Jump to content

Marshall Law


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 15
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Może ja rzucę trochę światła na sprawę, ale zapraszam do dyskusji, bo wszystkiego nie jestem do końca pewien jeszcze, za mało versusów.

 

Z Tenshi się zgodzę, z Albrechtusem nie. :tongue: Faktem jest, że Lawik dostał konkretnego boosta, nie zabrali mu praktycznie nic wartościowego, za to dodali kupę konkretnych zagrań. Najlepszy Law w dziejach Tekkena IMO. Ma parę tanich zagrań, ale w porównaniu do reszty "kapiarskich" postaci nie wyróżnia się niczym szczególnym. :biggrin:

Cieszą nowe animacje, nowe krzyki i piski, zaś nowe zagrania satysfakcjonują w 100%. Mimo straty 8 fr punchów, nie czuje żeby Marshall był wolniejszy, wg mnie jest jednym z najbardziej dynamicznych i szybkich zawodników w T6 - w ogóle ten Tekken jakiś taki szybszy chyba... A przynajmniej bardziej ofensywny.

 

 

Jedziemy z koksem - co nowego?

 

 

3,4 - NC za 38 dmg, dające wall splat, wychodzi w 12 fr. Super super. Na bloku lecimy, bo drugi na high, ale wtedy warto wymieniać z 3,3 - opóźnianą końcówką na mid, która na CH ogłusza(można zrobić techrolla). Jest jeszcze opcja f+3,4_3 (15fr), która zadaje +5 dmg, zaś samo f+3 na CH powala na ziemię a Law drze się jak opętany. Najs. :biggrin:

 

3+4 - 14-klatkowe NC, wrzuca na ścianę, bodajże -11 na bloku. Czasem warto użyć dla tej ściany, ale ogólnie bez rewelacji.

 

f,f+2,3 - kolejne NC, też daje ścianę i fajny damage. Można najszybciej wykonać chyba w 17 fr, ponadto na bloku pierwszego nie można się schylić pod drugim. Z drugiej strony jednak, noga ma karę, na moje oko z -14, więc warto uważać. Dobry zasięg, głównie whiff punisher, jak dla mnie.

 

d+4,3 - i znowu NC, z szybkim lowem na początku, drugi high, więc jak przeciwnik zablokuje = wybitka. :confused: Ale umiejętnie stosowany - świetny poke, "prawie" nie do zablokowania.

 

b+2,2 - "zboostowane" stare b+2 teraz jest jeszcze lepsze jako kara na przestrzelone ciosy przeciwnika, bo wchodzi jako NC, dając też możliwość przejścia do DSS po drugim ciosie. W jugglach bound'uje (B!). Dziękujemy Namco! :smile:

 

b+3+4 - mocny kop na mid z dobrym unikiem, wrzuca na ścianę - wygląda jednak na karalny.

 

uf+3+4 - fajna dobitka, będąca przy okazji low crushem. Świetny dodatek do mind game'u przy męczeniu przeciwnika po KND - jak leżą lub rolują na boki, zaś gdy próbują backrolla -> b+2,2 B!

 

WS 1,2 - coś czego brakowało Lawowi w DR najbardziej - szybka(13 fr), porządna kara na zablokowane lowy z małym opóźnieniem. Nie muszę chyba pisać jak bardzo ulepsza to jego grę z WS. Najlepsze, że pierwszy mid z serii jest niekaralny, drugi dokładamy TYLKO po trafieniu - można spokojnie się tego wyuczyć. Wypas.

 

DSS 2 - świetne uzupełnienie postawy Marshalla, mimo że na high, to jednak bezpieczny i całkiem szybki cios. Na NH gwarantowane db+4, na CH zabójczy JS. Daje B! w jugglach, jest dodatkowo gwarantowany po WS 3~DSS i CH WS 4~DSS(ciężki timing).

 

DSS 1+2 - nie wiem po co to, skoro mamy już DSS 2? Mocny high, rzuca na glebę/ścianę, jednak wygląda na wolniejsze niż powyższe zagranie.

 

DSS 3 - anty-step z DSS, szkoda że na high.

 

DSS 1,4 - użyteczne tylko po parry(b+1+3_b+2+4), 3 dmg więcej w odróżnieniu do starego: parry~DSS 1,f+1

 

Nie wiem czy była taka możliwość w DR, ale tutaj można bardzo szybko zcancelować DSS/DFS do Fake Step(b+1+2). Może się przydać.

 

 

 

Co do juggli:

 

(standard) JS, 4,u+3, dash, 1,2, b+2,2 B!...

 

(dla ambitnych) JS, 4,u+3, dash, 4,3~DSS 2 B!...

 

po B! zwykłe combo to: f,f+2,1,3 ale warto poćwiczyć: dash, 4,3~DSS f+3 (6 dmg więcej)

 

 

Po low parry: B! (dash), df+1, f,f,N,1, f,f+2,1,3 albo b+2,3,4~DSS f+3

 

 

Tyle póki co, dodawajcie od siebie! :)

Edited by tokis
Link to comment
Guest mevek

 

f,f+2,3 - kolejne NC, też daje ścianę i fajny damage. Można najszybciej wykonać chyba w 17 fr, ale na bloku pierwszego uwaga, bo można się schylić na reakcję. Dobry zasięg, głównie whiff punisher, jak dla mnie.

 

uf+3+4 - fajna dobitka, będąca przy okazji low crushem. Świetny dodatek do mind game'u przy męczeniu przeciwnika po KND - jak leżą lub rolują na boki, zaś gdy próbują backrolla -> b+2,2 B!

 

 

nie do konca rozumiem 1 zdanie... jest jakby nie dokonczone, wiec dodam od siebie, ze jest to jeden z lepszych naturalow u M.

jezeli 1 raczka trafi na blok to pod noga nie mozna sie zchylic, jedynie minimalnie pokarac,. w przypadku trafienia nozka jest gwarantowana - wrzuca na sciane, dobre na koniec jugla.

uf+34 - rodem z "Enter D Dragon" gdy law skacze na ohare :D przydatne na leja, eddiego, mardona, kume.

narazie wciaz sie ucze i nie mam czasu na pisanie, ale zapewniam, iz Law jest postacia Satysfakcjonująca - dajaca ogromna radosc z gry, jak walenie elektronow Kazem :)

nawet BARDZIEJ :) thx

Link to comment

(dla ambitnych) JS, 4,u+3, dash, 4,3~DSS 2 B!...

 

A to przez przypadek tylko w bigi siedzi ? Bo na postacie mniejsze niż king mi się nie udało, ale to że mi nie wychodzi znaczy że nie siedzi ;P po prostu jestem leszcz lawem ;P

 

 

Po baundzie na ścianie :

 

B! 4,3DSSf+1 wszystkie postacie - ciężkie

B! 4,3DSSf+3 bigi i większe postacie typu king - ciężkie

B! b/f+4,4 - norma

B! b+2,3,4 - norma

B! 4,u+3 - norma

 

Ściany po wbiciu przez f/d2_uf+4_ws2

 

W! 4,3DSS2 B! etc. - całkiem proste, nie to co 4,3DSSf+1 zrobić

W! 4, b+2,2 B! etc. - proste

W! 4, f+1+2 B! etc. - to sano co wyżej

 

Sciany po wbiciu przez b3_ff3_ff2,3 i podobne

 

b,b,SSR, (jesteśmy pod dziwnym kontem) 4,3DSS2 B! etc. - w magiczny sposób DSS2 baunduje tak że na ścianie że jesteśmy idealnie ustawieni do niej twarzą :-)

 

 

 

 

AAA zapomniał bym, gwarant pod ściana ws1,2 db4 i co do samego dragon taila, został mimo wszystko poprawiony, bo zawsze dobija na ziemi ;-)

 

Aaaa i leszczyki f,f+2,4 to jest NCC i można je na miękko zrobić na hit confirmation jak uf+1+2,1+2 Boba :-)

 

 

P.S. d/f+2 lawa jest przejebane, duuuużo lepsze niż w DR

 

Kurcze zapomniał bym, taka mała opcja po CH 4

 

CH 4, b+2,3,4 DSS f+2,2,2 B! f,f+2,1,3 W! b+2,3,d+4 no po prostu tylko czekać aż się będą nadziewać

 

CH 4,3 DSS f+2, 1, f+1+2 B! B! etc. - mniam :-)

Link to comment

Dobre też jest CH f+4,u+3,b+2,2 B! itd. LAw po prostu miażdży :D Stare ciosy maja zupełnie inna animację , nowe są świetne (tokis ładnie opisał ;] ) juz nie mogę się doczekac kiedy będę miał t6 na własność bo na razie codziennie muszę biegać do Nevana ...

Link to comment

f,f+2,3 - kolejne NC, też daje ścianę i fajny damage. Można najszybciej wykonać chyba w 17 fr, ale na bloku pierwszego uwaga, bo można się schylić na reakcję. Dobry zasięg, głównie whiff punisher, jak dla mnie.

nie do konca rozumiem 1 zdanie... jest jakby nie dokonczone, wiec dodam od siebie, ze jest to jeden z lepszych naturalow u M.

jezeli 1 raczka trafi na blok to pod noga nie mozna sie zchylic, jedynie minimalnie pokarac,. w przypadku trafienia nozka jest gwarantowana - wrzuca na sciane, dobre na koniec jugla.

Masz rację - po zablokowaniu f,f+2 nie można się schylić pod 3, jednak można pod kontynuacją z pięści(ale to już było w DR). Niby fajnie, ale kombinacja f,f+2,3 wygląda na karalną(w Hit Analysis), może nawet i na Elektryka. Trzeba sprawdzić. Ale jestem przekonany ze tu MUSI być kara - inaczej to zagranie byłoby za dobre. Zedytowane.

 

(dla ambitnych) JS, 4,u+3, dash, 4,3~DSS 2 B!...

A to przez przypadek tylko w bigi siedzi ? Bo na postacie mniejsze niż king mi się nie udało, ale to że mi nie wychodzi znaczy że nie siedzi ;P po prostu jestem leszcz lawem ;P

Mnie siedziało w Lili i Lawa, a to chyba postacie mniejsze niż King. Niemniej - hard. Trzeba perfekcyjnie zdashować przed 4,3 i zrobić przejście co do klatki, żeby zlinkowało DSS 2.

 

Aaaa i leszczyki f,f+2,4 to jest NCC i można je na miękko zrobić na hit confirmation jak uf+1+2,1+2 Boba :-)

Mówisz o f,f+2,3? :tongue: Wydaje mi się że wystarczy NH, żeby usiadło całe.

 

CH 4, b+2,3,4 DSS f+2,2,2 B! f,f+2,1,3 W! b+2,3,d+4 no po prostu tylko czekać aż się będą nadziewać

 

CH 4,3 DSS f+2, 1, f+1+2 B! B! etc. - mniam :-)

Kozackie akcje!:smile: Law rządzi, bez dwóch zdań!

Link to comment

Aaaa i leszczyki f,f+2,4 to jest NCC i można je na miękko zrobić na hit confirmation jak uf+1+2,1+2 Boba :-)

Mówisz o f,f+2,3? :tongue: Wydaje mi się że wystarczy NH, żeby usiadło całe.

 

Bo Łódź się nie schylają na pałę po jakimkolwiek ciosie który wejdzie na blok albo na hita, u nas to pospolite zjawisko. :-P Chociaż przydatne żeby

 

Dziś o 16 wyjeżdżamy skopać wam dupy :-) szykujcie się misiaczki :P

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest mevek

polecam Najefektowniejsza akcje Law_ka : KND,1234, świetnie wygląda, dużo zabiera i ma przewagę - jednym słowem N A D U Z Y W A C ! ! !

dostal rowniez przejscie do DSS po u4.

moz nie jest, zbyt praktyczne, ale swietnie wyglada animacja. duzo lepiej od zwyklego d1+2.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.