Jump to content

Przejscie SF 2T na jednym zetonie


xeda

Recommended Posts

  • Replies 15
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest GaScAn
Posted

Mi sprawia trudność przejście na standardowym poziomi trudności. Najwyższego nawet nie sprawdzałem.

Posted
przypuszczam ze srk na pale na skaczacego kompa by dalo rade.

Defensywa jest jedyną opcją. AI skontruje wszystkie wasze ataki, i to w sposób niedostępny dla zwykłych śmiertelników (poważnie). Innym sposobem prawdopodobnie są fireball trapy Ryu czy O.Sagata ale pewnie i na to T20 znajdzie odpowiedź.

Posted

w SF nie ma najmniejszego sensu grac z CPU tak jak kaktus napsał oszukuje i to wyjatkowo prymitywnie i załosnie wiekszym demage i cudownymi priorytetami i graniem z kontry na cios od pierwszej klatki po naszym ruchu

tak samo jak AI w Midwayach (głwonie seria MK) oszukuje rzutami z kilometra i szybszym recowery rzeczami do ktorych gracz nie ma dostepu jak robieniem komba z ziemi na przeciwnika w powietrzu (nie zrywa getlinga)

jedynie w grach SNK jakos było w miare dopiero boos lub subboss oszukiwal

CPU w sumie mało oszukuje tez w GG tam głownie skill jego opiera sie ze dosc dobrze blokluje mixupy i 50% (a za chwile zre projectila puszczonego na pałe centralnie na ryj:) ale np da sie go łapac na rzuty i tech throw, normalnie w grach CPU maja odległosc skrajna na rzut zawsze rzuci ciebie wiec rzuty prawie nigdy nie wychodza jesli nie sa wpisywane albo nie sa kontra na atak ciałem

ba w mortalach dostajesz rzut jak masz goscia w siatce albo zamrozonego przypisane jest od razu z gory aby to CPU mogł rzucic w takich sytuacjach. bo skoro ty mozesz rzucic to znaczy ze i on tez mogł i zaraz Boon naprawia swoj bład w tej samej klatce animacji XD

 

Posted

Dla mnie seria sf to najbardziej rajcowna gra z gatunku vs jesli chodzi o walke z cpu. Satysfakcja na najwyzszym poziomie bo mozna prawie w nieskonczonosc wymyslac nowe sposoby na cpu. W mortalach czesto trzeba uzywac jakichs prymitywnych systemow by cos zdzialac. A wracajac do sf to zauwazylem tylko ze oszukuje na energii i ciosy z charge'a wykonuje bez takowego. W obu przypadkach to daje mu drastyczna przewage. No i w super sf 2 na sege mega drive (przy tym tytule spedzilem najwiecej czasu ze wszystkich gier w jakie gralem w zyciu jesli chodzi o tryb single player) nie mozna bylo rzucac cpu po niektorych opoznieniach. A do tego ze oszukuje sie przyzwyczailem.

Posted

Jak to jest w SF2T na najwyzszym poziomie? W SF2:CE na salonach byl ostatni poziom, po czasie (generalnie gra powracala z 3 razy) przeszedlem wszystkimi oprocz dalshimem (5 podejsc, 5 wtop na Vedze, olalem, bo nie lubie tej postaci).

  • 5 months later...
Posted (edited)

Chodzi o SSF2THDR tak? Czy o stare SF2Turbo? Bo SF2 The World Warrior i SF2 Champonship Edition dla sportu przechodzę raz na kilka dni na ośmiu gwiazdkach (na CPS1 emu na PSP :D ), sposoby są boskie, ale w Remixie to inna bajka...

Edited by Manior
Guest GaScAn
Posted (edited)

Chodzi o grę z tematu czyli Street Fighter 2 Turbo wersję arcade, której to pewnie nikt z forum oprócz ornita nie przejdzie na 1 żetonie.

Edited by GaScAn
Posted
Chodzi o grę z tematu czyli Street Fighter 2 Turbo wersję arcade, której to pewnie nikt z forum nie przejdzie na 1 żetonie.

Przejdę Vegą ale bez spotkania z Akumą więc nie wiem czy to się liczy.

Posted
Chodzi o grę z tematu czyli Street Fighter 2 Turbo wersję arcade, której to pewnie nikt z forum nie przejdzie na 1 żetonie.

Przejdę Vegą ale bez spotkania z Akumą więc nie wiem czy to się liczy.

 

 

do chun li da rade przejsc clawem na jednym zetonie, potem sa niezle schody, o akumie nie wpsomne :)

Guest GaScAn
Posted (edited)
Chodzi o grę z tematu czyli Street Fighter 2 Turbo wersję arcade, której to pewnie nikt z forum oprócz ornita nie przejdzie na 1 żetonie.

Przejdę Vegą ale bez spotkania z Akumą więc nie wiem czy to się liczy.

 

Liczy się. Wyedytowałem posta.

Edited by GaScAn
Posted

Ja na super street fighter 2 grand master challenge for linking service na dreamcascie przechodze na 8 gwiazdkach za 1 kredytem na ryu , kenie , goukim i pazurze. Japonska wersja super street fightera turbo podobno jest najtrudniejsza.

Posted
Ja na super street fighter 2 grand master challenge for linking service na dreamcascie przechodze na 8 gwiazdkach za 1 kredytem na ryu , kenie , goukim i pazurze. Japonska wersja super street fightera turbo podobno jest najtrudniejsza.

Super Street Fighter 2 X (Jap) jest znacznie łatwiejsze od Super Street Fighter 2 Turbo

Posted

A europejska lub amerykanska wersja super sf2 turbo jest smieszna jak sie gra pazurem. Jak bylem w londynie pare lat temu zagralem 2 razy i za 2 razem prawie pokonalem goukiego (i cala gre) za jednym zetonem ale niestety na(pipi)aL mnie. Potem nie bylo okazji juz zagrac. Emulator to dla mnie nie to samo.

 

Ok ornit sprawdze to. Dzieki.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...