Posted October 26, 200915 yr Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty.
November 4, 200915 yr Niby fajny ten nowy Baek, ale dziwnie sie cos nim gra. Niby ulepszony, ale to juz nie tam feeling co w dr, brak jakiejs takiej mocy w jego ciosach, nie liczac FLA f+3 . A co do + to recha teraz ladniej schodzi przy sciance, fajne nowe przejscia we FLA (szczegolnie db+3,3~f oraz 4,3,3~f) no i nowe kombinacje (vide df+1,3). Z jugglami trzeba teraz bardziej majtac gala, przy cancelach db+3 oraz 4,3,3. Czyli jagli uczymy sie na nowo Jak ktos chce to moge wszystkie zmiany i malego FAQ napisac. A jak nie to wracam do Leo :*
November 13, 200915 yr zauważyliście, że kilkakrotne 3+4 w jugglu się łatwiej wykonuje? ale teraz to i tak bez znaczenia, skoro mamy B! po b+4 staram się sadzić takie coś: b+4; 4,3,3~f; 3+4~f; b+3 B!; f,f; d/b+3,3~f; d+2 (61) 8hit jakiś trochę paralityczny ten juggiel jest, nie zawsze mi siedzi niestety, ale nie mam porządnej alternatywy a po d/f+2 mam takie rzeczy: d/f+2; 4,3,3~f; 1,2,3~f; 2,3; b+3 B!; d/f+3,4 (61) tu zamiast 1,2,3~f; 2,3; można zrobić 3+4~f i na to samo wyjdzie d/f+2; 4,3,3~f; d/b+3,3~f; 1,2,3~f; b+3 B!; d/f+3,4 (63) i lepsze, ale na ostatni element nie mam jeszcze wyrobionego timingu: d/f+2; 4,3,3~f; b+3 B!; f,f; d/b+3,3~f; 1,2,3~f; d/f+3+4 (69) a po SS+3+4 daje powyższy juggiel 80 dmg nie piszę nigdzie oficjalnego [FLA], bo notacje byłyby kilometrowe Edited November 13, 200915 yr by CBX
November 13, 200915 yr po b+4 staram się sadzić takie coś: b+4; 4,3,3~f; 3+4~f; b+3 B!; f,f; d/b+3,3~f; d+2 (61) 8hit jakiś trochę paralityczny ten juggiel jest, nie zawsze mi siedzi niestety, ale nie mam porządnej alternatywy No właśnie, zastanawiałem się, czy jest coś innego tam do posadzenia, niż tej juggle W każdym razie po df2 i wszystkim innym "normalnie" wybijającym fajne jest 4,3,3~f, db+3,3~f, 1,2,3~f, b+1, cd+4,4,4 (71 [po df2], jeśli nie backrollują; jeśli rollują 67) Edited November 13, 200915 yr by VHO
November 13, 200915 yr - dobre combo movie do Baeka. A tu coś prostego ode mnie: d/f+2; 4,3,3~b+3 B!; f,f, d/b+3,f+3,1; d/f 3+4 (65) Edited November 13, 200915 yr by Komandos
November 13, 200915 yr @VHO - ten Twój juggiel po d/f+2 zabiera 59 dmg (z backrollem) @Komandos - genialnie - wystarczyło zabrać prawego puncha z tego juggla za 69, com napisał wcześniej i już stał się łatwy, dzięki, na razie najsilniejszy VS standardzik fajne jest to nowe b+1+2~3 gdy uda nam się sparrować czyjś cios a kciuki bolą, więcej jest zmiany kierunku w jugglach, oj więcej
November 14, 200915 yr 59 bez ostatniego kicka No w każdym razie i tak się robi d/f+2; 4,3,3~f; b+3 B!; f,f; d/b+3,3~f; 1,2,3~f; d/f+3+4 (69) ten Timing na air throwa tam jest prosty, jedyny problem to wykonanie tego z jakiegoś, choćby niewielkiego kąta. Z nowych rzeczy, bardzo cieszy ws+2>1 - hit confirmowalne nc mid, mid, z możliwością opóźniania i jugglem na hicie
November 22, 200915 yr a właśnie - ja kilka słów o tym: są tam uwzględnione chyba wszystkie wybitki i counterhity. W wielu jest tylko po jednym juggle'u, także wypisujcie własne, się dopisze. Temat, który nie został jeszcze poruszony to ściana. Może ktoś zrobi jakąś poważniejszą obczajkę wall? Jak nie, sam się za to wezmę, ale na razie nie mam czasu. kwestia dodatkowa to zapis juggle starterów - ja jestem za opcją, by je wypisać w stylu, np: d/f+2 _ FLA d/f+2 -> f+4,3~f B! d/b+3,3~f, 1,2,3~f, 1,2,3~f, d/f+3+4 [67] gdzie podkreślnik oznacza 'lub', a nie: d/f+2 -> f+4,3~f B! d/b+3,3~f, 1,2,3~f, 1,2,3~f, d/f+3+4 [67] FLA d/f+2 -> f+4,3~f B! d/b+3,3~f, 1,2,3~f, 1,2,3~f, d/f+3+4 [67] taki już jest Baek - wiele ciosów można wykonać bez FLA i z FLA, a są identyczne - wyjątek to FLA 3,3,4 [mml] vs WS+3,3,4 [hhl]. ale np. każdy z tych stunów daje identyczny efekt: CH (1,2,3,3,4,4),3 _ CH (3,3,4,4),3 _ CH (f+4),3 _ CH (FLA,3,4,4),3 _ CH (u/f,N+3,3,4,4),3 _ CH (WS+3,4,4),3 _ CH (WS+4,4),3 _ CH (d/f+4,4),3 p.s. albo ja mam jakiegoś wybrakowanego Tekkena 6, albo w command liście Baeka nie ma d/f+2; d/f+4,4,4 i d/f+4,4,3 hidden moves lol
November 23, 200915 yr Zgadza się, nie ma tych ciosów na liście (z resztą df2 u żadnej postaci nie ma ) Co do walla: boudować najlepiej uf2, a następnie FLA f+3, 4,4 Wezmę się za ten temat, jak skończę spisywać juggle Xiao na Backdasha
November 23, 200915 yr Po 4,4? No wai. Coś mocniejszego po low parry niż db+3,3~f, FLA 4,3,3~f, FLA 3+4~f, FLA df+3+4 (48) ? Max damage po df2/uf4 itd. to chyba 4,3,3~f, FLA 1, f+4,3, FLA 3+4~f, df+3+4 - po df2 kroi 70, ale jest deczko randomowe, także lepiej pozostać przy tym, co Sep na początku podał. Fajny bajer z multi SS-ami: po przejściu do FLA trzymamy 3 i dajemy f~b+4~f~b+4... Można błyskawicznie znaleźć się za plecami oponenta.
November 30, 200915 yr Max damage po df2/uf4 itd. to chyba 4,3,3~f, FLA 1, f+4,3, FLA 3+4~f, df+3+4 - po df2 kroi 70, ale jest deczko randomowe, także lepiej pozostać przy tym, co Sep na początku podał. na tekkenzaibatsu nie próżnują - mają juggle'a za 73 dmg po d/f+2. 4,3,3~f, u/f+2 B!, d/b+3,3~f, 1,2,3~f, d/f+3+4 z tym, że tego juggle'a to sobie co najwyżej można w combo movie nagrać i się cieszyć, że się zrobiło w Practisie. W versusie, na turnieju? nie. próbowałem przez chwilę cokolwiek innego z tym wymyślić, ale przykładowe 4,3,3~f, u/f+2 B!, 3+4~f, 3+4~f, f+3 bierze tylko [67]. Najwięcej krojące juggle u Baeka muszą się kończyć tym d/f+3+4... przed turniejem w ŁDZ chyba nie zdążę, ale po nim pewnie dowalę dżaglowego update'a na backdashu
December 1, 200915 yr Pytanki mam male. Czasem jak koncze po B! db+3,3~f, 1+2,4 to ostatni hit nie wchodzi w combo i daje 100% czyli 12 pkt. Da sie to techrollowac? Jak nie to standardy biora wtedy 67-68 pkt po df+2
December 1, 200915 yr Sepkong: Ode mnie też się mały update niebawem powinien pojawić Tego juggla z uf+2 z zaibatsu sprawdzałem, na vs to się na pewno nie nadaje. Mastachi: Nie da się, wchodzi całkowicie na gwarancie^^
December 1, 200915 yr No to calkiem niezle jest za 69: df+2, 4,3,3~f, db+3,3~f, 2,3, 2,3 FLA b+3 B! db+3,3~f, 1+2,4 (4 nie moze wejsc w juggla tylko na normal hita) i mamy za 69 A ten juggle za 70 co Wacho podales z rzutem na koncu nie jest randomowy Jak prosto to zawsze wchodzi, trzeba tylko df+3+4 jak najszybciej wklepac po 3+4~f, na poczatku animacji FLA
December 1, 200915 yr trzeba tylko df+3+4 jak najszybciej wklepac po 3+4~f, na poczatku animacji FLA Tak jak piszesz, albo dodać szybkie ff po wybitce, przed 4,3,3~f, albo przytrzymać chwilę F po boundzie, zanim się klepnie 3+4. Albo wszystko na raz No w każdym razie standard za 70 po df+2 jest.
December 21, 200915 yr baekowe juggle były już kilkakrotnie aktualizowane na backdashu, więc... tam szukać nowości
May 3, 201015 yr Odechce Ci się go używać, jak przyjmiesz wybitę na klatę parę razy Nie no, ale jeśli się nie nadużywa to jest ok.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.