Jump to content

King


Di

Recommended Posts

Nowe z FC

(FC)

d/f+2, d/b+2 b! 2,1, f+2,2,1(żeby dociągnąć do ściany) lub 2(w polu)

d/f+2, d/b+2 b! 2,1, f+2+4

d/f+2, d/b+2 b!, d/f+2,1_d/f+3,4, f+1, iSW

 

hopkick

u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! iSW

u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! f+2+3

u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! cd~d/f+4,3 ściana f+2,2,1, 1+4

u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! f+2,2, d+3+4,2, ściana ST (shining tornado)

u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! f+2,2,1 ściana ST

 

Parry

f+2,2, 1, dash+1, iSW

 

Na razie to tyle, jutro po testuje to coś dopisze.

Bati, Tokis, Cigen, cambion - udzielajcie się.

Kinga wzmocnili naprawdę porządnie ^^

Link to comment

Generalnie to po FC d/p+2 robimy d/t+2,B! (2),1, p+2,2,1, d+3+4,2_t+3_d/p+1,2. Co jest najlepsze to to że kiedyś skośnym nie zawsze siedziała końcówka nawet ta która wydaje się że powinna siąść zawsze czyli d+3+4,2 a teraz za każdym razem siedzi im wszystko, przykładem Triple H. :yes:

iSW na końcu to na prawde nie taka prosta sprawa, ale myśle że do wyuczenia. No ale zawsze zostaje p+2+3 po B! lub d/p+4,3 wrzucające na ściane. :thumbsup:

Ciekawe, że samo d/p+4 jest teraz karalne na wybitke, nie to co w DR -7, no ale nie po to dostał kontynuacje żeby robić samo d/p+4. :P

1+2,3 teraz NC, super :) , wprawdzie można sie schylić ale niekaralne. 8)

Generalnie King ma teraz od groma dobrego staffu, ciekawe czy w Polsce ktoś to wykorzysta :unsure: . Chociaż zawsze go lubiłem, to raczej będę nim grał tylko for fun, z reszta byłbym chyba ostatnią osobą która by mogła nim ładnie pograć na turniejach. :(

Edited by Cambion
Link to comment

king jest teraz naprawde mocny, po kilku godzinach pojedynkow z batim moge to smialo stwierdzic, po b+1 ktore jest mega szybkie sa fajne kontynuacje po ktorym jedna z nich jest naturalem ;] rzut wrzucajacy na sciane, niewazne czy Ty masz sciane za plecami czy przeciwnik, zawsze wrzuca, zawsze wchodzi boundujace d/b+2 i iSW, kosmiczny damage na rzut z ktorego jest 10 klatek na wyrwanie lol :D wymianka d/f+4,3 i low lub mid tez potrafi napluc krwi, nowy King jest przegiety i tyle ;D

Link to comment

Akcja z "Bound Trapem" po hopkicku za 101dmg (Practise nie zalicza jej jako jeden juggle, ale żeby jej nie dostać, trzeba pamiętać o rolowaniu na boundzie)

 

g/p+4, d/p+2,1, 2, t+2,1+2,(B!),malutki krok do przodu, 2,1 ( <- 2 na whiff), p+2,2, 1, iSW

 

:)

 

PS. Analogicznie siedzi to samo po, FC dp+2, dp+3,4, t+2,1+2 za 106 dmg :)

Edited by Bati
Link to comment

Akcja z "Bound Trapem" po hopkicku za 101dmg (Practise nie zalicza jej jako jeden juggle, ale żeby jej nie dostać, trzeba pamiętać o rolowaniu na boundzie)

 

g/p+4, d/p+2,1, 2, t+2,1+2,(B!),malutki krok do przodu, 2,1 ( <- 2 na whiff), p+2,2, 1, iSW

 

:)

 

PS. Analogicznie siedzi to samo po, FC dp+2, dp+3,4, t+2,1+2 za 106 dmg :)

 

Niestety Bati ale to nie zawsze siedzi i nie na wszystkich. Kingiem trzeba dostosowywać akcje do konkretnych postaci i plansz.

Weźmy sobie taką Nine i Anne. W standardowym jugglu "uf+4,df+2,1,1,b+2,1+2 b! iSW" mamy inny timing iSW a to tylko dla tego że Anna ma dłuższe nogi od Niny xD

Panda pomimo swojej Biggowości też ma inny timing niż Jacek czy Grubas.

Na część postaci usiądzie FC df+1,ws+1,1,f+2,2,2 b! iSW ale zależeć to będzie od odległości z której odpalimy FC df+1 , za to gabaryty innych modeli pozwolą na zrobienie tego z innej odległości.

King nie jest już tak "prosty" jak był, teraz trzeba sie nim na prawdę napocić żeby coś ugrać. Ale jak wiadomo wzmocnili go niemiłosiernie co widać po priorytecie uf+4 - co prawda tracking tego ciosu został zmniejszony.

FC df+2 jest masakrycznie szybkie i trackuje jak głupie, ale nie crashuje już tak dobrze jak w DR.

O dziwo cd+1+2 jest nadal niezłe pomimo straty jaka po tym jest - dobija przeciwników na ziemi (oki,oki,oki :D), zdejmuje Chreedy z relaksu, przy czym ma priorytet większy niż niektóre ciosy z tej postawy.

Ulepszono też pressing na postacie specjalmidowe jak Xiao czy Chreedy a to za sprawą takich ciosów jak df+1,2; b+2,4; cd+1+2.

Stiwen nie może już mieszać przed Kingiem stancami FLK,DCK,etc. przez df+2,1 (oczywiście musimy to robić na Confirm Hit'cie ) inaczej po każdym takim zagraniu zabraknie nam połowy paska życia.

Reversale mają chyba większą przepustowość klatek niż w DR i nadal nie mogą być chicken'owane ^^ - przepustowość do sprawdzenia.

 

Jeśli ktoś coś dobrego skminił Kingiem to od razu tu dopisywać!!!

 

Edit = z BT można wypuścić db+4 bez obracania się :D:D:D

Edited by Keii
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.