Opublikowano 21 lutego 201015 l Nom random jest w tej grze taką samą porażką jak w MW. Gdyby ludzie jeszcze do tego by chcieli używać headsetów to by było dobrze BTW. poroszyłałem zaproszenia do znajomych do większości z was czekam na mój preorder jak i wasz odzew
Opublikowano 21 lutego 201015 l Panowie, TracerGun czaję, ale jak używać drugiej broni snajpera? Chodzi mi o rzucaną kulę, która potem jest zaznaczana na mapie przez rozchodzące się koła... rzucam tym w czołg i...nic się nie dzieje, tylko muszę dobrze spierdzielać <_<
Opublikowano 21 lutego 201015 l Tą kulę rzucasz gdzieś i sobie tam leży i zaznacza wrogów w zasięgu przez jakiś czas,chyba.
Opublikowano 21 lutego 201015 l Panowie, TracerGun czaję, ale jak używać drugiej broni snajpera? Chodzi mi o rzucaną kulę, która potem jest zaznaczana na mapie przez rozchodzące się koła... rzucam tym w czołg i...nic się nie dzieje, tylko muszę dobrze spierdzielać <_< to taki czujnik ruchu...niezawodny gdy podklada sie ladunki... choc w becie fajniej dzialal
Opublikowano 21 lutego 201015 l Kulka to czujnik ruchu. Zaznacza na mapie ruchome cele, jak ktoś stoi w miejscu to nie zaznaczy. A tracer dart daje też jakąś ilość punktów, zarówno za przyczepienie się do pojazdu, jak i za asystę jak ktoś inny z rpg pociągnie w cel. Poza tym dzięki niemu pojazd wroga jest cały czas widoczny na mapie. Z ciekawostek - można go przyczepić do piechura
Opublikowano 21 lutego 201015 l Co do przyczepiania do piechura to nieraz widziałem jak osoba obsługująca UTV była dosłownie obklejona nimi i świeciła jak choinka. Oczywiście były to głupie żarty innych graczy. A co do dartów to przecież one tylko naprowadzają stacjonarne wyrzutnie oraz nie dostępne w demie 2 i 3 generacji wyrzutnie inżyniera. O ile mi wiadomo RPG czy jak to się nazywa ta wyrzutnia jest nie na prowadzalna
Opublikowano 21 lutego 201015 l Nie da się ukryć że ogarnięcie zasad tej gry stanowi dla większości coś nie do przeskoczenia a przecież są proste. Dzisiaj grając jako atakujący wskoczyłem w pierwszej bazie do czołgu jako kierowca na strzelca wszedł jakiś anglik, sialiśmy spustoszenie że głowa mała. Pech chciał że żaden z nas nie wybrał klasy inżyniera. Pierwsze uszkodzenia pojawiły się w ataku na pierwszą bazę, przy trzeciej było już tylko 25 pancerza . W miedzy czasie przebiegło obok nas pewnie z 50 inżynierów oczywiście ani jednemu nie przyszło do głowy żeby nas naprawić, no i jak tu się nie irytować Edytowane 21 lutego 201015 l przez prymek
Opublikowano 21 lutego 201015 l zawsze grając snajperem rozrzucam te czujniki, ale zupelnme o nich zapominam tzn nie patrze na mapke wlasciwie, na hc pewno i tak jej nie bedzie, a swoją drogą troche za mały tv mam i malo tam widze ..
Opublikowano 21 lutego 201015 l Co do przyczepiania do piechura to nieraz widziałem jak osoba obsługująca UTV była dosłownie obklejona nimi i świeciła jak choinka. Oczywiście były to głupie żarty innych graczy. A co do dartów to przecież one tylko naprowadzają stacjonarne wyrzutnie oraz nie dostępne w demie 2 i 3 generacji wyrzutnie inżyniera. O ile mi wiadomo RPG czy jak to się nazywa ta wyrzutnia jest nie na prowadzalna rpg rowniez dziala...czytajmy ze zroumieniem
Opublikowano 21 lutego 201015 l rpg rowniez dziala...czytajmy ze zroumieniem Widzisz mam na liczniku 40 godz a nawet tego nie zauważyłem bo w BECIE tego nie było. Podejrzewam że jest to tylko zrobione na potrzeby dema a w pełnej wersji będzie pewnie tak jak w becie czyli dopiero drugi rodzaj wyrzutni będzie ją obsługiwała Edytowane 21 lutego 201015 l przez marekjw2523
Opublikowano 21 lutego 201015 l Ke? Gralem w bete i normalnie darty naprowadzaly RPG (moze nie jakos wydajnie, ale poprawialy trajektorie lotu, jesli sie celowalo troche w bok od pojazdu).
Opublikowano 21 lutego 201015 l hmmm, czyli najlepiej by było jako broniący siać tymi kulkami w okolice M-COMów i już idealnie widać czy będą podkładać czy nie...przetestuję dzisiaj :-) chętnych zapraszam dziś koło 22
Opublikowano 21 lutego 201015 l Zgadza się mieliście racje "Jaki stary a taki głupi" RPG rzeczywiście działa z dartami. Sorry za zamieszanie
Opublikowano 21 lutego 201015 l Gdyby ludzie jeszcze do tego by chcieli używać headsetów to by było dobrze BTW. poroszyłałem zaproszenia do znajomych do większości z was czekam na mój preorder jak i wasz odzew co do hs to tylko 2 razy na jakieś 26 godzin grania trafiłem na osoby z włączonym, oprócz ludzi z friend listy których zawsze namawiam do włączania hs. Niestety imo jedynym sensownym sposobem grania będzie umawianie się na mecz, chociaż może to i lepiej. Mam też nadzieję że wszystkie te siedzące przez cały mecz w jednym miejscu osoby wybiorą dm, boję się też o matchmaking jeśli będzie maksymalnie uproszczony jak w demie to padaka. A gra ląduje u mnie w czytniku w dniu premiery i pewnie tlko na chwilę ją wyjmę jak spadnie cena HR. Dobrze że beta kończy się na tydzień przed premierą, przynajmniej skończę Bioshocka2. Dziś pierwszy raz grałem w 4 w pełnej współpracy co prawda nie wygraliśmy jako atakujący, zawiecha w 3 bazie nie wiem co robiła reszta ludzi w naszej drużynie. Ale pełna informacja o tym co robimy i jak, poczucie wsparcia w grze sprawiła mi ogromną radość mam nadzieję na więcej. Dzięki Zielu i Boro i kurczę nie pamiętam kto Edytowane 21 lutego 201015 l przez ziemia1
Opublikowano 22 lutego 201015 l to taki czujnik ruchu...niezawodny gdy podklada sie ladunki... choc w becie fajniej dzialal hejka, Panowie to chyba nie bardzo z tym czujnikiem ruchu... chodzi tutaj o jakieś miny reagujące na ruch - a co może chodzić? rzuciłem tą kulką czołg, czołg wybuchł a ja dostałem 150 punktów + paredziesiąt bonusowych za wsparcie "min ruchowych" ... dodatkowo jak zobaczycie odznaczenia, to jest nawet takie dotyczące min reagujących na ruch....
Opublikowano 22 lutego 201015 l Boro1989PL bartek RedKyubi i Ja Nie ukrywam że zawsze mi się dobrze gra z tymi osobami choć wczoraj można zwalić nie zdobycie 3 bazy na drugą ekipę Dzięki za grę i do następnej Taka mała ciekawostka A więc po kolei - podczas trwania dema PS3 I XBOX 360 graczom udało się zdobyć: 500 milionów fragów w tym 100 milionów fragów przy użyciu pojazdów w tym 15 milionów zabójstw za pomocą noża w tym 10 milionów headshotów w tym 25 milionów wskrzeszeń w tym 30 milionów zniszczonych pojazdów Edytowane 22 lutego 201015 l przez marekjw2523
Opublikowano 22 lutego 201015 l Ja jestem pod wrażeniem wskrzeszeń a tak się narzeka że medycy nie wykonują swojej pracy Panowie jestem w SIÓDMYM NIEBIE GRAMER zmienił date wysyłki już nie jest to 4 marca ale 3 marca Edytowane 22 lutego 201015 l przez marekjw2523
Opublikowano 22 lutego 201015 l Z 500mln, wskrzeszona tylko 0,05%. Czy to dobrze wykonana robota przez medyków?? Wątpię. Na 20 trupów tylko jeden z nich miał "drugą szansę". A w ogóle marku to ogólnie zabito 500mln, a w tym 100 przez pojazdy, 15 przez noże i tak dalej, bo tak to napisałeś jakby w sumie zabito 625mln.
Opublikowano 22 lutego 201015 l Ok poprawiłem a co do twojego wniosku że na 20 trupów tylko jedno wskrzeszenie to jeszcze trzeba wziąć pod uwagę ile z tych 500 mln było medykami i dopiero można robić średnie
Opublikowano 22 lutego 201015 l Ja jestem pod wrażeniem wskrzeszeń a tak się narzeka że medycy nie wykonują swojej pracy Panowie jestem w SIÓDMYM NIEBIE GRAMER zmienił date wysyłki już nie jest to 4 marca ale 3 marca Mam nadzieję, że PSX też będzie wcześniej wysyłał.
Opublikowano 22 lutego 201015 l Matt ja mam nadzieje że 3 gra będzie do odbioru.30 min do sklepu i potem jeszcze prędzej do domu z gra w reku
Opublikowano 22 lutego 201015 l to taki czujnik ruchu...niezawodny gdy podklada sie ladunki... choc w becie fajniej dzialal hejka, Panowie to chyba nie bardzo z tym czujnikiem ruchu... chodzi tutaj o jakieś miny reagujące na ruch - a co może chodzić? rzuciłem tą kulką czołg, czołg wybuchł a ja dostałem 150 punktów + paredziesiąt bonusowych za wsparcie "min ruchowych" ... dodatkowo jak zobaczycie odznaczenia, to jest nawet takie dotyczące min reagujących na ruch.... zapewne chodzi Ci o "spot mine asist" czy jakos tak... za kazdego oznaczonego ludka dostaje sie punkty...te kulki nie zabijaja
Opublikowano 22 lutego 201015 l Za oznaczonego i zabitego przez kogos innego ludka masz klasyczne "Spot assist", natomiast "Mine spot assist" dostajesz jak zauwazysz mine np. na drodze (w demie ich nie ma). Edytowane 22 lutego 201015 l przez lutoslav
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.