mnie Persony 4 czy nowymi gierkami na PS3, od AT2 po prostu oderwac sie nie moge ;] Edit: Polecam obczaic na yt filmiki MasterLL czy cos takiego. Wszystkie, gdzie koles walczy z jakims I.P.D. Dzieki temu nie bedziecie sobie spoilerowac fajnej fabuly, a i zobaczycie jak wyglada walka ;] Edited February 7, 2009 by estel Quote Link to comment
Figaro 8153 Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Kurczę, dzięki za obszerny pot Interesujący system, trochę dziwny no ale jest to właśnie tym, co szukam Thx! Quote Link to comment
sakiu 83 Posted February 8, 2009 Author Share Posted February 8, 2009 Jedynkę przeszedłem 2 razy No nic, dzięki za info, może naprawię wysłużone ps2....albo kupie swap magica i spróbuję odpalić na ps3 tą nową metodą xD Pozdrawiam! Quote Link to comment
Dark Serge 80 Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 jakby ktoś szukał tekstów ad. Ar Tonelico 2 - Ar Tonelico 2 na NeoJSite Quote Link to comment
Adan 7 Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Czy gra jest kontynuacją pierwszej części i potrzebna jest znajomość jedynki by załapać fabułę? Bo przymierzam się do tytułu, ale w pierwsze AT nie grałem. Quote Link to comment
estel 806 Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Nie jest wymagana. Pojawia się kilka postaci z jedynki, ale jest to raczej na zasadzie smaczków. Nic ważnego nie przegapisz, szczególnie że pierwsza część dwójce nie dorasta do pięt. Quote Link to comment
Adan 7 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Muszę przyznać, że gierka jest naprawdę dobra, oglądając gameplaye miałem wątpliwości, ale okazały się nieuzasadnione - gra wsysa jak odkurzacz ;] Mam jednak pytanie do których którzy grę skończyli, jestem teraz w siedzibie Grand Bell, gdzie mam wybrać między Grand Bell i Cloche, a Lucą i przeciwną frakcją Czy ten wybór ma jakieś odbicie w późniejszej rozgrywce? Czy opłaca się robić osobnego save'a by później wybrać drugą stronę, czy to nie ma większego znaczenia co wybiorę? Quote Link to comment
estel 806 Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Opłaca się zrobić save jak chcesz przejść grę jeszcze raz. Musisz wybrać pomiędzy jedną, a drugą. Wtedy fabuła potoczy się trochę inaczej, i u jednej będziesz mógł więcej skilli rozwinąć i głębiej nurkować w świadomość. Później masz jeszcze wybór pomiędzy jedną z tych dwóch, a jeszcze trzecią laską Quote Link to comment
Adan 7 Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Jestem w 5 piątym rozdziale i mam udać się do Promise Hill, ale jestem właśnie po rozwaleniu połowy świata oraz stworzenia wieży i tej lokacji już nie ma X_x. Czy to ten bug o którym wcześniej była mowa w tym temacie? Gdzie ja mam iść? ;/ Druga sprawa to to, że mam stosunkowo mało odblokowanych tematów do gadania z Reyvateilami. Niby nie ma problemu z odblowywaniem kolejnych lvli soulspace, ale jak do 3-4 lvlu miałem u każdej większość, a czasem wszystkie tematy odblokowane, tak teraz brakuje mi połowę albo więcej. Każdą lokację do jakiej idę przechodzę dokładnie i staram się nie mijać żadnego kąta i nie mam pojęcia dlaczego tak dużo mi brakuje ( np. u Cloche przy lvlu 5 mam równe 3 tematy ;o). Niby to nie problem, ale trochę mnie to ciekawi bo wygląda jakby mnie ominęła całkiem spora część gry... Quote Link to comment
estel 806 Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 To jest chyba pomyłka w tłumaczeniu i zamiast Promised Hill masz iść gdzieś indziej, ale już nie pamiętam gdzie A odnośnie tematów to poszukaj sobie jak je odblokować na http://gamefaqs.com Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.