Jump to content

FAQ - Procedura serwisowa X360


Recommended Posts

FAQ procedura serwisowa x360 wersja 0.13

 

W związku z licznymi pytaniami pojawiającymi i powtarzającymi się w wątku dot. procedury serwisowej skleciłem małego FAQa.

Wydaje mi się, iż jest on w miarę wyczerpujący. Posiłkowałem się pytaniami i przede wszystkim odpowiedziami jakie przewinęły sie przez blisko 1500 postów zawartych w tym temacie.

 

Jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia, propozycje, pyatnia, pomysły... to proszę bardzo pisać.

Postaram się tak wszystko wyedytować żeby było cacy.

 

Dla większej przejrzystości FAQ został podzielony na dwie części z następującymi pytaniami:

 

CZĘŚĆ I: MICROSOFT

1. Zepsuła mi się konsola. Co mam teraz zrobić??

2. Zepsuł mi się pad, dysk twardy, headset... Co mam teraz zrobić ??

3. Jaki okres gwarancyjny obowiązuje??

4. Czy po wymianie/naprawie konsoli przedłuża się gwarancja??

5. Gdzie i kiedy trzeba rejestrowac konsolę??

6. Co jeżeli okaże się, iż moja konsola była wcześniej rejestrowana?? Czy można konsolę przerejestrować na kogoś innego?

7. Czy mogę zgłosić awarię mojej konsoli na polskiej infolinii jeżeli była kupiona w Niemczech, Irlandii itd. ??

8. Jaki jest adres mailowy do polskiego supportu xbox??

9. Jaki jest numer telefonu na Polską infolinię??

10. W jakim języku porozumiewamy się podczas całej procedury??

11. Ile trwa taka rozmowa?? Czy połączenie jest darmowe? Skąd najlepiej dzwonić?

12. Czy wymagany jest paragon??

13. Jakie dane/informacje będą mi potrzebne podczas zgłaszania usterki poprzez infolinię?

14. Jakie dane/informacje powinienem otrzymać podczas zgłaszania usterki poprzez infolinię?

15. Jak długo trzeba czekać na maila od Microsoftu ( tego w którym dostajemy kod do wydrukowania i naklejenia na przesyłkę ) od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki ??

16. Co mam wydrukować z maila otrzymanego od serwisu Microsftu?

17. Nie mam możliwości wydrukowania dokumentów przesłanych w mailu. Co mam zrobić ?

19. Co trzeba wysłać do serwisu w przypadku zgłoszenia awarii konsoli??

20. Jak zapakować konsolę i jak ją zabezpieczyć na czas transportu??

21. X dni temu UPS dostarczył paczkę do Microsoftu (sprawdzone na stronie UPS), a na stronie xboxa nadal widnieje napis "Oczekiwanie na urządzenie w centrum serwisowym" - czy to jest normalne? Czy konsola jest już serwisowana?

22. Czy moja konsola zostanie naprawiona czy wymieniona na nowy model??

23. W sytuacji gdy wysyłałem konsolę bez HDMI, a wymienią mi konsolę na inny egzemplarz, czy istnieje możliwość abym dostał model z HDMI??

24. Co powinienem znaleźć w paczce gdy dostanę konsolę z serwisu??

25. Jeśli chcę oddać Xboxa w ramach gwarancji/ niezgodności towaru z umową bezpośrednio u sprzedacy to mam oddać samą konsolę czy ze wszystkimi akcesoriami (dysk, pad, headset, pudło itp)?

 

CZĘŚĆ II: UPS

1. Jak dostarczyć konsolę do serwisu??

2. Czy Microsoft przyśle do mnie kuriera??

3. Jak skontaktować się z kurierem aby odebrał paczkę??

4. Ile kosztuje usługa kurierska??

6. Czy istnieje możliwość monitorowania drogi jaką przebywa paczka??

7. Jak uzyskać numer przewozowy aby śledzić paczkę??

8. Czy po odesłaniu konsoli przez serwis paczka będzie miała ten sam numer przewozowy??

9. Moja konsola obecnie jest w mieście XXXX. Gdzie powinna trafić w następnej kolejności??

10. Na stronie UPSu jest napisane, że konsola w dniu dostarczenia do Niemiec została zwrócona do nadawcy. Czy to oznacza, że konsola nie została naprawiona??

 

 

 

 

CZĘŚĆ I: MICROSOFT

 

 

1. Zepsuła mi się konsola. Co mam teraz zrobić??

W przypadku awarii sprzętu w ciągu 14 dni od daty zakupu konsoli X360 możesz zgłosić się bezpośrednio do Sprzedawcy (czyli w miejscu, gdzie kupiłeś konsolę) w celu oddania, zareklamowania towaru lub wymienienia na nowy (w zależności od opcji przewidywanych przez Sprzedawcę).

Warto zapoznać się z ustawą http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/465_u.htm

Gdy chcemy wymienić konsolę na nową w ramach 14 dniowej "gwarancji" slkepu powołujemy się na w/w ustwę i na niezgodność towaru z umową. Sklep MUSI nam wymienić konsolę na nową. W skrajnych przypadkach pomaga wydrukowanie ustawy i udanie się z tym do sklepu, jeśli to nie pomoże to wezwać kierownika sklepu i przedstawić mu sytuację, jesli to nie pomoże to zagrozić, że zgłosi się sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - wtedy na pewno nam wymienią konsolę;

Klient musi oddać Sprzedawcy konsolę w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (zasilacz, kable itd.).

Po upływie 14 dni od daty zakupu konsoli, Klient powinien skontaktować się telefonicznie z Xbox Helpline aby zarejestrować swoją konsolę X360 w celu aktywacji gwarancji (wymagane jest podanie numeru seryjnego konsoli) oraz zgłosić usterkę.

 

 

2. Zepsuł mi się pad, dysk twardy, headset... Co mam teraz zrobić ??

Podobnie jak w poprzednim wypadku jeśli awaria nastąpiła do 14 dni od daty zagupu zgłosić się do sprzedawcy.

Jeśli upłynęło 14 dni zgłosić problem na infolinii.

Kiedyś odbywało się to tak, iż serwis wysyłał od razu pady i headsety bez potrzeby odsyłania im swojego popstutego egzemplarza. Obecnie ( w związku z nadużywaniem tego prawa i licznymi wyłudzeniami) trzeba odesłać uszkodzone akcesoria, a w zamian dostaniemy sprawny egzemplarz.

Oczywiście dotyczy to akcesoriów dołączonych do zestawu Xbox 360, który kupiliśmy razem z konsolą.

Jeżeli mamy zestaw Core czy Arcade i dokupiliśmy dysk twardy czy headseta to takie wadliwe akcesoria trzeba reklamować bezpośrednio u sprzedawcy.

 

3. Jaki okres gwarancyjny obowiązuje??

W przypadku RoD/RroD (Ring of Death/ Red Ring of Death) okres ten wynosi 3 lata od daty zakupu konsoli.

w przypadku każdej innej usterki okres gwarancyjny wynosi 2 lata od daty zakupu konsoli.

Na wszystkie akcesoria znajdujące się w zestawach z konsolą mamy 2 lata gwarancji.

 

 

4. Czy po wymianie/naprawie konsoli przedłuża się gwarancja??

Generalnie gwarancja się nie odnawia i trwa dalej, nawet jeżeli wymieniono nam konsolę.

Nawet jeżeli przyślą nam konsolę z innymi numerami seryjnymi to w bazie danych MS będzie to odnotowane i na nowy numer seryjny nie będzie nam przysługiwała odnowiona gwarancja. Stara gwarancja zostanie przypisana do nowego numeru seryjnego. Teoretycznie, z punktu widzenia prawa, gwarancja powinna być przedłużona o czas spędzony w serwisie, ale w praktyce róznie bywa z egzekwowaniem tego uprawnienia.

Gwarancja trwa od nowa jeżeli towar wymienimy w sklepie na nowy powołując się na niezgodność towaru z umową.

 

 

5. Gdzie i kiedy trzeba rejestrowac konsolę??

Konsolę najlepiej rejestrować w momencie kiedy chce się zgłosić awarię. Można zrobić to na dwa sposoby:

1) telefonicznie - na infolinii jak dzwonimy by zgłosić awarię, najpierw będziemy poproszeni o zarejestrowanie konsoli, o ile nie zrobiliśmy tego wcześniej

2) internetowo - można zarejestrować konsolę przez stronę: https://service.xbox.com/register_sn.aspx

 

 

6. Co jeżeli okaże się, iż moja konsola była wcześniej rejestrowana?? Czy można konsolę przerejestrować na kogoś innego?

Można rozpatrzeć dwie sytuacje:

1) kiedy ty rejestrowałeś kiedyś konsolę i nie pamiętasz danych, które podawałeś

2) kiedy kupiłeś konsolę z drugiej ręki i była zarejestrowana na poprzedniego użytkownika

ad. 1) adres na który zarejestrowało się wcześniej konsolę można sprawdzić ( i ewentualnie zmienić) z pozycji Dashboardu w konsoli lub poprzez stronę www.passport.net - wówczas należy pamiętać jedynie adres e-mail i hasło z jakimi się rejestrowaliśmy. Po wejściu na stronę klikamy w prawym górnym rogu ZAREJESTRUJ i po uzupełnieniu pól powinna nam pojawić się strona USŁUGI KONT. Wchodzimy w INFORMACJE O KONCIE i później w ZMIENIANIE INFORMACJI OSOBISTYCH. Voila!!

ad. 2) Gwarancja nie jest przechodnia, dotyczy tylko pierwszego zarejestrowanego użytkownika konsoli. Teoretycznie istnieje możliwość przerejestrowania konsoli, ale trzeba znać email i hasło na jakie była konsola rejestrowana przez pierwszego użytkownika. Wówczas ( tak jak jest to opisane w pkt 1) możemy zmienić wszystkie dane przez stronę www.passport.net

 

 

7. Czy mogę zgłosić awarię mojej konsoli na polskiej infolinii jeżeli była kupiona w Niemczech, Irlandii itd. ??

Nikt nie będzie pytał Cię o okoliczności w jakich kupowałeś konsolę. Jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowana to nieistotne w jakim kraju zakupiłeś konsolę- serwis przyjmie ją bez mrugnięcia okiem. Oczywiście nie dotyczy to konsol NTSC tj. Japonia, USA - takiej konsoli nie przyjmą w serwisie.

 

 

8. Jaki jest adres mailowy do polskiego supportu xbox??

xboxsup2@microsoft.com

 

 

9. Jaki jest numer telefonu na Polską infolinię??

00800 441 17 96

Godziny pracy:

poniedziałek - piątek: 09:00-17:00

sobota: -

niedziela: -

 

10. W jakim języku porozumiewamy się podczas całej procedury??

Oczywiście w języku Polskim.

 

11. Ile trwa taka rozmowa?? Czy połączenie jest darmowe? Skąd najlepiej dzwonić?

O ile od razu połączysz się z konsultantem to rozmowa nie powinna trwać dłużej niż 20 minut. Czasem jednak trzeba się trochę naczekać zanim ktoś odbierze.

Połączenie jest darmowe z numerów stacjonarnych TP S.A. Nie zalecane jest łączenie się z obsługą klienta z tel. komórkowych i przez innych operatorów stacjonarnych gdyż możemy zostać obciążeni dość znacznymi kosztami.

W ostateczności zostaje zawsze budka telefoniczna - całe połączenie będzie kosztować DOKŁADNIE jeden impuls.

 

12. Czy wymagany jest paragon??

Patrz pytanie poniżej

 

 

13. Jakie dane/informacje będą mi potrzebne podczas zgłaszania usterki poprzez infolinię?

1) numer seryjny konsoli - jest to 12 cyfrowy numer znajdujący się na naklejce z tyłu konsolii pod kodem kreskowym

2) dane adresowe , na które konsola była rejestrowana, a jeżeli jeszcze nie była rejestrowana, trzeba podać swoje aktualne dane adresowe

3) krótki opis tego co dzieje się z konsolą, nigdy nie zaszkodzi trochę podkolorować stan faktyczny, tak na dobrą sprawę i tak nie będą w stanie sprawdzić wszystkiego podczas serwisowania

4) adres e-mail - najlepiej unikać podawania adresów z o2/tlen/onet gdyż maile na takie adresy nie dochodzą lub dochodzą rzadko. Skrzynka gmail jest dobrym rozwiązaniem, nawet jeśli miałbyś ją sobie założyć wyłącznie do prowadzenia tej sprawy.

5) paragon- tak na prawdę nie wiadomo od czego zależy czy konsultant będzie chciał skan paragonu czy nie. Czasem konsultanci upominają się o paragony tylko wtedy gdy z daty produkcji wynika, że Twoja konsola jest bliska ukończenia 2 lat ( wynika to z podanego numeru seryjnego). Z drugiej strony jak ja zgłaszałem konsolę, której zostało jeszcze 13 dni gwarancji to nie chcieli ode mnie paragonu. Najlepiej nie poruszać tego tematu podczas rozmowy na infolinii, a jeżeli zostaniemy zapytani o paragon to wówczas warto powiedzieć coś w stylu:

" Oczywiście, że posiadam paragon, ale czy to jest potrzebne, czy wystarczą dane które podałem??"

 

 

14. Jakie dane/informacje powinienem otrzymać podczas zgłaszania usterki poprzez infolinię?

Przede wszystkim po zakończeniu całego procesu powinieneś mieć 10-CYFROWY NUMER SPRAWY, dzięki któremu będziesz mógł sprawdzać stan naprawy poprzez stronę : https://service.xbox.com/myrepairstatus.asp...ox_service_home.

Oprócz tego po jakimś czasie na Twojej skrzynce powinien pojawić się e-mail od serwisu ze wszystkimi najważniejszymi informacjami.

 

 

15. Jak długo trzeba czekać na maila od Microsoftu ( tego w którym dostajemy kod do wydrukowania i naklejenia na przesyłkę ) od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki ??

Powinien on pojawić się na Twojej skrzynce drugiego dnia po zgłoszeniu.

Jeżeli takowego nie dostałeś to się "przypomnij" telefonicznie.

 

 

16. Co mam wydrukować z maila otrzymanego od serwisu Microsftu?

1) UPS Electronic Return Label to jest kartka którą będziesz musiał nakleić na karton z konsolą. Najlepiej włożyć ją w foliową koszulkę, zakleić i przykleić do wierzchniej strony kartonu.

2) Electronic Return Label Receipt to jest kwit, który kurier z UPS powinien podpisać.

 

 

17. Nie mam możliwości wydrukowania dokumentów przesłanych w mailu. Co mam zrobić ?

Podczas rozmowy na infolinii należy zaznaczyć, że nie masz takiej możliwośći. Serwis powinien dogadać się z UPS'em i kurier powinien przyjechać już z wydrukowanymi etykietami i potwierdzeniem... powinien gdyż w praktyce w UPS jest straszny bałagan i tak na prawdę często zdarza się, że kurier przyjeżdza bez niczego. Zawsze nejlepiej wydrukować wszystko samemu i z zapakowaną konsolą i gotowymi papierami czekać na kuriera

 

18. Ile trwa procedura serwisowa??

Od momentu odebrania konsoli przez kuriera do momentu jej przywiezienia z powrotem do Ciebie upłynie od 5 do nawet 30 dni.

Zdarzały się przypadki kiedy trwało to dłużej, ale w takiej sytuacji zawsze można zgłosić się na infolinię i wyrazić swoje niezadowolenie.

Powinniśmy wówczas dostać jakąś rekompensatę np. gra, bezprzewodowy pad.

 

19. Co trzeba wysłać do serwisu w przypadku zgłoszenia awarii konsoli??

Wysyła się SAMĄ konsolę. Odłączamy dysk twardy, wszystkie kable, zasilacz. Zawsze warto sprawdzić czy przypadkiem nie została jakaś płyta w napędzie ( bo jak wyślemy konsolę z płytą to płytki już nie odzyskamy).

Czasami zdarza się, że trzeba wysłać konsolę i zasilacz. Najczęściej ma to miejsce w przypadku drugiej lub trzeciej awarii albo na WYRAŹNĄ prośbę osoby obsługującej nas na infolinii.

 

20. Jak zapakować konsolę i jak ją zabezpieczyć na czas transportu??

Zaleca się wysyłać konsolę w neutralnym kartonie. Tak na dobrą sprawę może to być dowolne opakowanie ( nawet karton po bananach). Nie jest istotne czy wysyłamy w kartonie z logo Poczty Polskiej, Cyfrowego Polsatu itd. Trzeba pamiętać, że konsolę dostaniem z powrotem w INNYM opakowaniu. Nie zaleca się wysyłania konsoli w oryginalnym kartonie z dwóch przyczyn: 1) nie otrzymamy go z powrotem 2) tak zapakowana konsola może zwrócić na siebie uwagę potencjalnych złodziei... (tłumaczenie panów i pań z infolinii)

Odpowiedni karton można dostać na poczcie za ok. 4 zł.

Zabezpieczenie konsoli w kartonie może nastąpić poprzez pozgniatanie pojedynczych stron gazety i poupychanie ich wokół konsoli. Najważniejsze żeby konsola "nie latała" i z każdej strony miała zabezpieczającą warstwę gazet/styropianu. Dla naprawdę przewrażliwionych na poczcie są dostępne specjalne materiały do pakowania włącznie z wodoszczelną folią ochronną.

 

 

21. X dni temu UPS dostarczył paczkę do Microsoftu (sprawdzone na stronie UPS), a na stronie xboxa nadal widnieje napis "Oczekiwanie na urządzenie w centrum serwisowym " - czy to jest normalne? Czy konsola jest już serwisowana?

Strona UPS będzie miała zawsze bardziej aktualne informacje na temat tego gdzie znajduje się konsola. Strona internetowa, na której można sprawdzić stan naprawy będzie miała 2-3 dniowe opóźnienie w stosunku do strony UPS.

 

 

22. Czy moja konsola zostanie naprawiona czy wymieniona na nowy model??

Tego akurat nikt nie jest w stanie przewidzieć. Nie ma tutaj żadnej reguły. Najczęściej wymieniane są płyty główne lub napędy DVD i na tym polega cała "naprawa". Czasem zdarza się, że wymienią nam konsolę na INNY model, ale trzeba zaznaczyć, że nie jest to NOWA konsola - są to egzemplarze poserwisowe.

 

 

23. W sytuacji gdy wysyłałem konsolę bez HDMI, a wymienią mi konsolę na inny egzemplarz, czy istnieje możliwość abym dostał model z HDMI??

Nie było takiego przypadku żeby konsola bez wejścia HDMI została wymieniona na taką, która posiada wejście HDMI.

 

 

24. Co powinienem znaleźć w paczce gdy dostanę konsolę z serwisu??

Wraz z konsolą w pudełku powinniśmy znaleźć:

- Koperta zwrotna do siedziby MS, do której wkłada się

- Kwestionariusz, w którym oceniamy obecny serwis gwarancyjny oraz samą infolinię

- Instrukcję, jak podłączyć bezprzewodowego pada, tak aby go konsola zlokalizowała

- List, w którym "Xbox Customer Service Team" przedstawia co w konsoli było nie tak

Oprócz tego zamieszczona jest informacja, że konsola przed wysłaniem została przetestowana w dwugodzinnym teście komputerowo-monitorującym oraz, że jeżeli wysłaliśmy konsolę z dyskiem to wszelkie dane na nim zostały nie zmienione.

- Plastikowa karta (format karty kredytowej), na której znajduje się kod na 1 miesiąc Xbox Live Gold. ( niestety ostatnio najczęściej brakuje tego ostatniego elementu, na co zawsze można poskarżyć się na infolinii)

 

 

25. Jeśli chcę oddać Xboxa w ramach gwarancji/ niezgodności towaru z umową bezpośrednio u sprzedacy to mam oddać samą konsolę czy ze wszystkimi akcesoriami (dysk, pad, headset, pudło itp)?

W przypadku gdy oddajemy konsolę do sklepu, w którym została zakupiona, najczęściej sprzedawcy chcą aby oddać wszystko co było w zestawie z konsolą i to w oryginalnym opakowaniu. Zawsze dla pewności można się zapytać u konkretnego sprzedawcy co powinniśmy oddać .

 

 

 

 

 

CZĘŚĆ II : UPS

 

 

1. Jak dostarczyć konsolę do serwisu??

Paczka zostanie dostarczona przez UPS.

Paczkę możemy sami dostarczyć do najbliższej bazy UPS albo dostarczy ją sam kurier.

Pierwsza opcja jest o tyle lepsza, że mamy pewność, iż paczka zostanie odebrana. Nierzadko osoby zgłaszające awarię musiały czekać na kuriera po kilka dni, co opóźniało cały proces.

Poniższy link zaprowadzi was do adresów placówek UPS:

http://www.ups.com/content/pl/pl/shipping/dropoff/index.html

 

 

2. Czy Microsoft przyśle do mnie kuriera??

Bardzo możliwe, jednak zawsze lepiej samemu jest skontaktować się z UPSem. Powołując się na rozmowę z serwisem MS umawiamy się na odbiór paczki ( o danej godzinie, pod danym adresem)

 

 

3. Jak skontaktować się z kurierem aby odebrał paczkę??

Numer centrali UPS w Warszawie: 022-5340000

 

 

4. Ile kosztuje usługa kurierska??

Jest bezpłatna. Stroną obciążoną kosztami jest Microsoft. Jedyną sytuacją, kiedy będziemy musieli zapłacić za przesyłkę to przypadek kiedy wyślemy konsolę, w której zerwane są plomby gwarancyjne ( także gdy wyślemy konsolę przerobioną). Konsola nie zostanie wówczas naprawiona, a my, aby ją odebrać będziemy musieli zapłacic kilkaset złotych ( od 400 - 600 zł).

 

 

5. W jaki sposób kurier kwituje odbiór paczki?

Trzeba mieć wydrukowany : Electronic Return Label Receipt i poprosić kuriera o podpis z datą na tym świstku

 

 

6. Czy istnieje możliwość monitorowania drogi jaką przebywa paczka??

Tak. Można monitorować paczkę gdy wpiszemy numer przewozowy na stronie:

http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=p...p;WT.svl=SubNav

Znajdą się tam najbardziej aktualne informacje na temat przesyłki

 

 

7. Jak uzyskać numer przewozowy aby śledzić paczkę??

https://service.xbox.com/myrepairstatus.asp...ox_service_home

Na stronie ze stanem naprway konsoli widnieje Numer śledzenia przesyłki:

kliknij na numer, a zostaniesz przekierowany na stronę UPS monitorującą drogę tej konkretnej przesyłki.

Numer ten również możesz otrzymać na infolinii. Będzie on dostępny w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii.

 

 

8. Czy po odesłaniu konsoli przez serwis paczka będzie miała ten sam numer przewozowy??

Paczce zostanie nadany nowy numer przewozowy i ukaże się on na stronie:

https://service.xbox.com/myrepairstatus.asp...ox_service_home

jako Numer śledzenia przesyłki:.

Ewentualnie można zadzwonić na infolinię i uzykać ten numer właśnie tam.

Od momentu kiedy pojawi się nowy numer przewozowy ,na stronie ze stanem naprawy, może minąć do 24 godzin zanim zostanie on wprowadzony do bazy danych UPSu.

 

 

9. Moja konsola obecnie jest w mieście XXXX. Gdzie powinna trafić w następnej kolejności??

Poniżej załączam screena, na którym widać jak wygląda droga konsoli z przykładowego miasta w Polsce ( w tym przypadku Toruń)

aż do momentu odesłania jej przez serwis we Frankfurcie.

 

droga.jpg

 

W tym konkretnym przypadku kurier przyjechał z etykietą UPS Electronic Return Label, a konsola została oddana do bazy UPS na następny dzień.

 

Oraz drugi screen przedstawiający drogę powrotną paczki:

 

powrot.jpg

 

 

 

 

 

 

10. Na stronie UPSu jest napisane, że konsola w dniu dostarczenia do Niemiec została zwrócona do nadawcy. Czy to oznacza, że konsola nie została naprawiona??

Wszystko jest ok. Taki komunikat pojawia się zawsze. Nadawcą jest w tym wypadku odbiorca tzn. serwis Microsoftu.

 

 

 

 

 

 

 

 

A dla wytrwałych na koniec kwiatek:

Na infolinii padło pytanie dlaczego MS nie chce naprawić za pieniądze konsoli Xbox 360 bez plomby (poza gwarancją przyjmują do naprawy za kase ale tylko konsole zaplombowane, nieotwierane)

 

odpowiedz była niesamowita:

nie mogą otwierać konsol bez plomb bo boją się zamachu terrorystycznego

Edited by opall
  • Upvote 2
Link to comment
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Takie jedno pytanko/problem, wszedłem sobie na stronkę na której się rejestruje konsolę i tam wpisuję swoje dane itd. wybieram kraj, wybieram województwo i ZONK! Nie ma województwa małopolskiego przez co nie mogę dokonać rejestracji! Sic! Macie jakiś pomysł co z tym fakiem zrobić? Mam zamiar wysłać tego (pipi)an*** X-złoma na kanał, na przegląd a tu taki kloc. Fcuk.

Link do strony https://service.xbox.com/register.aspx

Edited by yellow
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.