Jump to content

Marshall Law


Di

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Może ja rzucę trochę światła na sprawę, ale zapraszam do dyskusji, bo wszystkiego nie jestem do końca pewien jeszcze, za mało versusów.

 

Z Tenshi się zgodzę, z Albrechtusem nie. :tongue: Faktem jest, że Lawik dostał konkretnego boosta, nie zabrali mu praktycznie nic wartościowego, za to dodali kupę konkretnych zagrań. Najlepszy Law w dziejach Tekkena IMO. Ma parę tanich zagrań, ale w porównaniu do reszty "kapiarskich" postaci nie wyróżnia się niczym szczególnym. :biggrin:

Cieszą nowe animacje, nowe krzyki i piski, zaś nowe zagrania satysfakcjonują w 100%. Mimo straty 8 fr punchów, nie czuje żeby Marshall był wolniejszy, wg mnie jest jednym z najbardziej dynamicznych i szybkich zawodników w T6 - w ogóle ten Tekken jakiś taki szybszy chyba... A przynajmniej bardziej ofensywny.

 

 

Jedziemy z koksem - co nowego?

 

 

3,4 - NC za 38 dmg, dające wall splat, wychodzi w 12 fr. Super super. Na bloku lecimy, bo drugi na high, ale wtedy warto wymieniać z 3,3 - opóźnianą końcówką na mid, która na CH ogłusza(można zrobić techrolla). Jest jeszcze opcja f+3,4_3 (15fr), która zadaje +5 dmg, zaś samo f+3 na CH powala na ziemię a Law drze się jak opętany. Najs. :biggrin:

 

3+4 - 14-klatkowe NC, wrzuca na ścianę, bodajże -11 na bloku. Czasem warto użyć dla tej ściany, ale ogólnie bez rewelacji.

 

f,f+2,3 - kolejne NC, też daje ścianę i fajny damage. Można najszybciej wykonać chyba w 17 fr, ponadto na bloku pierwszego nie można się schylić pod drugim. Z drugiej strony jednak, noga ma karę, na moje oko z -14, więc warto uważać. Dobry zasięg, głównie whiff punisher, jak dla mnie.

 

d+4,3 - i znowu NC, z szybkim lowem na początku, drugi high, więc jak przeciwnik zablokuje = wybitka. :confused: Ale umiejętnie stosowany - świetny poke, "prawie" nie do zablokowania.

 

b+2,2 - "zboostowane" stare b+2 teraz jest jeszcze lepsze jako kara na przestrzelone ciosy przeciwnika, bo wchodzi jako NC, dając też możliwość przejścia do DSS po drugim ciosie. W jugglach bound'uje (B!). Dziękujemy Namco! :smile:

 

b+3+4 - mocny kop na mid z dobrym unikiem, wrzuca na ścianę - wygląda jednak na karalny.

 

uf+3+4 - fajna dobitka, będąca przy okazji low crushem. Świetny dodatek do mind game'u przy męczeniu przeciwnika po KND - jak leżą lub rolują na boki, zaś gdy próbują backrolla -> b+2,2 B!

 

WS 1,2 - coś czego brakowało Lawowi w DR najbardziej - szybka(13 fr), porządna kara na zablokowane lowy z małym opóźnieniem. Nie muszę chyba pisać jak bardzo ulepsza to jego grę z WS. Najlepsze, że pierwszy mid z serii jest niekaralny, drugi dokładamy TYLKO po trafieniu - można spokojnie się tego wyuczyć. Wypas.

 

DSS 2 - świetne uzupełnienie postawy Marshalla, mimo że na high, to jednak bezpieczny i całkiem szybki cios. Na NH gwarantowane db+4, na CH zabójczy JS. Daje B! w jugglach, jest dodatkowo gwarantowany po WS 3~DSS i CH WS 4~DSS(ciężki timing).

 

DSS 1+2 - nie wiem po co to, skoro mamy już DSS 2? Mocny high, rzuca na glebę/ścianę, jednak wygląda na wolniejsze niż powyższe zagranie.

 

DSS 3 - anty-step z DSS, szkoda że na high.

 

DSS 1,4 - użyteczne tylko po parry(b+1+3_b+2+4), 3 dmg więcej w odróżnieniu do starego: parry~DSS 1,f+1

 

Nie wiem czy była taka możliwość w DR, ale tutaj można bardzo szybko zcancelować DSS/DFS do Fake Step(b+1+2). Może się przydać.

 

 

 

Co do juggli:

 

(standard) JS, 4,u+3, dash, 1,2, b+2,2 B!...

 

(dla ambitnych) JS, 4,u+3, dash, 4,3~DSS 2 B!...

 

po B! zwykłe combo to: f,f+2,1,3 ale warto poćwiczyć: dash, 4,3~DSS f+3 (6 dmg więcej)

 

 

Po low parry: B! (dash), df+1, f,f,N,1, f,f+2,1,3 albo b+2,3,4~DSS f+3

 

 

Tyle póki co, dodawajcie od siebie! :)

Edited by tokis
Link to comment
Guest mevek

 

f,f+2,3 - kolejne NC, też daje ścianę i fajny damage. Można najszybciej wykonać chyba w 17 fr, ale na bloku pierwszego uwaga, bo można się schylić na reakcję. Dobry zasięg, głównie whiff punisher, jak dla mnie.

 

uf+3+4 - fajna dobitka, będąca przy okazji low crushem. Świetny dodatek do mind game'u przy męczeniu przeciwnika po KND - jak leżą lub rolują na boki, zaś gdy próbują backrolla -> b+2,2 B!

 

 

nie do konca rozumiem 1 zdanie... jest jakby nie dokonczone, wiec dodam od siebie, ze jest to jeden z lepszych naturalow u M.

jezeli 1 raczka trafi na blok to pod noga nie mozna sie zchylic, jedynie minimalnie pokarac,. w przypadku trafienia nozka jest gwarantowana - wrzuca na sciane, dobre na koniec jugla.

uf+34 - rodem z "Enter D Dragon" gdy law skacze na ohare :D przydatne na leja, eddiego, mardona, kume.

narazie wciaz sie ucze i nie mam czasu na pisanie, ale zapewniam, iz Law jest postacia Satysfakcjonująca - dajaca ogromna radosc z gry, jak walenie elektronow Kazem :)

nawet BARDZIEJ :) thx

Link to comment

(dla ambitnych) JS, 4,u+3, dash, 4,3~DSS 2 B!...

 

A to przez przypadek tylko w bigi siedzi ? Bo na postacie mniejsze niż king mi się nie udało, ale to że mi nie wychodzi znaczy że nie siedzi ;P po prostu jestem leszcz lawem ;P

 

 

Po baundzie na ścianie :

 

B! 4,3DSSf+1 wszystkie postacie - ciężkie

B! 4,3DSSf+3 bigi i większe postacie typu king - ciężkie

B! b/f+4,4 - norma

B! b+2,3,4 - norma

B! 4,u+3 - norma

 

Ściany po wbiciu przez f/d2_uf+4_ws2

 

W! 4,3DSS2 B! etc. - całkiem proste, nie to co 4,3DSSf+1 zrobić

W! 4, b+2,2 B! etc. - proste

W! 4, f+1+2 B! etc. - to sano co wyżej

 

Sciany po wbiciu przez b3_ff3_ff2,3 i podobne

 

b,b,SSR, (jesteśmy pod dziwnym kontem) 4,3DSS2 B! etc. - w magiczny sposób DSS2 baunduje tak że na ścianie że jesteśmy idealnie ustawieni do niej twarzą :-)

 

 

 

 

AAA zapomniał bym, gwarant pod ściana ws1,2 db4 i co do samego dragon taila, został mimo wszystko poprawiony, bo zawsze dobija na ziemi ;-)

 

Aaaa i leszczyki f,f+2,4 to jest NCC i można je na miękko zrobić na hit confirmation jak uf+1+2,1+2 Boba :-)

 

 

P.S. d/f+2 lawa jest przejebane, duuuużo lepsze niż w DR

 

Kurcze zapomniał bym, taka mała opcja po CH 4

 

CH 4, b+2,3,4 DSS f+2,2,2 B! f,f+2,1,3 W! b+2,3,d+4 no po prostu tylko czekać aż się będą nadziewać

 

CH 4,3 DSS f+2, 1, f+1+2 B! B! etc. - mniam :-)

Link to comment

Dobre też jest CH f+4,u+3,b+2,2 B! itd. LAw po prostu miażdży :D Stare ciosy maja zupełnie inna animację , nowe są świetne (tokis ładnie opisał ;] ) juz nie mogę się doczekac kiedy będę miał t6 na własność bo na razie codziennie muszę biegać do Nevana ...

Link to comment

f,f+2,3 - kolejne NC, też daje ścianę i fajny damage. Można najszybciej wykonać chyba w 17 fr, ale na bloku pierwszego uwaga, bo można się schylić na reakcję. Dobry zasięg, głównie whiff punisher, jak dla mnie.

nie do konca rozumiem 1 zdanie... jest jakby nie dokonczone, wiec dodam od siebie, ze jest to jeden z lepszych naturalow u M.

jezeli 1 raczka trafi na blok to pod noga nie mozna sie zchylic, jedynie minimalnie pokarac,. w przypadku trafienia nozka jest gwarantowana - wrzuca na sciane, dobre na koniec jugla.

Masz rację - po zablokowaniu f,f+2 nie można się schylić pod 3, jednak można pod kontynuacją z pięści(ale to już było w DR). Niby fajnie, ale kombinacja f,f+2,3 wygląda na karalną(w Hit Analysis), może nawet i na Elektryka. Trzeba sprawdzić. Ale jestem przekonany ze tu MUSI być kara - inaczej to zagranie byłoby za dobre. Zedytowane.

 

(dla ambitnych) JS, 4,u+3, dash, 4,3~DSS 2 B!...

A to przez przypadek tylko w bigi siedzi ? Bo na postacie mniejsze niż king mi się nie udało, ale to że mi nie wychodzi znaczy że nie siedzi ;P po prostu jestem leszcz lawem ;P

Mnie siedziało w Lili i Lawa, a to chyba postacie mniejsze niż King. Niemniej - hard. Trzeba perfekcyjnie zdashować przed 4,3 i zrobić przejście co do klatki, żeby zlinkowało DSS 2.

 

Aaaa i leszczyki f,f+2,4 to jest NCC i można je na miękko zrobić na hit confirmation jak uf+1+2,1+2 Boba :-)

Mówisz o f,f+2,3? :tongue: Wydaje mi się że wystarczy NH, żeby usiadło całe.

 

CH 4, b+2,3,4 DSS f+2,2,2 B! f,f+2,1,3 W! b+2,3,d+4 no po prostu tylko czekać aż się będą nadziewać

 

CH 4,3 DSS f+2, 1, f+1+2 B! B! etc. - mniam :-)

Kozackie akcje!:smile: Law rządzi, bez dwóch zdań!

Link to comment

Aaaa i leszczyki f,f+2,4 to jest NCC i można je na miękko zrobić na hit confirmation jak uf+1+2,1+2 Boba :-)

Mówisz o f,f+2,3? :tongue: Wydaje mi się że wystarczy NH, żeby usiadło całe.

 

Bo Łódź się nie schylają na pałę po jakimkolwiek ciosie który wejdzie na blok albo na hita, u nas to pospolite zjawisko. :-P Chociaż przydatne żeby

 

Dziś o 16 wyjeżdżamy skopać wam dupy :-) szykujcie się misiaczki :P

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest mevek

polecam Najefektowniejsza akcje Law_ka : KND,1234, świetnie wygląda, dużo zabiera i ma przewagę - jednym słowem N A D U Z Y W A C ! ! !

dostal rowniez przejscie do DSS po u4.

moz nie jest, zbyt praktyczne, ale swietnie wyglada animacja. duzo lepiej od zwyklego d1+2.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.