Skocz do zawartości

Bruce Irvin

Featured Replies

Opublikowano

Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty.

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 7,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kilka dżagli :

 

-CH,b+2,f+3,d/f+4,f+1,B!,3,2~f+1,3,2~f+1,3,2~f+2 (90dmg)

-b,f+4,uf(hold)+4,b+4,3,d/f+4,f+1,B!,,3,2~f+1,3,2~f+2 (93dmg)

-f,d,d/f+2,f+3,f+4,3,4,f+1,B!,3,2~f+1,3,2~f+2 (85dmg)

-u/f+4,f+3,b+4,3,d/f+4,f+1,B!,3,2~f+1,3,2~f+2 (73dmg)

-CH,f+3,1,b+4,3,d/f+4,f+1,B!,3,2~f+1,3,2~f+2 (77dmg)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jako, że Bruce w tym Tekkenie fajna postacia jest postanowilem sie nim zajac "na powaznie". Cala masa ciosow juggluje, dobry dmg, piekielny zasieg ciosow i juggli, ladne wymiany, duzo mozna nim namieszac w polu, mocna sciana i cala reszta, czyli prawie same +....

 

Ciosy zasługujące na uwagę:

 

b+2 na CH daje możliwośc jugglowania za pół paska :> Bezpieczny cios, na normal hicie daje możliwość dołożenia d+4.

 

d+4 do poke'owania, dosc dobry dmg, najszybszy cios, na bloku niestety -16 :/

 

cd+3 szybki low z podjazdu, ciezko go zobaczyc, najlepszy low dmg :P jesli przeciwnik zaczyna blokowac/parowac uzywamy na wymiane z cd+3+4 - niezly dmg.

 

f+3,1 na hicie daje mozliwosc jugglowania, ale musza siasc oba :o

 

b,f+4 launcher na mid, bezpieczny - odpycha dosc daleko -10 bodajze, za duzy dmg, niestety dlugo sie go egzekwuje..

 

f+2,4 Puniszer na 12 klatek, na normal hicie 32 dmg, czyli calkiem niezle, odpycha. Minusem jest to, ze drugi cios to high :/

 

d/f+1,4 _ d/f+1,4~4 do wymian, mid-low, badz mid-mid - po tym drugim mozliwosc jugglowania.

 

1,4,3 puniszer zaczynajacy sie od 10 klatkowego puncha za 29 dmg.

 

f+2,3 poke, na bloku - 13

 

3,2,f~3,2f~2 - dziwna notacja, to drugie wybija, na backrollujacych, uzywane do podejscia pod sciane.

 

f+3+4 stunuje, mid, bezpieczne

 

u/f+3 zasiegowy mid za niezly dmg, mozna czasami w walce odpalic.

 

ws+2,1 mid, high - niestety, daje mozliwosc dodania cd+3, daje KD i dalsza mozliwosc paciskania opponenta.

 

f,f,f+3 dlugo egzekwowany cios na mid, zajedwabisty dmg, ciezko tym trafic, bezpieczny, odpycha, nabija na sciane

 

b/t+2,3,4 nc, nabija na sciane :> niezly dmg

 

d/f+4- daje MTS i mixupy.. z trafiona ~4 juggluje.

 

Na scianie czasami wchodzi f+3,1 d/b 2,3,4 - zalezy od kata i timingu, czassami samo kolano, a czasami sama koncowka d/b+2,3,4

 

Fc d/f+4

 

DE-Duck Elbow - czyli cd+2

 

Juggle

d/f+2, p+3,4,3, f+1 B! 3f+2~1 ,3,2~f+2 [66]

-------------||-------------f+2,4 wyrzucające na scianę [66]

d/f+2, f+3, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [65]

d/f+2, b+43, d/f+4,f+1 B! 3,2~f+1, f+24 [62]

 

g/f+4, f+343,f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [69]

g/fN4, f+343, f+1 B! f+3,2~f+1 ,3,2~f+2 [84]

 

DE, f+3+4, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [81]

DE f+3+4, 3,2~f+1,d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [80]

DE d+3+4, 3,2~f+1, 3,2~f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [79]

DE, f+3, f+3,1, 3,2~f+1, d+2 B! 3,2~f+2 [75]

 

d/f+1,4~4, f+31, 3,2~f+1, d+3,4 [58]

 

b,f+4, f+3, f+31, d/f+4,f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [87]

b,f+4, f+434, f+1 B! 3,2~f+1, f+24 [84]

b,f+4, bf+4, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [88]

 

CH 4, f+1+2, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [77]

CH 4, f+1+2, f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [72]

 

CH b+2, f+3, 2,4f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [89]

CH b+2, f+3,3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [89]

 

CH SS+1+2, d+3,4, 3,2~f+1, d/f+4, p+1 B! 3,2~f+2 [75]

 

CH f+3,1 ,f+31, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [76]

 

CH f+3+4,f+31, 3,2~f+1,d+34 [66]

 

CH d/b+3+4, f+3, d/f+4, f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [79]

 

f+1+2, f+3, d/f+4,f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [84]

 

Nie wypisuje wszystkich swoich juggli, bo by forum braklo :o

Edytowane przez Zuum88

Opublikowano

sorry

Edytowane przez <spike>

Opublikowano

 

Ciosy zasługujące na uwagę:

 

chyba tylko wedlug ciebie

 

 

b+2 na CH daje możliwośc jugglowania za pół paska :> Bezpieczny cios, na normal hicie daje możliwość dołożenia d+4.

 

tylko nikt tego nie robi;/ kontynuacja jest setup z d+3,4,lub cd+3_4

 

 

d+4 do poke'owania, dosc dobry dmg, najszybszy cios, na bloku niestety -16 :/

i -5 na trafieniu,czyli sredni poke

 

 

cd+3 szybki low z podjazdu, ciezko go zobaczyc, najlepszy low dmg :P jesli przeciwnik zaczyna blokowac/parowac uzywamy na wymiane z cd+3+4 - niezly dmg.

totalna bzdura ,latwe to zobaczenie cd3,az prosi sie o wymiane z cd2,cd3+4 tylko na koniec ,bo bez ryzyka

 

 

f+3,1 na hicie daje mozliwosc jugglowania, ale musza siasc oba :o

kolejny szlagier...uzywac tylko w jugglach,mozna sie schylic,prosze pana

 

 

b,f+4 launcher na mid, bezpieczny - odpycha dosc daleko -10 bodajze, za duzy dmg, niestety dlugo sie go egzekwuje..

b,f dlugo sie egzekwuje?+1 klatke dluzej,zgaduje ,ze masz na mysli ilosc klatek animacji tego ciosu,ale to jest wlasnie jego zaleta.

 

f+2,4 Puniszer na 12 klatek, na normal hicie 32 dmg, czyli calkiem niezle, odpycha. Minusem jest to, ze drugi cios to high :/

zero minusu,przeciez tego uzywa sie do karania,nc i stun wall

 

 

 

1,4,3 puniszer zaczynajacy sie od 10 klatkowego puncha za 29 dmg.

 

zapomniales dodac o samym 1,4 ktore daje +7 na trafieniu

f+2,3 poke, na bloku - 13

 

 

3,2,f~3,2f~2 - dziwna notacja, to drugie wybija, na backrollujacych, uzywane do podejscia pod sciane.

ca za chaos nic nie zrozumialem,masz na mysli wymienne cd tak?,napisz przynajmniej,ze to jego wall carry

 

 

 

u/f+3 zasiegowy mid za niezly dmg, mozna czasami w walce odpalic.

mozna i fengowego unblocka czasem odpalic ,to jest crusch z dobrym zasiegiem i uzywa sie go jak juz pod koniec i z mts

 

 

 

f,f,f+3 dlugo egzekwowany cios na mid, zajedwabisty dmg, ciezko tym trafic, bezpieczny, odpycha, nabija na sciane

to tak samo jak napisac,ze ma uzyteczna 1

 

b/t+2,3,4 nc, nabija na sciane :> niezly dmg

prawdziwa moc,ale dla ciebie "niezly damage i nabija na sciane"

przy scianie nieziemskie,da sie cudownie opoznic i bez trudu wyczuc ch,zdecydowanie mega bron

 

d/f+1,2,1,4 - do mixupow

ja juz tego komentowal nie bede

 

d/f+4- daje MTS i mixupy.. z trafiona ~4 juggluje.

co??4 juggluje,chyba na twojej wersji,mts jest potega i kazdy cios z tej postawy jest uzyteczny

 

Na scianie czasami wchodzi f+3,1 d/b 2,3,4 - zalezy od kata i timingu, czassami samo kolano, a czasami sama koncowka d/b+2,3,4

 

omg!!o czym ty piszesz,czasami wchodzi?? chyba masz nieziemskie lagi na tv,przeciez zawsze wchodzi po d+3+4 ,po d/f+1,2 fak tylko kolano,ale tego sie nie robi bo dmg mniejszy

 

Fc d/f+4

no napisz przynajmniej,ze zaje'b'iste

 

 

Juggle

d/f+2, p+3,4,3, f+1 B! 3f+2~1 ,3,2~f+2 [66]

-------------||-------------f+2,4 wyrzucające na scianę [66]

d/f+2, f+3, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [65]

d/f+2, b+43, d/f+4,f+1 B! 3,2~f+1, f+24 [62]

 

g/f+4, f+343,f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [69]

g/fN4, f+343, f+1 B! f+3,2~f+1 ,3,2~f+2 [84]

 

DE, f+3+4, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [81]

DE f+3+4, 3,2~f+1,d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [80]

DE d+3+4, 3,2~f+1, 3,2~f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [79]

DE, f+3, f+3,1, 3,2~f+1, d+2 B! 3,2~f+2 [75]

 

d/f+1,4~4, f+31, 3,2~f+1, d+3,4 [58]

 

b,f+4, f+3, f+31, d/f+4,f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [87]

b,f+4, f+434, f+1 B! 3,2~f+1, f+24 [84]

b,f+4, bf+4, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [88]

 

CH 4, f+1+2, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [77]

CH 4, f+1+2, f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [72]

 

CH b+2, f+3, 2,4f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [89]

CH b+2, f+3,3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [89]

 

CH SS+1+2, d+3,4, 3,2~f+1, d/f+4, p+1 B! 3,2~f+2 [75]

 

CH f+3,1 ,f+31, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [76]

 

CH f+3+4,f+31, 3,2~f+1,d+34 [66]

 

CH d/b+3+4, f+3, d/f+4, f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [79]

 

f+1+2, f+3, d/f+4,f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [84]

juggle z serii dla ubogich ze zlym zapisem

ogolnie slaby post brak ciosow jak d'f+2,hop kick,f,f+2magic 4,d/b+3+4, ewgf+1, 2,4mts ,d+3+4 ,f+1+2 d/f+3 , 3~3 ,unblocka...litosci i kto wie czego jeszcze.

ale sie ciesze,ze ktos nim gra,moze kiedys zagramy mm ,bo z tego co pamietam mieszkasz jakos blisko.

Edytowane przez <spike>

Opublikowano

Spike, nosz k..rwa Ci chyba poyebalo na calego. To jest tylko moje zdanie nt. ciosow/juggli dla tej postaci. Prosze - napisz ladniejszy z mocniejszymi jugglami. Nie mowie, ze to sa jakie uber skill/power juggle, ktore gniota - to sa juggle do vs'a. Tam, gdzie mam bledy to mnie popraw, najlepiej napisz swoj poradnik to bede mial beke.

 

juggle z serii dla ubogich ze zlym zapisem

ogolnie slaby post brak ciosow jak d'f+2,hop kick,f,f+2magic 4,d/b+3+4, ewgf+1, 2,4mts ,d+3+4 ,f+1+2 d/f+3 , 3~3 ,unblocka...litosci i kto wie czego jeszcze.

ale sie ciesze,ze ktos nim gra,moze kiedys zagramy mm ,bo z tego co pamietam mieszkasz jakos blisko.

 

Nie mam frame daty z ktorej by szlo cos wyczytac, niestety ta z backdasha nie nadaje sie tylko do wolnej interpretacji :/

 

Latwo sie krytykuje, wiec:

To sa ciosy o ktorych JA uznalem, ze sa fajne - masz prawo sie nie zgodzic - zagotowales wode, ale wiem, ze masz ch.owe usposobienie, wiec czesc wybaczam.

d/f+2 ma praktycznie kazda postac o podobnych//takich samych pseudo wlasciwosciach, wiec po co pisac ? Hop kick podobnie - to byl zawsze dobry cios.

Twoje f,f+2 magic wsadz sobie, autozbijanie rak. Ciekawosc tego ciosu konczy sie na tym, ze to HIGH. Mam tu wszystkie JS'y wypisywac ? Nie ma tam stricte ciosu, ktory wybija w powietrze. 2,4mts HaHa. d+3+4 30 dmg,daje KND i bounduje w jugglach - wielkie mi coś. f+1+2 lokiec na high - pozdro. d/f+3 - pewnie karalne, 3~3 - mid, high.

 

Tak, mieszkam blisko. Z tego co pamietam to grales w T5 na 3 ciosy jak wpadlismy z kolegami -_- Jak mialbys czas to moglbys wpasc, mnie niestety trzyma brak specjalnego czasu na wyjazdy + $.

 

Uff, splynelo...

Edytowane przez Zuum88

Opublikowano

gralem na 3 ciosy,bo tak sie gralo anna w t5.

3<3-niewazne ze to high,bo przeciez mozna zobaczyc i dolozyc 3,a jak koles sie schyla to wymiennie z 2,wiec zero ryzyka.

teraz jestem w uk,wracam na sylwestra chetnie zagram.

a faqa mam dawno,tylko dla siebie;p

btw.f,f+2 to mega cios skill+moc,zagraj z jakims stevem to zobaczysz,srednio 10 razy na runde;p

Edytowane przez <spike>

Opublikowano

Tylko tu jest problem - nie ma zadnego grajacego steve'a niedaleko :P

 

Juz czekam, az przyjedziesz :P

 

A te autozbicie nie jest wcale takie fajne - mowie Ci ^^

Opublikowano

Chcecie zobaczyć jak powinno się grać Brucem to looknijcie walki Raina z Tekken Crash ;)

 

f,f+2 to mega cios skill+moc,zagraj z jakims stevem to zobaczysz,srednio 10 razy na runde;p

 

Bezużyteczne jak dla mnie, jedno z gorszych parry w grze ale raz na walkę dla jaj można użyć :P

Edytowane przez Komandos

Opublikowano

Mowilem, ale mnie nie sluchal - ja to wrzucam 1 na 10 walk. Wszystko okaze sie w bezposrednik konfrontacji. Jakby nie bylo Bruce to nie jest moj main.

Jakby to bylo Asukowe zbicie czy od Steve'a to mozna powiedziec, ze to cos lepszego, ale i tak jest slabe na calej linii. Jedynie uzyteczne na wlasnie wymienionego Steve'a -_-

Opublikowano

No i b+2 jest bardzo dobrym ciosem. Można sklecić dobrego juggla, nawet w command list jest za pół paska (combo 6 jak się nie mylę).

Opublikowano

nauczcie sie grac,a rain gra slabo brucem

Opublikowano

nauczcie sie grac,a rain gra slabo brucem

 

LOL Mam nadzieję, że to tylko żart, bo miałem cię za poważnego kolesia ;)

Opublikowano
  • Autor

Jeden z najlepszych obecnie graczy w Korei Południowej używając jednej z najmocniejszych postaci gra słabo.

 

Aha.

Opublikowano

Aha.

 

tak gra slabo,bo nie koncentruje sie na jednej postaci,ma skilla,wiec potrafi wygrac grajac nawet low tierem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.