Opublikowano 26 października 200915 l Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty.
Opublikowano 18 listopada 200915 l Ma ktoś jakiś konkretny stuff do Armora? Czy może lepiej sobie odpuścić tą postać na rzecz zwykłego Kinga... Keii może Ty coś masz? Albo Bati...
Opublikowano 18 listopada 200915 l Ma ktoś jakiś konkretny stuff do Armora? Czy może lepiej sobie odpuścić tą postać na rzecz zwykłego Kinga... Keii może Ty coś masz? Albo Bati... Ktos gdzies mial taktyke 5barow i kawiarni ktora sie nadaje idealnie :] Armor jest kapitalny tylko cos posadzic to juz inna sprawa poza tymi co sa w comand to niewiem cz jest sens stosowac cos innego, no moze po CH dt+3, ws+4, d+2 b! dp+1,f,hcf+1. Jesli po B! nie siada ci powyzsze to uzywaj 3+4,2. Nie pamietam jak sie robilo po CH t+1 akcje ale tez daje rade bo albo mi sie wydaje albo mamy przewage na bloku. Jak ktos ma cos bardziej konretnego niech pisze tez chetnie poczytam. Takie pytanko co AK ma na scianie poza rzutem i barem jakies sugestie? Edytowane 18 listopada 200915 l przez CalopS
Opublikowano 4 stycznia 201015 l Armor King na ścianie poza rzutem i barem ma jeszcze dp+2,1,3 Kilka juggli do Armora : p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! iSW - 75 dmg p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dt+1+3 lub dt+2+4 - 100 dmg p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! d+4,4,4 - 89 dmg p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dp+2,1,3 - 92 dmg takie same juggle mozna po hopkicku robic. Co do dt+1 na ch to juz nie ma starego juggla. Zostalo cos takiego: CH t+1, d+2 B! d+4,4,4 - 42 dmg Innej akcji narazie nie wymyslilem ani nie widzialem. Juggle po SS+2,1: SS+2,1 B! dp+1 , 1+2 , p+1+4 - 65 dmg ( ten juggle jest w command liscie ) natomiast jak chcesz miec goscia przy scianie to robisz tak: SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! iSW - 79 dmg SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! p,p+1+2 - 75 dmg SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! dt+1+3 lub dt+2+4 - 86 dmg ( dt+1+3 i dt+2+4 to rzuty na leżącego więc czasami lepiej robić normalne ściany ) SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! d+4,4,4 - 70 dmg Kilka juggli po ws+1: ws+1 , dp+3 , dp+1 , d+2 B! dp+1 , f,hcf+1 - 68 dmg ws+1 , dp+3 , dp+1 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dp+2,1,3 - 79 dmg ws+1 , dp+3 , dp+1 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! p,p+1+2 - 82 dmg ws+1 , dp+3 , dp+1 , p+2.1 W! dp+2 B! dp+1 , dp+2,1,3 - 88 dmg ( pod kątami nie siedzi dp+2,1,3 z tego co zauwazylem ale moge sie mylic ) Po gp+1+2 sa fajne juggle ale ten cios jest tak dlugi ze latwo go ominac. gp+1+2 , 1 , dp+1 , p+2,1 W! dp+2 B! dp+1 , dp+2,1,3 - 99 dmg gp+1+2 , 1 , dp+1 , 1 , d+2 B! dp+1 , f,hcf+1 - 79 dmg gp+1+2 , 1 , dp+1 , d+2 B! dp+1, p+2,1 W! iSW - 97 dmg gp+1+2 , 1 , dp+1 ,1 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dt+1+3 lub dt+2+4 - 104 dmg gp+1+2 , 1 , dp+1 , 1 , p,p+1 , p,p+1 , p,p+1 , p+2,1 W! dp+2 B! dp+1 , dp+2,1,3 - 102 dmg Edytowane 4 stycznia 201015 l przez manieq
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.