Opublikowano 31 sierpnia 200915 l Panie i panowie, liga konsolowa POLISH GAMING LEAGUE chciałaby poprosić wszystkich zainteresowanych trochę poważniej tematyką HALO 3 o przetestowanie nowych zasad do rozgrywek drużyn dwuosobowych. W skrócie - będą one potrzebne na kilku zbliżających się imprezach, a że nie chcemy puścić w obieg bubla prosimy Was o pomoc. Jak możecie nam jej udzielić? Sprawa jest bardzo prosta, najpierw odwiedzacie dwa linki: ten i ten, gdzie logujecie się swoim GamerTag'iem (spoko, oba prowadzą do oficjalnej strony Bungie - twórców HALO 3) i ściągacie tryby i mapy. Z pierwszego linka wszystkie, z drugiego następujące: MLG Guardian v6.1 MLG Amp v6.1 MLG Ldown v6.1 Po czym testujecie ze znajomymi, w drużynach dwuosobowych podane niżej tryby. Pamiętajcie, aby wszelkie uwagi postnąć na forum, lub posłać PM bezpośrednio do mnie. To tyle. Z góry dzięki wszystkim zaangażowanym. TRYBY: PGL TS 2v2 - PGL Pit 2v2, PGL Cstruct 2v2, PGL CStor 2v2, MLG Guardian v6.1, MLG Amp v6.1 PGL King 2v2 - PGL Pit 2v2, PGL Cstruct 2v2 PGL Ball 2v2 - MLG Guardian v6.1, MLG Ldown v6.1 BTW. Tak, wiem że w 2v2 nie gra się Objective'ów, ale po pierwsze są to tylko testy zasad, po drugie szukamy czegoś, co jest zabawne, kompetetywne i widowiskowe zarazem, a Object'y nadają się do tego idealnie Edytowane 31 sierpnia 200915 l przez barth
Opublikowano 31 sierpnia 200915 l Mi sie bardzo podoba inicjatywa 2v2. Show me your skill Edytowane 31 sierpnia 200915 l przez KILa
Opublikowano 1 września 200915 l Na jakich zasadach powinno sie grac 2v2 na turniejach w Halo 3? Hmm. . . OH HAI DEFY
Opublikowano 1 września 200915 l Na jakich zasadach powinno sie grac 2v2 na turniejach w Halo 3? Hmm. . . Mam wrazenie Fil4 ze jak czegos nie ma na MLG to dla ciebie nie ma racji bytu.
Opublikowano 1 września 200915 l Autor Spoko FiL, zasady są wyciągnięte bezpośrednio z MLG, tylko długości rund są lekko przestawione, żeby nie przeciągać ewentualnego turnieju w nieskończoność.
Opublikowano 1 września 200915 l fil chyba ma na myśli ts only do 50 killsow 15 minut. Wtedy jest Mega NeaT.
Opublikowano 1 września 200915 l Autor Jak dla mnie możemy grać jak chcecie, byleby sprawiało wam to radoche i było przyjazne w oglądaniu. 10min jest ustawione z prostego powodu - w przypadku gdy stają na przeciwko siebie dwie drużyny randomow mecz zadko kończy się przed czasem. Objecty są dla widowiskowosci i z tego co słyszałem to są całkiem zabawne.
Opublikowano 1 września 200915 l Jeśli mam być szczery to objective'y są najlepszą cześcią multi w h3, więc jeśli uda się skutecznie przenieść je na zasady 2v2 to ja jestem jak najbardziej "za"
Opublikowano 3 września 200915 l Odpada, mapy sa zbyt duze. Zaraz ktos napisze: -"przerobimy mapy w forge'u" = mamy duzy zapal i myslimy, ze zrobimy pro mapy ot tak nie majac zadnego pojecia jak sie sklada mapy i jak duzo h pracy kosztowal taki ons czy amp zeby nie byl zbugowany na maxa, ale i tak damy rade co znaczy ze nic nie zrobimy, bo pozniej checi odejda i zostaniemy z boxem z octagona i oddballem na ampie. A dlaczego ja sie za to nie zabiore? bo sie NIE znam, i nie mam czasu. Wiec wolalbym pozostac przy slayerze.
Opublikowano 3 września 200915 l Zagrałem, mapy są odpowiednie (oprócz kinga na cstructcie). Limit czasu zmieniony z 10 na 12 świetnie sie spisał. Jak dla mnie zasady są fajne i nie trzeba do tego tworzyć nowych map.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.