Opublikowano 26 października 200915 l Dyskusje na temat tej postaci w Tekkenie 6 na PS3/X360/PSP oraz Tekkenie 6 BR na automaty.
Opublikowano 8 listopada 200915 l Pewnie prostota, siła i 50/50 pewnie, bo komu może się podobać ta postać jako postać
Opublikowano 8 listopada 200915 l Dla mnie to na maxa dziwna postać... No wiecie, krzyżówka Paula i Fenga czy co tam jeszcze musi się podobać Power, dobry zasięg, szybkie ciosy z dziwną animacja czego chcieć więcej.
Opublikowano 8 listopada 200915 l Najfajniejsza postac w t6 Sila, prostota, dobre punishery, sciana Ale takie są wszystkie nowe postacie, no może wyjątkiem jest słodka Za(Mu)finka Edytowane 8 listopada 200915 l przez SAMEWISE
Opublikowano 8 listopada 200915 l bo komu może się podobać ta postać jako postać A dlaczego ma się nie podobać? Fajna ta Leo, ale miałem nadzieję że chociaż ten jej spod będzie w miarę trudny. d/f+1+2,1+2,qcf+2...lol. Dobrze przynajmniej, że w jugglach trzeba go robić z jakmiś tam timing'iem.
Opublikowano 8 listopada 200915 l Fajny ze srodka areny: df+2, f+2, b+1,4~df~uf+1, b+2,1 W! b+2,1+2 B! FC 2, WS+1,4,1 Standard versusowy: df+2_WS+2, f+2, b+1,4~df~uf+1, db+2,2 B! df+1+2,1+2,qcf+2_WS(qcf) 3,2,1 *db+2,2 mozna zamienic na b+2,1+2, ale po boundzie trzeba lekko podejsc. I tam jakis inny: CH d+1, f+4~df~uf+1, f+4~df~uf+1, db+2,2_b+2,1+2 B!....
Opublikowano 16 listopada 200915 l a ja robiłem d/f+2_u/f+4 b+1,4 qcf+3 1 b+2,1+2 !B qcf3,1,2 Stary pokarz mi jak to sadzasz . Po t+1,4~KNK~d/p+3,1 jest za duże recovery żeby posadzić t+2,1+2. A tak poza tym Leo wydaje się fajną postacią, po hopkicku jugglik za 70 dmg niosący przez całą arene , tylko że niestety żeby po iWS 3,1,2 posadzić ściane musi być dobra odległość, bo recovery po tym są spore, ale zawsze można zrobić p,p+4,3 po B!. No i ściana opisana przez Mstachiego FC 2, WS+1,4,1 zrobiona dobrze kroi przeokrutnie bo chyba drugi i czwarty hit siedzą za 70% wtedy Edytowane 16 listopada 200915 l przez Cambion
Opublikowano 16 listopada 200915 l Na ścianie po boundzie (np. po B! f,f+4,3) najsilniejsze jest b+1,4~KNK 3,4. Oczywiście jeśli mamy jeszcze bounda do dyspozycji, to tylko i wyłącznie b+2,1+2 B! FC 2, ws+1,4,1 Jeśli chodzi o juggle w polu to moim zdaniem najlepsze jest (po wszystkim, oprócz dużej wybitki): f+2,b+1,4,KNK~d/f~u/f+1,b+2,1+2 B! b+2,1+2 - nie wiele słabsze niż z BBP na końcu, a mamy jeszcze oki można też kończyć b+3,1. Ten jej rzut z dwóch rąk jest genialny. f,f+1+2 mając ściane za plecami (nawet w sporej odległości) = free 101 dmg ;]
Opublikowano 17 listopada 200915 l Stary pokarz mi jak to sadzasz . Po t+1,4~KNK~d/p+3,1 jest za duże recovery żeby posadzić t+2,1+2. WS+3,1 nie w kombinacji, przeciez Velu tam przerwe zrobil, samo kolano a pozniej 1 Na wybite na sciane: f+2, d+2 B! b+1,4 KNK 3,4 - fajnie wyglada Sneju co po rzucie na sciane robisz? to? b+2,1+2, FC 2, WS+1,4,1 ? Czy jest cos mocniejszego?
Opublikowano 17 listopada 200915 l WS+3,1 nie w kombinacji, przeciez Velu tam przerwe zrobil, samo kolano a pozniej 1 No jak tak to okej ale i tak uważam że powinno być g/p+4, t+1,4~KNK~d/p+3, p+1, t+2,1+2 B! bo 1 nie sięga według mnie.
Opublikowano 17 listopada 200915 l Sneju co po rzucie na sciane robisz? to? b+2,1+2, FC 2, WS+1,4,1 ? Czy jest cos mocniejszego? Najsilniejsze jest chyba f,f+1+2 W! d/f+1 W! b+2,1+2 B! FC 2, ws+1,4,1. zabiera 101, a bez d/f+1 95 albo 90 (różnie siedzi, chyba zależy od tego kiedy walniemy b+2,1+2). 6 punktów piechotą nie chodzi ;] Cambion - t=b, p=f, g=u. Bo patrzeć się na to nie da ;P Edytowane 17 listopada 200915 l przez Snake.
Opublikowano 17 listopada 200915 l To Polska głupcze... Bez urazy oczywiście ^_^ (zaciągnąłem troche z Lisa ) PS. f,f+1+2 W! d/f+1 W! b+2,1+2 B! FC 2, ws+1,4,1. Zabiera różnie gdyż jeśli dobrze posadzisz WS+1,4,1 to pierwszy i ostatni hit siedzi za 70% dmg w przeciwnym razie chyba 50% Edytowane 17 listopada 200915 l przez Cambion
Opublikowano 17 listopada 200915 l Autor Łukasz, Ty miałeś Stevem grać a nie jakimś/jakąś homo-niewiadomo...
Opublikowano 17 listopada 200915 l Łukasz, Ty miałeś Stevem grać a nie jakimś/jakąś homo-niewiadomo... Jak zobaczyłem że Stefan ma -13 po p,p+2 to zrezygnowałem bo Kaz wybija Pogram troche Leo, bo wydaje się fajny... Edytowane 17 listopada 200915 l przez Cambion
Opublikowano 17 listopada 200915 l Fajna! Co robicie po low parry? Jest coś silniejszego niż d/f+1,b+1,4,KNK d/f~u/f+1,BBP?
Opublikowano 17 listopada 200915 l Fajna! Co robicie po low parry? Jest coś silniejszego niż d/f+1,b+1,4,KNK d/f~u/f+1,BBP? Watpie aby było coś silniejszego po LP. PS. FAJNY!!! Zobaczcie jakiego ta postać ma item move'a, wszystkie babki mają dodatkowego IM z Naginatą a "on" ma ze Sledgehamerrem Edytowane 17 listopada 200915 l przez Cambion
Opublikowano 18 listopada 200915 l Ja swojej dorobilem warkoczyki zeby wygladala jak kobieta Sneju: low parry, 4, b1,4 KNK~df~ws3, f4 KNK~ws3,1,2
Opublikowano 22 listopada 200915 l ssij ;D Używacie nią w ogóle parry/reversali? Ma ich aż trzy, więc na pewno coś jest dobre ;] Najbardziej jak narazie przydaje mi się b+1+2. W zwykłych reversalach wydaje mi się że jest bardzo małe okienko, a o u/b+1 zawsze zapominam i nie wypróbowałem ;[
Opublikowano 22 listopada 200915 l Autor Jak przechwycisz puncha (nie wiem, którym reversalem, bo nie gram TYM CZYMŚ) pod ścianą, to przeciwnik dostanie wallsplata i posadzisz mu akcję w plecy. Edytowane 22 listopada 200915 l przez Di
Opublikowano 22 listopada 200915 l Ja dzisiaj pogralem troche z niezla ninka. B+1+2 sprawdza sie znakomicie. ub+1 jakies dziwne okno ma i chyba tylko na rece jest. A to o czym Di pisze to chodzi o zwyklego rewersa, na rece odwraca strony, na nogi zadaje damage
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.