August 31, 200916 yr Panie i panowie, liga konsolowa POLISH GAMING LEAGUE chciałaby poprosić wszystkich zainteresowanych trochę poważniej tematyką HALO 3 o przetestowanie nowych zasad do rozgrywek drużyn dwuosobowych. W skrócie - będą one potrzebne na kilku zbliżających się imprezach, a że nie chcemy puścić w obieg bubla prosimy Was o pomoc. Jak możecie nam jej udzielić? Sprawa jest bardzo prosta, najpierw odwiedzacie dwa linki: ten i ten, gdzie logujecie się swoim GamerTag'iem (spoko, oba prowadzą do oficjalnej strony Bungie - twórców HALO 3) i ściągacie tryby i mapy. Z pierwszego linka wszystkie, z drugiego następujące: MLG Guardian v6.1 MLG Amp v6.1 MLG Ldown v6.1 Po czym testujecie ze znajomymi, w drużynach dwuosobowych podane niżej tryby. Pamiętajcie, aby wszelkie uwagi postnąć na forum, lub posłać PM bezpośrednio do mnie. To tyle. Z góry dzięki wszystkim zaangażowanym. TRYBY: PGL TS 2v2 - PGL Pit 2v2, PGL Cstruct 2v2, PGL CStor 2v2, MLG Guardian v6.1, MLG Amp v6.1 PGL King 2v2 - PGL Pit 2v2, PGL Cstruct 2v2 PGL Ball 2v2 - MLG Guardian v6.1, MLG Ldown v6.1 BTW. Tak, wiem że w 2v2 nie gra się Objective'ów, ale po pierwsze są to tylko testy zasad, po drugie szukamy czegoś, co jest zabawne, kompetetywne i widowiskowe zarazem, a Object'y nadają się do tego idealnie Edited August 31, 200916 yr by barth
August 31, 200916 yr Mi sie bardzo podoba inicjatywa 2v2. Show me your skill Edited August 31, 200916 yr by KILa
September 1, 200916 yr Na jakich zasadach powinno sie grac 2v2 na turniejach w Halo 3? Hmm. . . OH HAI DEFY
September 1, 200916 yr Na jakich zasadach powinno sie grac 2v2 na turniejach w Halo 3? Hmm. . . Mam wrazenie Fil4 ze jak czegos nie ma na MLG to dla ciebie nie ma racji bytu.
September 1, 200916 yr Author Spoko FiL, zasady są wyciągnięte bezpośrednio z MLG, tylko długości rund są lekko przestawione, żeby nie przeciągać ewentualnego turnieju w nieskończoność.
September 1, 200916 yr Author Jak dla mnie możemy grać jak chcecie, byleby sprawiało wam to radoche i było przyjazne w oglądaniu. 10min jest ustawione z prostego powodu - w przypadku gdy stają na przeciwko siebie dwie drużyny randomow mecz zadko kończy się przed czasem. Objecty są dla widowiskowosci i z tego co słyszałem to są całkiem zabawne.
September 1, 200916 yr Jeśli mam być szczery to objective'y są najlepszą cześcią multi w h3, więc jeśli uda się skutecznie przenieść je na zasady 2v2 to ja jestem jak najbardziej "za"
September 3, 200916 yr Odpada, mapy sa zbyt duze. Zaraz ktos napisze: -"przerobimy mapy w forge'u" = mamy duzy zapal i myslimy, ze zrobimy pro mapy ot tak nie majac zadnego pojecia jak sie sklada mapy i jak duzo h pracy kosztowal taki ons czy amp zeby nie byl zbugowany na maxa, ale i tak damy rade co znaczy ze nic nie zrobimy, bo pozniej checi odejda i zostaniemy z boxem z octagona i oddballem na ampie. A dlaczego ja sie za to nie zabiore? bo sie NIE znam, i nie mam czasu. Wiec wolalbym pozostac przy slayerze.
September 3, 200916 yr Zagrałem, mapy są odpowiednie (oprócz kinga na cstructcie). Limit czasu zmieniony z 10 na 12 świetnie sie spisał. Jak dla mnie zasady są fajne i nie trzeba do tego tworzyć nowych map.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.