Skocz do zawartości

Pomóżcie wybrać mi konsolę


waka

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

Jestem tu nowy. Nie mam dużo doświadczenia w grach(kiedyś grałem na szaraku). Postanowiłem kupić konsolę, ale nie wiem czy zdecydować się na ps3 czy xbox360.

Ze sportowych gier te co mnie interesują czyli pro i nba 2k są na obie platformy, więc tu nie ma problemu. Wyścigi- Forza3 już jest, gt5 niedługo- która będzie lepszym symulatorem? Ktora ma więcej tras i aut?

Która konsola ma ciekawsze excluziwy? Jakie są plusy i minusy obu konsol?

Czy mogę znleżć gdzieś listę gier po Polsku na 360? Tą na ps3 znalazłem.

Pomóżcie wybrać

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 12
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ps3 - dlaczego ? Kiedyś xbox ogólnie był lepszym wyborem, więcej exclusivów, znacznie lepiej wyglądające gry multiplatformowe. teraz to xbox ma znacznie mnie exclusivów, ps3 dostało bardzo dużo perełek, mała różnica w wyglądzie gier na obie platformy, albo w ogóle, darmowy internet. posiadam obie konsole, i polecam ci ps3 głownie za świetne exclusivy, gdyby tylko gry miały mniej aliasingu, to by był miód :D nie zdawaj sie tylko na moje opinie, poczekaj aż kto inny napisze.

Odnośnik do komentarza

Wyścigi- Forza3 już jest, gt5 niedługo- która będzie lepszym symulatorem? Ktora ma więcej tras i aut?

Która konsola ma ciekawsze excluziwy? Jakie są plusy i minusy obu konsol?

Czy mogę znleżć gdzieś listę gier po Polsku na 360? Tą na ps3 znalazłem.

Pomóżcie wybrać

1. W kwestii wyścigów obecnie prowadzi Forza. O GT5 na razie wiemy tylko tyle, że wygląda nieźle i że przed nią jeszcze mnóstwo szlifierki ze strony twórców. Generalnie to właśnie Forza Motorsport, później dwójka i obecnie trójka ustala trendy w wyścigach.

2. GT5 ma mieć na bank więcej fur, o trasach ciężko powiedzieć bo nie ma jeszcze oficjalnej listy.