barth 70 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) Panie i panowie, liga konsolowa POLISH GAMING LEAGUE chciałaby poprosić wszystkich zainteresowanych trochę poważniej tematyką HALO 3 o przetestowanie nowych zasad do rozgrywek drużyn dwuosobowych. W skrócie - będą one potrzebne na kilku zbliżających się imprezach, a że nie chcemy puścić w obieg bubla prosimy Was o pomoc. Jak możecie nam jej udzielić? Sprawa jest bardzo prosta, najpierw odwiedzacie dwa linki: ten i ten, gdzie logujecie się swoim GamerTag'iem (spoko, oba prowadzą do oficjalnej strony Bungie - twórców HALO 3) i ściągacie tryby i mapy. Z pierwszego linka wszystkie, z drugiego następujące: MLG Guardian v6.1 MLG Amp v6.1 MLG Ldown v6.1 Po czym testujecie ze znajomymi, w drużynach dwuosobowych podane niżej tryby. Pamiętajcie, aby wszelkie uwagi postnąć na forum, lub posłać PM bezpośrednio do mnie. To tyle. Z góry dzięki wszystkim zaangażowanym. TRYBY: PGL TS 2v2 - PGL Pit 2v2, PGL Cstruct 2v2, PGL CStor 2v2, MLG Guardian v6.1, MLG Amp v6.1 PGL King 2v2 - PGL Pit 2v2, PGL Cstruct 2v2 PGL Ball 2v2 - MLG Guardian v6.1, MLG Ldown v6.1 BTW. Tak, wiem że w 2v2 nie gra się Objective'ów, ale po pierwsze są to tylko testy zasad, po drugie szukamy czegoś, co jest zabawne, kompetetywne i widowiskowe zarazem, a Object'y nadają się do tego idealnie Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez barth Cytuj Odnośnik do komentarza
KILa 4 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) Mi sie bardzo podoba inicjatywa 2v2. Show me your skill Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez KILa Cytuj Odnośnik do komentarza
Kerlo 2 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Dzis przetestuje. Objecty zapowiadaja sie za(pipi)istycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza
FiL4 27 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Na jakich zasadach powinno sie grac 2v2 na turniejach w Halo 3? Hmm. . . OH HAI DEFY Cytuj Odnośnik do komentarza
KILa 4 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Na jakich zasadach powinno sie grac 2v2 na turniejach w Halo 3? Hmm. . . Mam wrazenie Fil4 ze jak czegos nie ma na MLG to dla ciebie nie ma racji bytu. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Spoko FiL, zasady są wyciągnięte bezpośrednio z MLG, tylko długości rund są lekko przestawione, żeby nie przeciągać ewentualnego turnieju w nieskończoność. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kerlo 2 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 fil chyba ma na myśli ts only do 50 killsow 15 minut. Wtedy jest Mega NeaT. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Jak dla mnie możemy grać jak chcecie, byleby sprawiało wam to radoche i było przyjazne w oglądaniu. 10min jest ustawione z prostego powodu - w przypadku gdy stają na przeciwko siebie dwie drużyny randomow mecz zadko kończy się przed czasem. Objecty są dla widowiskowosci i z tego co słyszałem to są całkiem zabawne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bieniu 5 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Jeśli mam być szczery to objective'y są najlepszą cześcią multi w h3, więc jeśli uda się skutecznie przenieść je na zasady 2v2 to ja jestem jak najbardziej "za" Cytuj Odnośnik do komentarza
_Bobek_ 19 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Odpada, mapy sa zbyt duze. Zaraz ktos napisze: -"przerobimy mapy w forge'u" = mamy duzy zapal i myslimy, ze zrobimy pro mapy ot tak nie majac zadnego pojecia jak sie sklada mapy i jak duzo h pracy kosztowal taki ons czy amp zeby nie byl zbugowany na maxa, ale i tak damy rade co znaczy ze nic nie zrobimy, bo pozniej checi odejda i zostaniemy z boxem z octagona i oddballem na ampie. A dlaczego ja sie za to nie zabiore? bo sie NIE znam, i nie mam czasu. Wiec wolalbym pozostac przy slayerze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kerlo 2 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Zagrałem, mapy są odpowiednie (oprócz kinga na cstructcie). Limit czasu zmieniony z 10 na 12 świetnie sie spisał. Jak dla mnie zasady są fajne i nie trzeba do tego tworzyć nowych map. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.