Di 723 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty. Cytuj Odnośnik do komentarza
tokis 0 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Gra ktoś Kryśką na poważnie w PL? Jakieś pomysły co robić najlepiej po: - RLX 4~3 (pod ścianą) - HSP 4 W! ? A uf+1+2 jako cios boundujący to jakieś g***o - ciężko tym trafić kogoś na ścianie po wall carry, ja chce coś w stylu b+1 Bryana, bo innego, szybkiego B! ze stójki nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza
blaugrana20 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) p+4 i 3+4 daje B ze stojki , a po RLX 4~3 (pod ścianą) robie 2,3 lub 3+4 ,poczym d+2,3 (HSP) dalej ile wyobrazni:) Edytowane 29 Listopada 2009 przez blaugrana20 Cytuj Odnośnik do komentarza
tokis 0 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Z tego co się orientuję to 3+4 nie daje B!, ale 3+4,3 już tak, niemniej powodzenia żeby to posadzić w stojącego przeciwnika! Pisząc RLX 4~3 mam na myśli JS na low po którym zostajemy w HSP, więc ja robię z reguły HSP 2,4 lub ~f, RLX 2,3. Po HSP 4 W! siedzi zawsze HSP 2,4, ale więcej bierze: HSP 2, FC d+2, WS 4 jednak z kątów często nie trafia. W tej części w moich oczach bardzo zyskało HSP d+3+4, które magicznie omija dużo ciosów na mid, a także (FC)d+1_d+2 od większości postaci, będąc przy tym mocnym juggle starterem! Można pokusić się więc o konkretną wymianę z HSP o czym w DRce nie było mowy - teraz, gdy mamy do dyspozycji jeszcze niewyrywalny rzut, 10-klatkowego mida gaszącego często wszystkie próby przerwania, czy też lowa z konkretną przewagą, gra w HSP daje dużo więcej przyjemności! Zacząłem też używać nowego przejścia z RLX do HSP (RLX f+1+2), które jest naprawdę szybkie i daje konkretne możliwości mieszania i zaskakiwania nieogranego przeciwnika! IMHO - T6 Christie>>>DR Christie. Cytuj Odnośnik do komentarza
blaugrana20 0 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) Nie jestem pewien ale po RLX 4~3 wchodzi: 2. RLX 4~3 , 2, f+4 B! ~f~f , d+4,3 A ten mid 10-klatkowy z HSP to jaki? Nie ma tamtego juggla pomylilo mi sie przepraszam:) Edytowane 1 Grudnia 2009 przez blaugrana20 Cytuj Odnośnik do komentarza
Di 723 Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) Ten mid to HSP 4. Jeśli możesz, to nagraj tego pierwszego juggle'a. @Tokis Pod ścianą spróbuj coś takiego: RLX 4~3, HSP 2,4,3. Jeśli przeciwnik nie zrobi rolla, to ostatni cios wejdzie. Jeśli zrobi, to zamiast kończyć stringa możesz za pomocą HSP 2,4,b+1+2 wejść znowu do HSP i tutaj pomęczyć przeciwnika. Jest jeszcze taka opcja: RLX 4~3, HSP f, 1,2 i stary przeskok nad rollującym przeciwnikiem, po którym czasem zrobisz gwarantowane BT d+1 lub BT d+2. Ale czy wybitka z FC jest potem na gwarancie, to już nie wiem. Edytowane 30 Listopada 2009 przez Di Cytuj Odnośnik do komentarza
houseplayer 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Chciałbym jakieś fajne ściany do Krystyny lepsze niż u+4, d/f+3+4. Może ktoś z Was kombinował z u/f+3+4. Wydaje mi się, że ten cios ma potencjał w tej kwestii. Ze standardowych juggli polecam to: RLX 4~3 HSP 2 b+3,3 RLX 2,4 (B!) d+2,3 RLX 3 i wariacje. Można to robić z wszystkich wybitek po modyfikacji. Po d/f+3+4 ja robię d/f+1,1 u/f+1+2 (B!) b+4,4,3+4. Jak macie lepszy standard to piszcie. Po rzucie 1+3 robimy d+4,3. Low wchodzi na gwarancie a jak kolega źle wstanie to łyka wszystko w plecy. Po trafionym FC d/f+4 RLX mamy parę szybkich lowów (4~3 albo 1,3), które są spoko jeśli przeciwnik się ich nie spodziewa. Jeśli się spodziewa będzie parował albo, co gorsza stosował low crushującą wybitkę. Na takich ananasów robimy RLX 4. Przewaga w klatkach pozwala to stosować na pewniaka (chyba) a po ewentualnym bloku jesteśmy bezpieczni. Niestety nie poszczujemy już tak jak w piątce i DeeRce wstającym 3, które przewraca tylko na CH i w paru dziwnych sytuacjach. Mamy tu do czynienia ze znacznym osłabieniem postaci w tej kwestii niestety, bo juggle po tym należały do najsilniejszych w grze (obok Xiały). Nie mamy też f,f+3 z rozbiegu a zamiast tego jakąś ciulową strasznie karalną podcinkę. Bardzo doceniłem "sidestepy" z RLX. Są wbrew pozorom dość szybkie i zmieniają rytm wyprowadzania ataku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.